Schamen voor je voeten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:01

Ach mijn voeten zijn vooral groot (maat 41 tegenover mijn < 165) maar het kan me eigenlijk geen ruk schelen.
Toch niemand die ze van dichtbij gaat bekijken? :D ;)

geerke

Re: Schamen voor je voeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:06

mijn voeten zijn niet overdreven groot,maat 38,maar mooi is anders....ze zijn ook breed,omdat ik altijd op laarzen loop of gampies....dus je zal mij niet met slippers zien...trouwens toch levensgevaarlijk met de paarden,die slippers.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:09

Nou.. Ja? :+

Ik heb gewoon echt hobbitvoeten.. overal zit haar aan de bovenkant!
Op me tenen, dat heb ik van me moeder en op me voet zelf heb ik van me vader.
Bij mijn linkervoet heb ik eczeem.. HEEL ERG! (Wil geen zalf want vind het zo lekker om eraan te krabben :+ )
en rechts begint het ook.. + dat ik rechts onder me voet 12 wratten heb maar links niks.. :+

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:18

Hannah_Menno schreef:
Nou.. Ja? :+

Ik heb gewoon echt hobbitvoeten.. overal zit haar aan de bovenkant!
Op me tenen, dat heb ik van me moeder en op me voet zelf heb ik van me vader.
Bij mijn linkervoet heb ik eczeem.. HEEL ERG! (Wil geen zalf want vind het zo lekker om eraan te krabben :+ )
en rechts begint het ook.. + dat ik rechts onder me voet 12 wratten heb maar links niks.. :+

Oehh..maar aan alles wat jij noemt, is wat aan te doen!

Marjoleiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:19

Ik ben erg tevreden over mijn voeten!
Loop zomers altijd op slippers.. :o

En eigelijk kijkt niemand echt na je voeten dus nergens om je voor te schamen!
dus haal de slippers uit de kast en trek ze aan :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:20

Jaa.. haar scheer ik netjes af :+
Eczeem kan ik zo laten verdwijnen door er niet meer aan te krabben maar ik vind het zo lekker!

(Oke goor! :P)
En die wratten.. Brr! Vroeger zijn er wratten en moedervlekken aangestipt.. NEE DANK JE! Dat nooit meer! :o

Marjoleiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:33

Ik ben niet zo gek op voeten die eczeem of wratten hebben! :+
Maar waarom doe je de niks aan dan? dan maar niet meer lekker peuteren en alles
maar dan heb je lekkere voeten zonder wat dan ook en kun je gewoon lekker op slippers lopen terwijl je , je op je gemak voelt op slippers :D

zelf vind ik het heerlijk in de zomer om de hele dag op slippers te lopen :o
Laatst bijgewerkt door Marjoleiin op 02-07-09 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:35

Ik vind mijn voeten ook niet mooi, maar vind sommige schoenen gewoon te leuk om niet te dragen, ookal hebben ze open tenen. :+: Ik loop ook best veel op hakken, maar probeer ook vaak birkenstocks aan te doen omdat hakken idd niet al te goed zijn voor je voeten..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:53

Ik ben bij een podoloog geweest en die zegt dat slippers het slechtst zijn voor je voeten. Nou vind ik slippers ook foeilelijk, op vakantie oké, maar onder een spijkerbroek/lange broek of rok :n

Marjoleiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:59

gr_roos schreef:
Ik ben bij een podoloog geweest en die zegt dat slippers het slechtst zijn voor je voeten. Nou vind ik slippers ook foeilelijk, op vakantie oké, maar onder een spijkerbroek/lange broek of rok :n

Maar ik draag geen slippers onder een lange broek of spijkerbroek ;)
Enn ik vind ze altijd heerlijk lopen vooral als het lekker warm is!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 16:05

Ik vind voeten echt de meest lelijke dingen die men heeft uitgevonden :( Heb ook echt een voetenfobie, kijk nooit naar iemand anders zijn voeten, uit angst dat ik smerige dingen zie bbrrrrr en aanrakingen met voeten, daar gruwel ik helemaal van.
Ik heb geen lelijke voeten, maar ontloop elke vorm van open schoen, bleah.... zo en nu ga ik naar de pedicure mijn voetjes verwennen :=

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 16:08

Ach ja, mijn rechtervoet is blijvend dikker, omdat die ooit zwaar gekneusd is geweest. (veel te snel weer gaan lopen) En mijn linker is ooit geplet door een paard, waarbij ik een nagel ben verloren die daarna echt mega-lelijk is teruggegroeid...
Ik zeg: BOEIEN!!!
Nee, stinkende zweetvoeten is veeeeel erger, joh. Ga gewoon lekker van die super leuke slippers halen! Kan het jou schelen! Wedden dat ze veel meer kijken naar die super-hippe-slippers dan naar jouw voeten?

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 16:08

Ik ben niet trots op mijn voeten maar ik heb het er maar mee te doen ...

Aan 1 voet is de teen naast mijn kleine teen een keer gebroken/uit de kom geweest, en die is lichtelijk misvormd vind ik. Verder heb ik hele rare kleine tenen, ze hebben een onwijze bobbel (echt net quasimodo) op de bovenkant en de nagels staan rechtop (of vaak heb ik geeneens een nagel erop zitten, die is dan opeens verdwenen).

Zolang je je voeten een beetje verzorgd is er toch niks om voor te schamen? Je kunt er niks aan doen ...

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 16:11

wil iemand nog mooie echte hawaianas kopen? maat 41/42
ze zijn bruin en bandje is beetje bruin metalic kleurtje

vond ze zo mooi alleen ik heb maat 39 :=
waren nieuw 25,- ong
1x aangehad

doe ze voor 10 weg :)

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 16:18

het kan mij eigenlijk vrij weinig schelen wat anderen van mijn voeten vinden, Op mijn kleine teen heb ik echt maar een heel klein nageltje, en achter op mn hielen en voor op mn wreef heb ik allemaal hele rande lit tekens zitten van mn vorige stalschoenen die ik heb gehad. Leren jopfurs, en dan in de zomer met half sokjes erin is geen goed idee!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 16:34

Kan me er niet druk om maken.
Ik wil zomers nou eenmaal lekker op mn slippers lopen..
Daarbij, voeten zijn nou eenmaal van nature niet erg mooi..

Beetje nagellak en gewoon gaan.
Moet zeggen dat ik eigenlijk ook nooit op andermans voeten let.. Of me daar iets aan opvalt..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:31

Ik ben wel tevreden met mn voeten, maat 38/39. Alleen mochten mijn tenen wel wat korter. :+
Maar durf best op blote voeten/slippers/wat dan ook rond te lopen, iedereen is toch te druk met z'n eigen voeten om naar die van anderen te kijken.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:33

Ik kan me er ook niet druk om maken. Met mn 1.76 en mn maatje 37 zijn ze zelfs aan de kleine kant haha.
Maar besteed er weinig aandacht aan, zou wel eens wat mogen scrubben en vijlen enzo :+ Ik hou gewoon echt niet van voeten :+

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:41

Hannah_Menno schreef:
Jaa.. haar scheer ik netjes af :+
Eczeem kan ik zo laten verdwijnen door er niet meer aan te krabben maar ik vind het zo lekker!

(Oke goor! :P)
En die wratten.. Brr! Vroeger zijn er wratten en moedervlekken aangestipt.. NEE DANK JE! Dat nooit meer! :o

De schimmel kan op den duur ook naar binnen slaan, en dan ben je verder van huis.
Ken hier 1 gevalletje van.

Ik heb ook lelijke voeten. Heb primair lymfoedeem in mijn onderbenen. Tenen lijken stompjes die 'aangeplakt' zijn aan m'n bolle voet.
Daarover zitten nog steunkousen (tenen wel vrij), maar ik ga gerust op slippers hóór. Erger ik me eraan? Nee niet bepaald. Ik ben wie ik ben, jammer dan. Alsof de buurman met z'n neus op de grond gaat om het te bekijken!

Tegenwoordig lijdt iedereen aan zo'n minderwaardigheidscomplex, echt te erg voor woorden.

Heb wel een voetenfobie voor andermans voeten, vreselijk vind ik ze.

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:42

Ik heb mijn voeten altijd lelijk gevonden,
ik vond ze echt abnormaal en was ervan overtuigd dat iedereen ze lelijk zou vinden.
Totdat mijn moeder een paar jaar terug Birkenstocks voor mij had gekocht,
en het was zó warm. Ik deed ze aan en ging beschaamd naar school.
Probleem opgelost voor mij, dat waren mijn voeten en klaar.

Je moet trouwens eens om je heen kijken,
kijken naar de voeten van andere mensen. Dacht je dat jouw voeten lelijk waren?
Het kan áltijd erger. Voeten zijn gewoon raar.
Sindsdien ben ik eraan gewend, en vind ik dat ik best wel mooie voeten heb.
[na al mijn vergelijkingen]

biesbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 23:23

Ik heb best mooie handen maar foeilelijke voeten.
misschien zijn voeten ook gewoon raar, in het speciaal tenen. brr krijg helemaal de rillingen van die dingen. :')

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:19

voeten zijn zo afschuwelijk, vooral de mijne! ik zal echt never ever slippers dragen. stom want ik vind open schoenen prachtig!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:32

Serieus, ik ken echt niemand die echt let op mensen hun voeten, of mensen afkeurt om hun voeten.
Ik heb echt geen mooie voeten, ook zwarte haren op mn grote teen enzo... Voeten zijn over het algemeen sowieso lelijke lichaamsdelen (behalve bij die perfecte gefotoshopte model types dan)
Maar boeie, zolang je er zelf niet op let geeft niemand er wat om, en zo wel: dan zijn hun de losers, niet jij... Wie let er nou weer op andermans voeten? :Y)
De onzekerheid kan ik me op zich voorstellen, ik ben dan niet echt onzeker over mn voeten maar wel over andere dingen, je komt er moeilijk van af. ;(
Laatst bijgewerkt door Jaimyliefje op 05-07-09 00:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:32

k vind voeten en vooral tenen zoiezo niet mooi ik heb ook geen schoenen met open tenen.. ballerinas is het meest open schoentje in mijn bezit....

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 01:02

Hier nog een 'voetenhater' of althans die van mezelf!

Ik heb toen ik jonger was eens mijn dikke teen gebroken waardoor hij scheef is aangegroeid en er nu een giga knobbel op zit. En aan m'n linkervoet zitten 2 kromme tenen echt vreselijk om over m'n nagels nog maar niet te beginnen! en de teen die bij ja hand zeg maar je wijsvinger is die is langer dan m'n dikke teen! afschuwelijk!

Maar desondanks wandel ik vrolijk op slippers etc. omdat ik die gewoon fijn vind zitten en ik let verder totaal niet op voeten dus hopelijk andere mensen ook niet op de mijne :+