[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:46

de dikte is 1.6 en de lengte hangt er van af, standaard lengte is 10mm maar veel mensen zitten op 8mm..

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 21:48

kan je je lengte ook opmeten zonder je piercing eruit te halen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:11

ja, als hij goed past van bolletje tot bolletje meten, anders je vel meten.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:20

pharagirlke schreef:
je kan hem tot drie keer opnieuw laten piercen maar piercen door littekenweefsel was, in mijn beleving, wel heel erg pijnlijk... Nu ik had sowieso al verrekte veel pijn bij de navelpiercing. Deed 20x meer pijn dan mijn MD's zetten en vervangen en lip bij elkaar opgeteld.

Ja ik heb hem al 3 x gehad. :Y) In mijn beleving deed het door littekenweefsel ook echt gigantisch veel pijn. Pijnlijker dan m'n lip en tong. Ik ga dinsdag met een vriendin naar m'n piercer, ze gaat een helix laten zetten en dan zie ik wel of ik nog een navelpiercing kan laten zetten. :) Ik ga in ieder geval volgende maand voor m'n septumpiercing! Can't wait! :9

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:25

normaal doen ze het dan niet meer opnieuw... Iig mijn piercer niet. Is hij al drie keer uitgegroeit of?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:27

De 1e keer is hij uitgescheurd, 2e keer gigantisch ontstoken en 3e keer uitgegroeid ..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:27

Maar nu heb ik zeg maar een 'deukje' waar die piercing heeft gezeten, en het is een heel lelijk paars litteken..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:53

Als het al drie keer grandioos mis is gegaan waarom zou je het dan nog een vierde keer doen? :o De kans is groter dat ie weer fout gaat...

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 23:00

Hee.

Ik heb een vraagje.
Ik wil graag een nieuwe piercing, eentje die boven je wang en naast je oog zit, zegmaar. Ik weet niet hoe die heet eigenlijk :+ .
Heeft iemand daar ervaring mee, kwa genezing/prijs?
Alvast bedankt! ;)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 23:08

Bedoel je misschien een anti-wenkbrauw?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 23:18

mag ik me ook weer melden.

ik had een navel piercing, neuspiercing en wenkbrauwpiercing.

binnenkort heb ik een tongpiercing en industrial staat ook hoognodig op me verlanglijstje

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 11:33

heeft iemand hier eigenlijk een verticale labret? ik heb gewoon een normale maar vind die verticale zo onzettend gaaf en mooi! alleen ik dacht, eerst maar eens een normale ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:52

aardbeitje_ schreef:
Maar nu heb ik zeg maar een 'deukje' waar die piercing heeft gezeten, en het is een heel lelijk paars litteken..

Dan zou ik het niet nog een keer doen, tenzij je voor een nog leljker litteken wilt gaan ;)
En om het al onstaande litteken te laten verminderen zou ik littekenzalf van Biodermal kopen. Het kost ongeveer 10 euro en is een klein tubetje. Maar je doet er erg lang mee en het werkt echt.

AnnemiekN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:54

ik krijg een Tragus piercing omdat ik over ben gegaan :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:04

Ik wil een 2e labret, vlak boven m'n huidige. :))

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:17

Whoei nieuw topic *\o/*

Hier mijn MD van de andere geen foto maar ik heb er 2. ;)
Afbeelding
Met het probleem dat ik hem nog steeds niet los krijg. ;(
Probeer er vaak zelf aan tedraaie maar doet echt zeer op een gegeven moment.

Zat te denken om emla zalf tehalen en dat er op tesmeren en dan naar de piercer...
Dan is je huid verdooft maar goed dan draaie ze daalijk alles kapot omdat ik dan niks voel en dus ook niet voel of het plaatje onder mijn huid mee draait wat dan denk wel gaat gebeuren. ;(
Moet ik nou steentje is wel vervaagt zo zonde als ik hem niet kan wisselen...

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:10

Ik heb net m'n navelpiercing laten zetten! :D
Voor de 4e x welliswaar, maar hij zit er weer.
Het was echt héééul pijnlijk, hij kreeg de naald en de piercing er nauwelijks doorheen door t littekenweefsel.
Hopen dat ie deze keer wel lief voorme is

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:27

ik zou na twee x al zoiets hebbe van, nee laat maar :+

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:35

Haha achja, het was gratis, dus jaaa... :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:36

Woehoeee, ik heb waarschijnlijk nieuw werk. En als ik dan weg ben bij mijn huidige werk betekent dat eíndelijk, na al die tijd, briiiiiiiiiiiiiiiiiiidge. :+:

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 19:56

vivian_ve schreef:
pharagirlke schreef:
Lippiercing is 5-8 weken ongeveer. Het niet zwemmen... Als je hem goed schoon maakt er na valt dat wel mee :) Dat geld ook voor de zee maar zolang je hem er na schoon maakt valt dat wel mee... Vooral piercings die sowieso al gevoellig zijn (navel en surfaces) moet je mee opletten denk ik.

Je kan zoenen hoor :j Het kan alleen wel zijn dat je lip vrij fel gaat zwellen... Ik had dat helemaal niet maar mijn piercer had een tijdje terug net een nieuwe en die had zelfs een langer staafje moeten zetten en dan het begin staafje omdat zijn balletje helemaal er in zat van de zwelling :(:) Hangt dus puur van je lichaam af hoeveel ongemak je er van gaat hebben.

ja ik heb van zwelling ook eigenlijk helemaal geen last gehad, maar iemand anders had juist hele erge zwelling..

Ik heb m sinds vorige week maandag [links onder :] en t was wel even flink opgezwollen, maar na 2 dagen was dat ook weer weg, en nu is het een heel mooi schoon wondje, en het doet nauwlijks nog zeer gelukkig !

En zoenen gaat ook nog wel, maar in 't begin is het nog wel een beetje pijnlijk, niet zo erg maar toch minder aangenaam zegmaar

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:09

Sorry dat ik hier zomaar binnen kom vallen, maar ik had een vraagje over mijn navelpiercing.
Begin vorig jaar heb ik hem laten schieten, en rond augustus kreeg ik een navelpiercing van een vriendin van mij, dus die wilde ik graag indoen. En dat deed ik ook terwijl het helemaal nog niet goed genezen was, en het leek alsof het door die piercing nog erger werd. Maar nu anderhalf jaar later is mn navel echt goed genezen.. dus nu wilde ik proberen weer die piercing in te doen, ik ben alleen bang dat die weer gaat ontsteken, wat denken jullie?
Zou het aan de piercing liggen, of kwam het gewoon omdat mn piercing nog moest genezen.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:16

x_Mliss schreef:
Whoei nieuw topic *\o/*

Hier mijn MD van de andere geen foto maar ik heb er 2. ;)
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-7SDAFZEG.jpg[/img
Met het probleem dat ik hem nog steeds niet los krijg. ;(
Probeer er vaak zelf aan tedraaie maar doet echt zeer op een gegeven moment.

Zat te denken om emla zalf tehalen en dat er op tesmeren en dan naar de piercer...
Dan is je huid verdooft maar goed dan draaie ze daalijk alles kapot omdat ik dan niks voel en dus ook niet voel of het plaatje onder mijn huid mee draait wat dan denk wel gaat gebeuren. ;(
Moet ik nou steentje is wel vervaagt zo zonde als ik hem niet kan wisselen...

Ik heb ook een MD en dan ietsje hoger als jij hebt, ik heb hem de eerste keer ook bij de piercer af laten draaien want kreeg hem zelf ook echt niet los zonder dat het zeer deed.
Daar hebben ze hem zo los gekregen, ze zei dat het eerste steentje wat je hebt vaak heel vast zit maar als die eenmaal los is geweest je hem er zelf makkelijker af krijgt.

Hoe lang heb je jouw MD al dan?
Want je moet wel minstens een bepaalde tijd wachten zodat je plaatje goed vast gegroeid is.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:18

kan door bijde... het ligt door de stof waar het van was gemaakt... Titanium en biopast is heel veilig en kan je eigenlijk geen reactie op krijgen.. In chirugies staal zit nikkel, daar ka n je alergies voor zijn (net als ik).

waarneer had je voor het eerst gewisseld?

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:25

Ik had na 6 weken al gewisseld :P Maar dat was met een andere piercing, en die reactie was minder heftig dan de piercing die ik van een vriendin kreeg.. pff durf hem niet in te doen, dalijk gaat die weer ontsteken en dan loop ik met een lelijke navel op het strand.