Niet lekker in je vel, wat doen jullie dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:52

Dan hang ik de hele dag op stal !!

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:56

Het liefst zou ik heel de dag in mn bed duiken met een hele hoop films op :P , maargoed dat gaat nou eenmaal niet omdat ik toch wel weer uit bed moet om de honden uit te laten, ook zo zielig om die te laten zitten :=

Maar chocola eten is wel echt iets wat ik nóg meer eet als ik niet lekker in mijn vel zit (en het is al zo'n erge verslaving := )

Hardlopen, lees ik ook hier, vind ik ook wel fijn maar dat doe ik niet zo snel in mijn eentje.
Een bosrit maken met mn paard vind ik ook heerlijk, of lekker wandelen met de hond.
Skeeleren bij goed weer helpt ook goed.
Eigenlijk alles waar je goed bij bezig bent en tegelijkertijd lekker rustig van wordt, helpt wel.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:57

Unwritten schreef:
[MW] > [LZP]

iefke schreef:
LZP -> MW

Misschien onderling overleggen over waar het nu echt hoort te staan? ;)

Als ik me niet lekker in miijn vel zit koop ik allereerst een grote reep chocola. Zo'n milkareep met koek erin :P
Liefst kruip ik dan ergens in een hoekje weg en tekenfilms kijken.
Knuffelen met mijn paard helpt ook wel. Die weet altijd wel een gekke bek te trekken :P

Lievemeid

Re: Niet lekker in je vel, wat doen jullie dan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:59

Shoppen, ook al is het maar een kleinigheid (make-upje oid).
Een stuk gaan lopen.
Muziek hard zetten in de auto.
Of even lekker zeuren tegen mijn moeder/vriend/vriendin of iemand anders. ;)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:03

stug door gaan met wat op de planning stond
er zal dan wel een hoop fout gaan zoals gewoonlijk op zo'n dag maar goed

gaan jengelen dat ik niet ok ben dan kan ik wel blijven zitten

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:05

ik jank het eruit of schrijf het van me af..\
sluit mezelf op op kamer ( even alleen zijn)
naar paardje

opruimwoede

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:00

Sporten met Ipod erbij

mieS_Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:04

De hele dag 'het kleine huis op de prairie' kijken :o

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:04

Coot schreef:
Paardrijden, dan kom ik weer tot rust :D

Dat moet ik nou juist niet gaan doen. 9 vd 10x gaat het rijden dan ook helemaal niet goed en word ik alleen maar meer chagerijnig :P
Ik kan tig verschillende dingen doen: opruimen, (computer)spelletjes spelen, tv kijken/boek lezen, iets maken/ophangen wat al heel lang moest of buiten 'beetje rommelen' (stallen vegen is bv goede therapie :+ )

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:13

ThaGirl schreef:
Coot schreef:
Paardrijden, dan kom ik weer tot rust :D

Dat moet ik nou juist niet gaan doen. 9 vd 10x gaat het rijden dan ook helemaal niet goed en word ik alleen maar meer chagerijnig :P
Ik kan tig verschillende dingen doen: opruimen, (computer)spelletjes spelen, tv kijken/boek lezen, iets maken/ophangen wat al heel lang moest of buiten 'beetje rommelen' (stallen vegen is bv goede therapie :+ )

Oh maar, je moet dan ook niet serieus gaan rijden, maar meer hobbelen ;)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:16

als ik me even niet lekker voel dan ga ik een impulsieve aankoop doen, als ik dat gedaan heb voel ik me altijd weer erg schuldig en ga ik weer hard verder waar ik mee bezig was. meestal krijg ik niet goed gevoel als ik in het huishouden bezig ben.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:38

Wat heel opvallend is, is dat heel veel mensen juist meer en ongezonder gaan eten als ze niet lekker in hun vel zitten.
Ik heb echt het compleet omgekeerde, mijn eetlust is echt het eerste wat verdwijnt als ik niet helemaal in mijn hum ben. Ik krijg dan echt helemaal niks binnen.

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:40

Ik ben op het moment de kasten en koelkast hier wel een stuk of 5 keer doorgezocht... maar er ligt niks :P. Zit laatste tijd ook niet lekker in mijn vel dus uit voorzorg niks gehaald :P (zoiezo zorgik dat er niet al te veel te snoepen is.
En op het moment veel het internet afspeuren muziek en zo met de paardjes bezig.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:11

Als ik niet lekker in mijn vel zit, wat helaas de laatste tijd nogal voorkomt door allerlei spanningen. Ga ik vaak sporten, me helemaal uitputten. Dan douchen en op mijn kamer in mijn eentje tv kijken. Helaas wat ik heb als ik niet lekker in mijn vel zit, is dat paps en mams niets goed kunnen doen en ze om alles een uitbrander kunnen krijgen.

Me honden lopen altijd chronisch in de weg op momenten dat ik me niet lekker voel. Dat hebben ze snel door, en dan zijn ze zo slijmerig en vervelend. ookal is het goed bedoelt kan ik het niet hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:40

Naar verzorgpony of konijn, of lekker hard meebleren met keiharde muziek, wat lekkers eten/ drinken, lekkerzittende kleren aan, jankfilms kijken etc etc.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:44

Zwelgje schreef:
Wat heel opvallend is, is dat heel veel mensen juist meer en ongezonder gaan eten als ze niet lekker in hun vel zitten.
Ik heb echt het compleet omgekeerde, mijn eetlust is echt het eerste wat verdwijnt als ik niet helemaal in mijn hum ben. Ik krijg dan echt helemaal niks binnen.

typisch is dat he.. ik zoek juist troost in eten.. veel chocola :P
alleen de weegschaal is dan minder lief de dag erop, waardoor ik weer in hetzelfde cirkeltje terug zit..

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:38

Ik ga vooral niét op mijn paard rijden dan, is echt niet fijn voor hem als ik zo'n bui heb :(:)
mijn eetlust valt ook als eerste weg :=

ik ga gewoon een paar uurtjes vervelend zijn, onuitstaanbaar, veel vrienden er mee lastig vallen als het moet zelfs dagen lang :+ en dan krijg ik wel ergens eens een opkikker en dan ben ik terug normaal :+

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:44

Bokken, Foute dingen eten (chocolade, chips, drop) en sinds 5 weken als het overdag is en ik tijd genoeg heb voor ik de kids moet halen: naar mijn paard! En dat is denk ik de gezondste optie van de 3 :Y)

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:58

ik probeer niet alleen te zijn. Anders is het alleen maar gejank ;) verder eet ik níét als ik me niet lekker voel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:00

Ik wil vaak juist wel alleen zijn. Nouja, dan hoop ik stiekem dat m'n moeder naar boven komt om me te troosten. O:) Met haar kan ik zo goed praten altijd..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:06

Filmpje, muziek, computer, tv, boek, shoppen, uithuilen.
En heel veel snoepen :+ (ijs, chocolade etc)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 08:13

Dat ik me klote voel komt juist doordat ik niet meer kan rijden dan kan ik dus ook maar beter niet op stal zijn.
Vaak duurt het een paar dagen en dan trekt het wel weer weg. Maar ik heb het wel vaak.
Ben dan meestal thuis en zet de tv maar weer aan. Of ik ga sporten dat helpt meestal wel.
Heb gelukkig nog een leuke baan en leuke collega's , geeft een hoop afleiding.