PW, wat goed dat je eerlijk bent geweest! Super knap dat je dat hebt gedaan. Hoe voel je je nu? Is iedere dag daar hetzelfde kwa indeling of steeds iets anders? Heb je er, voor zover je dat nu al kan zeggen, baat bij? Schrijven doe ik nu ook iedere avond, even een kattenbelletje naar mn vriend (militairdagboek wat we gekregen hebben) over mn gevoelens van die dag.
Flappie, alvast succes met je test, lijkt mij ook spannend. Een vriendin van mij heeft het laatst ook gehad, je krijgt allemaal van die "vreemde" vragen. Zal voor je duimen. Hoe voel je je verder?
Crossmonster, hoe was je kruidenconsult? Hebben ze iets passends voor je kunnen brouwen? Stel me in ieder geval voor dat het lekker ruikt
Doe rustig aan en denk niet dat al je je beter voelt, dat je dan ook beter bent. Je lichaam heeft de tijd nodig om te herstellen, geef het die ook want anders duurt het alleen maar langer. Spreek uit ervaring, helaas.
Petulan, wat fijn dat je paardjes weer aan huis staan, heerlijk lijkt me dat. Als ik de kans krijg, als er ergens plaats is, dan wil ik mn merrie ook dichterbij huis zetten. Het is voor mij een drempel omdat ik nu met de auto moet.
Angela, hoop dat je pa iets kan regelen voor je morgen. Zou er zo wie zo niet mee beginnen, dit is geen goed en menselijk voorstel naar jou toe. Probeer je er niet te druk om te maken ook al weet ik dat dat weer makkelijker gezegd is dan gedaan.
Sifra, hoe is het met jou?
Vandaag gewerkt maar ik was wel redelijk optijd weg 15.45 uur, was om 7.45 uur begonnen dus ik heb mn uurtjes weer wel gemaakt. Vrijdag heb ik gesprek over mn contract, mn proeftijd zit er dan op. Mag hopen dat ze positief zijn want ik heb erg mn best gedaan, al zeg ik het zelf. Daarnaast had ik wel een wrak kunnen zijn omdat mn vriend weg is dus wat dat betreft is het ze misschien ook wel meegevallen. Vanavond heb ik niks gedaan, lekker in bad gelegen en wat gebeld, was wel even lekker. Ga zo naar mn bed want ik ben wel moe. Heb slecht geslapen afgelopen nacht en dat is slopend.