Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:je kan hem tot drie keer opnieuw laten piercen maar piercen door littekenweefsel was, in mijn beleving, wel heel erg pijnlijk... Nu ik had sowieso al verrekte veel pijn bij de navelpiercing. Deed 20x meer pijn dan mijn MD's zetten en vervangen en lip bij elkaar opgeteld.
aardbeitje_ schreef:Maar nu heb ik zeg maar een 'deukje' waar die piercing heeft gezeten, en het is een heel lelijk paars litteken..
vivian_ve schreef:pharagirlke schreef:Lippiercing is 5-8 weken ongeveer. Het niet zwemmen... Als je hem goed schoon maakt er na valt dat wel meeDat geld ook voor de zee maar zolang je hem er na schoon maakt valt dat wel mee... Vooral piercings die sowieso al gevoellig zijn (navel en surfaces) moet je mee opletten denk ik.
Je kan zoenen hoorHet kan alleen wel zijn dat je lip vrij fel gaat zwellen... Ik had dat helemaal niet maar mijn piercer had een tijdje terug net een nieuwe en die had zelfs een langer staafje moeten zetten en dan het begin staafje omdat zijn balletje helemaal er in zat van de zwelling
Hangt dus puur van je lichaam af hoeveel ongemak je er van gaat hebben.
ja ik heb van zwelling ook eigenlijk helemaal geen last gehad, maar iemand anders had juist hele erge zwelling..
x_Mliss schreef:Whoei nieuw topic
Hier mijn MD van de andere geen foto maar ik heb er 2.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7SDAFZEG.jpg[/img
Met het probleem dat ik hem nog steeds niet los krijg.
Probeer er vaak zelf aan tedraaie maar doet echt zeer op een gegeven moment.
Zat te denken om emla zalf tehalen en dat er op tesmeren en dan naar de piercer...
Dan is je huid verdooft maar goed dan draaie ze daalijk alles kapot omdat ik dan niks voel en dus ook niet voel of het plaatje onder mijn huid mee draait wat dan denk wel gaat gebeuren.
Moet ik nou steentje is wel vervaagt zo zonde als ik hem niet kan wisselen...