Soms nog wel vaker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!!!! Ik moet per dag wel een keer of 5 tot 8 naar de wc voor een grote boodschap. Echt waar!! En ik kan overal poepen, geen enkel probleem mee. Ook niet in een open wc als ik een knetter moet laten, moet ie dan moet ie, het is er de plek voor dus laat komen die handel. 
Breghje schreef:Wat een heeeeerlijk topic!! Ik ga winnen!!!! Ik moet per dag wel een keer of 5 tot 8 naar de wc voor een grote boodschap. Echt waar!! En ik kan overal poepen, geen enkel probleem mee. Ook niet in een open wc als ik een knetter moet laten, moet ie dan moet ie, het is er de plek voor dus laat komen die handel.
En aan de andere kant naast me: Nhah, dat was wel wat meer dan een leppeltie jus dat mee kwam!
Echt ik ben 26 maar ik moest zo gigantisch lachen dat ik bijna van de pot af sodemieterde..
Uthrick schreef:Breghje schreef:Wat een heeeeerlijk topic!! Ik ga winnen!!!! Ik moet per dag wel een keer of 5 tot 8 naar de wc voor een grote boodschap. Echt waar!! En ik kan overal poepen, geen enkel probleem mee. Ook niet in een open wc als ik een knetter moet laten, moet ie dan moet ie, het is er de plek voor dus laat komen die handel.
Was jij vorige week dan op een tentfeest in Lierderholthuis (tjah, heb de naam ook niet bedacht en woon er ook niet) Was zo'n gehuurde toiletwagen met 5 wc's naast elkaar. Zit ik daar hoor ik iemand echt een enórme knetterscheet laten en meteen daarna zei iemand heel droog: Zo, dat is er uit, lucht het op????En aan de andere kant naast me: Nhah, dat was wel wat meer dan een leppeltie jus dat mee kwam!
Echt ik ben 26 maar ik moest zo gigantisch lachen dat ik bijna van de pot af sodemieterde..

Uthrick schreef:Breghje schreef:Wat een heeeeerlijk topic!! Ik ga winnen!!!! Ik moet per dag wel een keer of 5 tot 8 naar de wc voor een grote boodschap. Echt waar!! En ik kan overal poepen, geen enkel probleem mee. Ook niet in een open wc als ik een knetter moet laten, moet ie dan moet ie, het is er de plek voor dus laat komen die handel.
Was jij vorige week dan op een tentfeest in Lierderholthuis (tjah, heb de naam ook niet bedacht en woon er ook niet) Was zo'n gehuurde toiletwagen met 5 wc's naast elkaar. Zit ik daar hoor ik iemand echt een enórme knetterscheet laten en meteen daarna zei iemand heel droog: Zo, dat is er uit, lucht het op????En aan de andere kant naast me: Nhah, dat was wel wat meer dan een leppeltie jus dat mee kwam!

En als ik knoflook, prei of ui heb gegeten: Dikke kramp!!
Tallie_Ho schreef:Ik heb vaak dat het te vast zit.. Meestal 2 tot 3x per week
Maar, als ik het "stopje" er eenmaal uit heb gekakt, dan kan het soms zijn dat ik op 1 avond nog 3 keer moet en dan kak ik meteen heel de bende leeg!!En als ik knoflook, prei of ui heb gegeten: Dikke kramp!!
Ik heb spastische darm, dat is een beetje het probleem.. Ik eet wel iedere dag granen, fruit, groente enz.. Maar dat haalt geen verschil uit..![]()
Ik eet tegenwoordig daarom expres bijna dagelijks knoflook, in de hoop dat het daardoor beter gaat.. Activia helpt ook niet echt zeg maar

Anouk01 schreef:Nou zo lekker is het niet hoor
Maar 3 keer op een dag hoeft van mij ook niet
Maar als je darmen zo vol zitten, en het wil dr niet uit... Voel ik me net een lopende poep-bom. :-P
ja ik ken het gevoel 
Ben ik blij om hoor! Hoe meer je gaat hoe beter voor je darmen zegt m'n dokter steeds 
En ja, achteraf was het des te vervelender om nog naar het toilet te gaan omdat je de verpleegster moest roepen om je billen af te vegen en geloof me, dan hou je het wel op want daar waren het vooral mannen