Als je er niet tegen kunt, kijk je toch gewoon de andere kant op?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Rienn schreef:Ik vind bloedprikken best grappig, net als een infuus... Misschien ben ik wel een beetje apart![]()
Als je er niet tegen kunt, kijk je toch gewoon de andere kant op?
DebbieY schreef:Ik was ook altijd bang voor naalden maar die naalden zijn tegenwoordig zoveel dunner als een aantal jaar geleden. Als je je eigen ontspant voel je echt bijna niks!
Ik heb een tijd lang vaak bloed moeten laten prikken dus ik moest wel. Nu ben ik toevallig eergister geweest en je voelt echt haast niks van die prik, misschien kan je er het beste op kijken, dat hielp bij mij goed. Dan keek ik precies wat ze deden en zo ben ik erover gekomen. 5 minuutjes na je prik ga je wel wat voelen.
hahaDebbieY schreef:Wanneer moet je bloed laten prikken eigenlijk?

X_juul_X schreef:Het valt allemaal best mee!
En als je het echt heel erg vind werkt het ook vaak om je mp3 in te laten, en die had op te zetten. Bij mij werkte dat iig erg goed!
Succes!

Lotskie schreef:Heb je wel eens eerder bloedgeprikt? Ik vind altijd dat bloedprikken veel minder pijn doet dan een prik die in je bovenarm oid komt! En als het voor je gezondheid noodzakelijk is moet je misschien toch even doorbijtenWaarschijnlijk valt het heel erg mee
In je bovenarm dood echt veeeeeeeeeeel meer pijn. Het valt reuze mee, je voelt het bijna niet.. (zegt een kleinzerigpersoon.
) StillAngel schreef:Misschien ben ik ook wel een watje hoor, maar ik ben heel erg gevoelig voor pijn en ik voel alles zelfs een heel klein spinnetje tegen mijn been. Ik word wel altijd best slap van prikken, ik heb heel veel symptomen voor bloedarmoede. Steeds hik ik al met school op dat ik heel moe ben, hele tijd smoesjes verzinnen met gym en ik (vooral als ik beweeg) heel misselijk wordt.
Charr_x schreef:Ach joh, weet je wat pijn doet? Keihard je teen stoten.
Weet je wat eng is? Je paard die aan de kletter gaat.
Nee meid, niks om bang voor te zijn, het stelt echt helemaal niks voor..=)

Snadrem schreef:Charr_x schreef:Ach joh, weet je wat pijn doet? Keihard je teen stoten.
Weet je wat eng is? Je paard die aan de kletter gaat.
Nee meid, niks om bang voor te zijn, het stelt echt helemaal niks voor..=)
Ik zit liever op een wildvreemd paard dat aan de kletter gaat, dan dat ik bloed laat prikken
(True story, want het was mijn werk).

StillAngel schreef:Maar het gekke is dat ik helemaal niet bang ben voor bloedIk kan gewoon naar tv progamma's kijken waar ze mensen opereren, vind het altijd wel beetje vies maar niet zo eng dat ik hem over zet.