Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DJB schreef:TS, misschien te simpel gedacht hoor, maar waarom neem je niet wat extra (droge en warme) kleding mee als je weet dat een regenbui je avond verpest? Ik heb (gelukkig!) niet wat jij hebt dus ik weet ook niet hoe ik het me voor moet stellen, maar ik voel me ook niet lekker en krijg het ook koud als ik zeiknat geregend ben en dan nog een tijd buiten moet zitten.
Begrijp me absoluut niet verkeerd hoor, het is niet aanvallend bedoeld. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de oplossingen.
@Sinelia, ook niet aanvallend naar jou natuurlijk, maar waarom neem je dan zelf geen zak witbrood mee? Ik zou het zelf erg vervelend vinden steeds tegen een collega te moeten zeggen dat hij niet al het witbrood op 'mag' eten. Misschien vind hij het wel gewoon lekkerder dan bruinbrood?

jesito schreef:Dat is dus idd precies wat ik bedoel, dan kunnen we hier allemaal effe lekker ZEUREN.

DJB schreef:@Sinelia, ook niet aanvallend naar jou natuurlijk, maar waarom neem je dan zelf geen zak witbrood mee? Ik zou het zelf erg vervelend vinden steeds tegen een collega te moeten zeggen dat hij niet al het witbrood op 'mag' eten. Misschien vind hij het wel gewoon lekkerder dan bruinbrood?
DDW1190 schreef:ik snap precies wat je bedoelt..
ik heb dit met oververmoeidheid (waarschijnlijk van tekenbeet)
en als ik al weer het zoveelste weekend niet uit kan gaan door vermoeidheid doen mensen er heel raar over..
ook ben ik hierdoor gestopt met mijn opleiding omdat ik simpelweg niet aan kan om zoveel uur op een dag wat te kunnen doen..
sindskort werk ik iedere ochtend omdat ik wel wat wil doen, maar kan ik daarna niks meer doen door de vermoeidheid.. en eigenlijk is het rijden me ook teveel maar ik vind het gewoon zo leuk!
hoe kan iemand dit toch begrijpen...
ik toon altijd zo veel begrip voor anderen, maar is over vermoeidheid dan niet erg?