DyMarvel: ik sla over voor dit nagelavontuur. Maar een leuk idee om te battlen wat nagelkunsten betreft
Ik speel wel voor jury
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
... Ik heb een paar dagen de nagelverharder van de Hema geprobeerd maar ik las in dit topic dat dat niet goed schijnt te zijn dus nu heb ik de vitaminebooster maar aangeschaft, ook van de Hema. Ga ik dat maar even proberen... En als ze dan weer mooi lang zijn ga ik weer aan de lak

). Wel graag merken die ik gewoon in de winkel kan kopen (dus niet via internet).
Want dat staat mooi bij mijn birckenstock verzameling
Het is binnen een paar minuten goed droog en blijft voor 3 dagen netjes zitten en het bladdert er niet af. Als ik een kleurtje gebruik, lak ik er een topcoat-laagje overheen als bescherming, dat werkt gewoon heel goed.x_Elise schreef:Mijn teennagels zijn standaart zilverWant dat staat mooi bij mijn birckenstock verzameling

Morgen weer naar de nagel miep maar was vergeten dat ik al een andere afspraak (vlak daarna) had.
Lakken wordt dus niets bij haar...

Ik krijg dan zin om te bestellen bij konad als ik jou foto's zie.
Jij hebt geen gelnagels he? Ik wel, vroeger hele lange nagels en kei hard maar nu breken ze steeds af. Zal wel iets met weerstand/ medicijnen te maken hebben. Gelukkig zijn de gelnagels nog nooit afgestoten.