Heb het hele jaar door ook altijd gezichtscreme op met een uv filter erin
(als ik echt in de zon ga, komt er natuurlijk wel creme op met minstens factor 15) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:lammie2701 schreef:
heeft met huidtypes te maken, je hebt 4 verschillende huidtypes....( ik werk in een zonnestudio waar ik deze dingen allemaalmoet leren )
lammie2701 schreef:@ C_arola: oke dat snap ik...
maar er zijn ook mensen die zich super insmeren en toch verbranden dus dan gaat het niet altijd op wil ik er mee zeggen...maar goed er is ook een hele grote groep die zich gewoon niet insmeren omdat ze het of vergeten of zoiets hebben van ach overkomt mij toch niet want ik ben al lekker gekleurd enz. .
Cinnepin schreef:je kunt wel in de zon alleen dan oed insmeren en bijhiuden met smeren.....met een hoge factor
Inmiddels lig ik onder de hoogste bank bij ons in de studio Cinnepin schreef:klopt maar dat kan de gewone zon ook dat heeft met de uv straling te maken. Daarom moet je nooit echt gaan bakken in de zon en 50 zonnebaden ( zonnebank ) per jaar aanhouden ( of minder ) maar niet keiveel meer...dan gebeurt er vrijwel niks
Heb je wel een kuur opgebouwd in die studio? ik ben eert een paar keer onder de een na lichtste bank gegaan en dan steeds een beetje langer en zo steeds een bankje hoger, ben er nu 1,5 maand mee bezig en heb nu 3 keer onder de hoogste gelegen..zodra mn kleurtje naar mn zin is hou ik het bij met 1 keer per week of 1 keer per 2 weken een kwartiertje ofzo

C_arola schreef:Anoniem schreef:klopt maar dat kan de gewone zon ook dat heeft met de uv straling te maken. Daarom moet je nooit echt gaan bakken in de zon en 50 zonnebaden ( zonnebank ) per jaar aanhouden ( of minder ) maar niet keiveel meer...dan gebeurt er vrijwel niks
Heb je wel een kuur opgebouwd in die studio? ik ben eert een paar keer onder de een na lichtste bank gegaan en dan steeds een beetje langer en zo steeds een bankje hoger, ben er nu 1,5 maand mee bezig en heb nu 3 keer onder de hoogste gelegen..zodra mn kleurtje naar mn zin is hou ik het bij met 1 keer per week of 1 keer per 2 weken een kwartiertje ofzo
Ik heb het rustig opgebouwd. Na een maand moest ik nog onder de laagste terwijl mijn huid huidtype 2 is.
Mijn rug, billen en schouders verbrandde ook vaak terwijl ik dan 6 min onder de laagste lag en ik al meerdere keren eronder had gelegen.