Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
evanescence schreef:intral schreef:Moet je eens the dark knight of IT gaan kijken snachts buiten op een trampoliene ....![]()
en dan al bang zijn voor clowns he
IT heb ik al is gezien.. Naja gehoort.
Verschrikkelijk.. Ook op me werk. (Kinderboerderij.) komt er wel is z'n clown en toen had dus iemand heel leuk gezegt.. dat ik er echt een hekel aan heb, Nouja, hij ging maar niet weg enzo. En ik wert dus helemaal gek. zag gewoon zwart voor me ogen. Dus toen ging ik bijna flauwvallen. En die man vond het nog grappig ook enzo.tijdje later was hij er weer.. gaat die heel leuk naast me lopen en begind die telache... -_-' Nou ik kan hem wel schieten als ik hem weer zie.
nou dan moet je blij zijn dat ik er niet bij was denk ik ... ik was zooo hard gaan janken en had waaschrijnlijk die man een emmer water over zijn gezicht gegooid vanaf wat afstand, zodat die smink eraf ging
BuBBLeGuM schreef:voor spinnen en andere insecten.. vind ze eng en vies.
en ook voor van die soort tupperware achtige bekers waar je vroeger ranja uit dronk. Ik vind ze zo vreselijk smerig omdat ze smaken naar ranja of vaatwasmachine. En omdat vroeger alle kinderen daar aan kouwden dus als je ergesn wat drinken kreeg in zin afgekouwde beker. BAH.
Gelukkig hadden wij die bekers nooit thuis
_Tivoli_ schreef:Ik ben aragnofobisch en ik vind het alles behalve grappig.
Ik denk niet dat je 'echte' fobieën bedoeld,dus daarom mijn andere dingen waar ik rare reactie's op heb
Als ik doortrek (w.c) loop ik meteen uit het toilet,op de 1 of andere manier vind ik het heel vervelend om in een ruimte te staan terwijl de stortbak leegbuldert

intral schreef:nou dan moet je blij zijn dat ik er niet bij was denk ik ... ik was zooo hard gaan janken en had waaschrijnlijk die man een emmer water over zijn gezicht gegooid vanaf wat afstand, zodat die smink eraf ging
zelfs kleine kindjes die helemaal weg zijn van die man..
Danielle_h schreef:@ unwritten:
Dat herinnert me aan mijn operatie van 4 jaar geleden. Ik had een operatie aan mijn knie gehad (nieuwe kruisbanden) en ik verdomde het in de lift terug te gaan naar de afdeling. Ze hebben me toen de trap op en af getild.
en de laatste keer dat iemand me dwong (een goed jaar geleden) heb ik dus echt de boel bij elkaar staan gillen van angst.. Danielle_h schreef:@ unwritten:
Jah glazen liften zijn idd wel te doen.
Ik heb op de HVA gezeten en ging daar NOOOIT met de lift, ik heb erg vaak nachtmeries gehad dat de lift neerstorte en dan de inzittende in bloed uit elkaar spatte brrrrrr
Runn_love_ schreef:ik bedenk me er nu nog 2,
-de lifthet zal eens niet.. hoe hoog het ook is ik zal altijd de trap nemen
- met vliegtuig weg, je zal me echt knockout moeten slaan anders kom ik echt niet mee
komen mijn ouders thuis met een leuke verassing: over twee jaar gaan we gezellig met het vliegtuig.. leuk..

Lies_Tijger schreef:(dit geld alleen in het donker) Spiegels. ruiten en alles wat maar weerspiegelt. Ik ben dan zo bang om te zien dat er dalijk iemand achter me staat oid! Wij hadden eerst een spiegel in de hal naar de trap maar omdat ik dan niet alleen naar boven durfde hebben mijn ouders hem alweer weggehaalt.
Gelukkig nemen hun mijn angst serieus want word ook vaak uitgelachen omdat ik bang zou zijn voor me eigen spiegelbeeld
Edit; Já ik heb de film Mirrors gezien. Néé daar komt mijn angst niet vandaag. (had het al voor de film eb heb gewoon gelachen om de film mirrors!)

Angstig kijken naar de cijfertjes om te zien of ik er eindelijk ben...
). Dan sta ik wel met de ogen dicht