Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AlexandraM schreef:beste is misschien nog calladryl (als je het zo schrijft) krijg je alleen bij de apotheek... teminste dat was altijd alleen daar verkrijgbaar... dat is geen oliebasis en word een soort velletje over je huid als het opdroogt...
Charaz schreef:Wat heeft het ziekenhuis dan fout gedaan als ik vragen mag? Veel meer kunnen deze toch ook niet doen als wat ze gedaan hebben?
Zoals ik het lees hebben ze haar inderdaad een zalf voorgeschreven, ik vind het zo knap dat een paar bokkers het van achter hun computer beter weten dan artsen die jaren geleerd hebben voor hun beroep en TS hebben bekeken.
annebe schreef:verslagje..
Gisteren heb ik na eventjes pielen gelukkig mijn lenzen wel in gekregen, tja zie ook niet zoveel zonder als je - 6,5 hebt.
Gelukkig is de brand er helemaal uit en heb ik geen pijn mee. Dit had ik al niet op het plekje waar mijn huid helemaal weg was, alleen bij aanraken doen het op en rond mijn oog zeer.
Gisteren besefte ik dat ik zoveel geluk heb gehad dat ik vermoedelijk mijn ogen dicht heb gedaan, ben bang dat het anders was afgelopen.
Ik heb een aantal uurtjes mijn ding kunnen doen, daarna werd ik misselijk en duizelig en heb ik acuut alles stop gezet en ben naar bed gegaan.
Na 2 uurtjes geslapen te hebben schok ik wakker van de bel! Mijn vader en zusje waren naar Deventer toegereden om te kijken hoe het met me was... met een mega fruitmand! Super lief.
Gisteren ook brandwonden centrum geprobeerd te bellen, maar helaas deze zijn alleen open tijds kantoor uren.
Vandaag ga ik weer naar de huisartsen post omdat mijn gezicht, met name rond mijn oog weer erger is opgezwollen.
De calendula en bach bloesem zalf houden mijn gezicht mooi vet en zacht en ziet er al beter uit. 2x per dag neem ik mijn gezicht af met wat verdunde tea three om infectie gevaar te voorkomen.
Zilvercreme is onderweg.
En volgende week ben ik weer de oude!