Help! (Ongesteld en paardrijden)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 11:18

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 13:26

Judith_M schreef:
Winx schreef:
Ik rijd gewoon met tampon, maandverband is echt niets voor mij met rijden echt dat doe ik niet weer :P
Ik zwem ook gewoon heb ik wel geleerd op vakanties aangezien ik net heerlijk in de vakanties ongesteld ben... En ja dan wil ik toch zwemmen dus ja dan moet het maar en dan merk je dat het niet zo erg is dus is nu normaal voor mij. Het ergste vond ik dat ik in Rome ongesteld was toen we daar met school waren en een busreis van 25 uur dat was iets minder :P

Was bij ons ook toen we met de bus naar Rome gingen, om de zoveel tijd even stilstaan bij een wc, direct een stortmloop van meiden :') Jongens werden op een gegeven moment héél chago dat we zo vaak moesten stoppen.

Haha wij moesten niet vaak stoppen maar als we stopten idd alle meiden naar de wc en daar was een super lange wachtrij en bij de heren niets... tja gelukkig buschauffeurs die wachtten tot iedereen klaar was al duurde de stop wel 2x zo lang als de bedoeling was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:10

Tampon er in, maandverband erbij en rijden maar.
Ik lek niet zo heel veel, dus heb geen last van doorlekken.
Kan ook rustig m'n tampon 6/7 uur laten zitten. ^^
Dat doe ik trouwens alleen als ik hem niet eerder verwisselen kan, of als ik maar een paar uur school heb en hij moet 6/7 uur zitten, wil 'm dan liever thuis verwisselen, anders verwissel ik 'm om de 3/4 uur hoor. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:14

Tatort schreef:
Ben altijd wel heftig ongesteld, dus gewoon, voor en na het rijden een ob-tje super.

Die super tampons zijn echt eng. :o
Ik heb altijd mini of een ietsjes grotere.
Maar super.. brr moet er niet aan denken dat naar binnen te krijgen O:)

Reneee_

Re: Help! (Ongesteld en paardrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:19

Ja, ik vind een normale tampon ook al "eng"
Dus ik houd me bij mini's, ik heb verder ook geen last van buikpijn, hoofdpijn etc.

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:28

Rebeccaa schreef:
Tatort schreef:
Ben altijd wel heftig ongesteld, dus gewoon, voor en na het rijden een ob-tje super.

Die super tampons zijn echt eng. :o
Ik heb altijd mini of een ietsjes grotere.
Maar super.. brr moet er niet aan denken dat naar binnen te krijgen O:)

Hihi, die passen ook echt wel hoor! ;) Er kan (ooit) zelfs een kind doorheen! :+
Dan moet je gewoon die OB comfort nemen, die zijn wat gladder. Die zijn er trouwens in alle maten.

Wat het rijden betreft... niet anders dan normaal, gewoon tampony's! :D

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:30

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:34

Tampon en inlegkruisje. En dan ben ik zwaarongesteld... Ik heb wel pijn, maar als ik ga rijden, denk ik er niet aan, dus heb ik er minder last van.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:36

Noem mij n overdreven doos -letterlijk en figuurlijk- maar ik vind menstruatie zoiets ranzigs! Zo'n meurende speklap in of n ob... Brrr!
Ben al sinds jaren aan de prikpil, 4x per jaar n 'shot' en geen geklieder. Net zo 'slecht' tegenwoordig als de reguliere pil. Zou er echt niet aan moeten denken elke maand dat gedoe!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:39

Meestal ga ik gewoon rijden. Voor en na die tijd even schone tampon in en werkt prima. Maandverband heb ik zoieso hekel aan, dus gebruik ik nauwelijks. Soms als ik echt teveel last van rug/buik heb sla ik het rijden wel even dagje over, omdat ik dan gewoon niet met een fijn gevoel op paard zit.

Zwemmen oid doe ik ook niet als ik ongesteld ben, voornamelijk omdat ik me dan gewoon niet prettig voel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 20:56

Ja maar ik wil geen kinderen krijgen, adopteren. Dus die komen er niet door heen ook haha!

Nee, ik ben best licht ongesteld dus krijg een super tampon er niet in hoor.

Oneofus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:34

Ongesteld of niet, maakt voor mij helemaal geen verschil in het paardrijden. Gewoon een tampon en je hebt geen problemen! :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:47

Ik heb ooit eens de pil doorgeslikt, dus een maandje niet ongesteld geweest. Mijn lichaam was het daar niet mee eens en toen ben ik een jaar lang aan één stuk door ongesteld geweest. Dus pas alsjeblieft op met de pil!

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:54

Ik rij ook gewoon als ik ongesteld ben.
Ik gebruik allen wel maandverband omdat ik er echt geen tampons in krijg.
Dat doet bij mij zoon pijn en ik blijf ze voelen.
Verder is het bij mij niet erg heftig waardoor ik geen paracetamol iod of te slikken.

Tam_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:57

Ik rij altijd gewoon hoor. Tampon + maandverband, nooit problemen meegehad. :+ Ik heb altijd best last, dus neem altijd voor dat ik ga rijden een pilletje van alevé in. (ik ben al aan de pil. :Y) )

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:59

sifra01 schreef:
Ik vind maandverband vreselijk. Gaat toch altijd een beetje raar zitten, dus voel het dan toch en ik vind het ook niet zo fris. Gebruik dus altijd tampons, ook met rijden en daar merk ik helemaal niks van!

Hier precies hetzelfde verhaal :j

sullebulle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 21:02

Leedebee schreef:
Wat het rijden betreft... niet anders dan normaal, gewoon tampony's! :D

Hahahaha inderdaad! :D

Roos_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:56

hier nog iemand die niet veel van tampons moet hebben.moet er toch helaas aan geloven aangezien ik het met maandverband helemaal kapotschuur en geloof me dat is ook niet prettig rijden

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:07

Ik rij dan gewoon met een tampon, in het begin van mijn ongesteldheid (wat ook al zo'n 2,5 jaar terug is) reed ik wel altijd met Maandverband maar dat vind ik toch een stuk minder.

Ik zwem en doe alles ook gewoon.

Ik vind het alleen altijd iets minder als ik een wedstrijd heb en een witte rijbroek aan moet. :o