Hoe vaak poepen jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:28

2/3 keer per dag :o
Soms nog wel vaker

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:31

soms 2 keer per dag
soms elke dag
soms om de 2 dagen
soms om de 3 dagen
soms om de 4 dagen

tijdje terug elke avond :+
Intresante info :')

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:32

Voor alle mensen die ergens anders weinig/niet kunnen poepen.... Ga aan de slechte/goedkope lauwe witte wijn op een tentfeest. Manohman, ik scheet me de dag daarna de broek bijna vol :o

InezFlip

Re: Hoe vaak poepen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:44

Of aan de doritos chips, ik kan ergens anders ook niet poepen. Heb een hele gevoelige maag.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:50

Wat een heeeeerlijk topic!! Ik ga winnen *\o/* !!!! Ik moet per dag wel een keer of 5 tot 8 naar de wc voor een grote boodschap. Echt waar!! En ik kan overal poepen, geen enkel probleem mee. Ook niet in een open wc als ik een knetter moet laten, moet ie dan moet ie, het is er de plek voor dus laat komen die handel.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:54

Denk om de dag ongeveer!

Maar ik poep niet als ik mijn mob niet bij me heb, want ik moet altijd snake doen op de wc!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:00

Breghje schreef:
Wat een heeeeerlijk topic!! Ik ga winnen *\o/* !!!! Ik moet per dag wel een keer of 5 tot 8 naar de wc voor een grote boodschap. Echt waar!! En ik kan overal poepen, geen enkel probleem mee. Ook niet in een open wc als ik een knetter moet laten, moet ie dan moet ie, het is er de plek voor dus laat komen die handel.

Was jij vorige week dan op een tentfeest in Lierderholthuis (tjah, heb de naam ook niet bedacht en woon er ook niet) Was zo'n gehuurde toiletwagen met 5 wc's naast elkaar. Zit ik daar hoor ik iemand echt een enórme knetterscheet laten en meteen daarna zei iemand heel droog: Zo, dat is er uit, lucht het op???? _O- En aan de andere kant naast me: Nhah, dat was wel wat meer dan een leppeltie jus dat mee kwam! :Y) Echt ik ben 26 maar ik moest zo gigantisch lachen dat ik bijna van de pot af sodemieterde.. :')

kinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:03

Uthrick schreef:
Breghje schreef:

Was jij vorige week dan op een tentfeest in Lierderholthuis (tjah, heb de naam ook niet bedacht en woon er ook niet) Was zo'n gehuurde toiletwagen met 5 wc's naast elkaar. Zit ik daar hoor ik iemand echt een enórme knetterscheet laten en meteen daarna zei iemand heel droog: Zo, dat is er uit, lucht het op???? _O- En aan de andere kant naast me: Nhah, dat was wel wat meer dan een leppeltie jus dat mee kwam! :Y) Echt ik ben 26 maar ik moest zo gigantisch lachen dat ik bijna van de pot af sodemieterde.. :')

_O- _O- _O-

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:05

Uthrick schreef:
Breghje schreef:

_O- _O- _O-
Nee ik was het niet, maar ik was waarschijnlijk ook van de pot af gepletterd van het lachen na zo'n commentaar!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:52

Wat een topic zeg.. haha Ik ga meestal zo'n 4x per week.. De ene keer ietsje meer..
Meer lukt gewoon niet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:53

Na red bull hahahahah

ston pas op het station naar een bord te kijken met red bull erop.. zeg ik tegen een vriendin: Ja je moet er altijd zo van schijten!!!!

kijk ik achterom, loopt er een wildvreemde vent me keihard uit te lachen :P

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:02

verschilt soms elke dag soms ook 3/4 x per week

verschilt ook waar ik ben bij mn vriend thuis hoef ik niet zo vaak

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:03

Uthrick schreef:
Breghje schreef:

Ik donder bijna van mijn stoel af zeg _O-

Hier zoiezo wel dagelijks :P

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:02

Iedere dag. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:08

Veelste weinig. :+
Soms een week niet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:13

Ik heb vaak dat het te vast zit.. Meestal 2 tot 3x per week :\

Maar, als ik het "stopje" er eenmaal uit heb gekakt, dan kan het soms zijn dat ik op 1 avond nog 3 keer moet en dan kak ik meteen heel de bende leeg!! _O- En als ik knoflook, prei of ui heb gegeten: Dikke kramp!!

Ik heb spastische darm, dat is een beetje het probleem.. Ik eet wel iedere dag granen, fruit, groente enz.. Maar dat haalt geen verschil uit.. :')

Ik eet tegenwoordig daarom expres bijna dagelijks knoflook, in de hoop dat het daardoor beter gaat.. Activia helpt ook niet echt zeg maar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:25

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:34

hihi grappig dit topic. Voorheen was 1x per dag genoeg, maar sinds een paar maanden moet ik soms wel 4x per dag. Nou is dat op zich niet zo'n probleem, maar ik eh... reutel soms ook een beetje. Je weet wel, van die kleine pufscheetjes die aankondigen dat je naar het toilet moet. En ik voel ze echt niet aankomen! leuk voor mn collega's... ben blij dat ze niet stinken :P

Tallie_Ho schreef:
Ik heb vaak dat het te vast zit.. Meestal 2 tot 3x per week :\

Maar, als ik het "stopje" er eenmaal uit heb gekakt, dan kan het soms zijn dat ik op 1 avond nog 3 keer moet en dan kak ik meteen heel de bende leeg!! _O- En als ik knoflook, prei of ui heb gegeten: Dikke kramp!!

Ik heb spastische darm, dat is een beetje het probleem.. Ik eet wel iedere dag granen, fruit, groente enz.. Maar dat haalt geen verschil uit.. :')

Ik eet tegenwoordig daarom expres bijna dagelijks knoflook, in de hoop dat het daardoor beter gaat.. Activia helpt ook niet echt zeg maar :')

Dat heb ik dus ook, al jaaaaaaren, maar de laatste paar maanden gaat het ineens onwijs goed. Ik heb van de dokter eens "movicolon" gehad, een soort poeder dat je door water mengt waardoor je even een week of twee goed doorstroomt. Werkt super! Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar sindsdien heb ik bijna geen last meer gehad van verstoppingen.

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:56

Mijn darmen zitten ook vaak verstopt, Heb een half jaar geleden 6 zakjes movicolon op een dag moeten drinken! Mn darmen deden er niks op..
Ik ga soms zo week niet.. Erg slecht..
Nu gaat het ietsie beter.. Maar is wel al 3 dagen geleden..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:02

Pfoeh nou ik zou een moord doen voor een trage stoelgang.

Voor degenen met een trage stoelgang : veel olie bij het eten, liefst olijf of zonnebloemolie.
Dan gaat het als een raket eruit :))

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:03

Nou zo lekker is het niet hoor ;)
Maar 3 keer op een dag hoeft van mij ook niet :D
Maar als je darmen zo vol zitten, en het wil dr niet uit... Voel ik me net een lopende poep-bom. :-P

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:07

Ik heb geen dikke darm meer maar een pouch, en die is iets kleiner dan een hele dikke darm, dus vandaar mijn record :D

Sinds ik Normacol (soort kippegrit ziet het eruit) gebruik, kan ik normaal (5-8 keer is voor een pouchdrager heeeeel netjes) naar het toilet. Dat is eigenlijk spul tegen obstipatie, dus misschien voor sommigen een tip?

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:12

Anouk01 schreef:
Nou zo lekker is het niet hoor ;)
Maar 3 keer op een dag hoeft van mij ook niet :D
Maar als je darmen zo vol zitten, en het wil dr niet uit... Voel ik me net een lopende poep-bom. :-P

:(:) ja ik ken het gevoel
En koffie dan? Twee bakjes per dag rond een uur of één. Dat helpt bij mij soms ook
Heb jij ook wel eens fibrex geprobeerd? Van dat hele grove vogelzangzaad dat in een groen rond blik zat. Heb ik ook heel lang iedere dag gegeten (gemengd door yoghurt) viieeeees! Maar werkt wel.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:14

haha geweldig topic dit, heb me bescheurd om sommige reactie's!!

Ik poep 1x in de week soms zelfs 1x in de 2 week.
kan wel overal poepen, maar doe het enkel thuis.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:15

Zal 1 van ons Belgen ook maar eens zo'n topic aanmaken :')

Ik ga elke dag toch 1x, omdat ik veel fruit eet en vezels en dan ga je nu eenmaal sneller zeggen ze :D Ben ik blij om hoor! Hoe meer je gaat hoe beter voor je darmen zegt m'n dokter steeds :D

Ik heb eens 10 dagen in het ziekenhuis gelegen met een gebroken rug, ik KON toen gewoon niet naar het toilet dus ik kreeg elke dag 3x prikken om m'n eten in m'n darmen te houden, man dat deed PIJN :oo En ja, achteraf was het des te vervelender om nog naar het toilet te gaan omdat je de verpleegster moest roepen om je billen af te vegen en geloof me, dan hou je het wel op want daar waren het vooral mannen :D