Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
Maar ik heb echt stijl, futloos haar. Wat ik ook doe, het zakt altijd uit tot een zielig, hangend iets.
Ik heb het wel geblondeerd, maar wil dat wel weer gewoon uit laten groeien._inge_ schreef:Heb ook al jaren permanent. De eerste keer vond ik het heel erg, maar na een paar dagen ben je niet meer zo een poedel. En is het een stuk mooier!!
Sempre schreef:Als ik het met de krultang laat doen, ben ik blij als het 2 uur zit.
) dan fohnen en voor het slapen gaan verdeel ik m'n haar in 3 of meerplukken die ik eerst inspuit met beschermspul, dan met haarlak, laten drogen en dan de tang erin. Even laten zitten, eruit halen en de warme krul vastzetten met een schuifspeld en helemaal laten afkoelen. Dan schud ik het een beetje los, doe ik het in een losse knot en ga ik slapen, volgende ochtend zitten ze er nog wel in. Sempre schreef:Ik vind het ook ontzettend leuk bij je staan!:)
Sorry, ik kom even je topic lastigvallen.Maar ik heb echt stijl, futloos haar. Wat ik ook doe, het zakt altijd uit tot een zielig, hangend iets.
Ik heb het wel geblondeerd, maar wil dat wel weer gewoon uit laten groeien.
Ik wil heel graag permanent. Zouden jullie dat in mijn geval aanraden?