Babyzalf goed voor gezicht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 15:38

Nicole85 schreef:
Ik smeer ook Zwitsal op mijn gezicht :o
Deze:
Afbeelding
Daarvan blijft mijn gezicht goed, geen pukkeltjes of vette plekken.
Bij andere cremes ben ik ervan verzekerd dat ik binnen no time onder de pukkels zit en dat mijn huid uit zijn doen is....
Dus daar waag ik me niet meer aan, per toeval ben ik zwitsal gaan smeren en bevalt prima :) Doe het nu zeker 2 jaar dagelijks.

Ik heb een andere, ik heb iig niet zo'n pot met zo'n afbeelding erop. Bij mij staat er alleen maar zo'n gezichtje op en staat erop:
Creme voor lichaam en gezicht.
Ik heb nog wel af en toe (1x in de maand/2 maanden ofzo) een pukkel, maar dat kan je met geen een zalf tegenhouden.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 15:41

Heino schreef:
Nuja, als je verschillende producten gebruikt moet je lichaam zich daar steeds weer op aanpassen. Een gemiddelde crème werkt ook pas na een paar weken optimaal :)

Hmm ja daar heb je ook weer gelijk in!! Zo had ik er nog niet overna gedacht.
Maar mezelf kennende kan ik niet maar 1 soort creme gebruiken (ja 1 soort creme en dan dag en - nachtcreme).
Maar zal iig vd week eens een dagcreme van de nachtcreme erbij kopen :)

RoodZonnetje

Re: Babyzalf goed voor gezicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:46

Je hoeft van mij niets hoor, zeker als je lichaam er zo goed op reageert is het prima. Maar mocht je last van puistjes/onzuiverheden of wat dan ook krijgen, zou ik het niet raar vinden als het daarvan komt :)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 20:42

Ik smeer al een aantal jaar verschillende cremes op mijn gezicht, maar eerst wel minder dan nou.. toen gebruikte ik Nivea heel vaak.
Maar krijg daardoor nooit last van puistjes o.i.d., héél af en toe heb ik een puistje en dan vaak 2/3 tegelijk. Maar dat is 1/2x in de 2 maanden.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:23

Ik denk dat je van die zwitsal wel een vatsige huid krijgt. Ik smeer ook altijd vanalles op mijn gezicht maar merk nooit dat het anders word.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 19:35

Van Zwitsal krijg je geen fatsige huid. Anders had ik het al moeten hebben en al die andere die zich ermee insmeren.
Hoezo eigenlijk fatsige huid? :? En waarom zou je dat van Zwitsal krijgen??

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 20:30

Hoho, ik had ook een keer van dat babyzalf en dat was heel vet ;) Omdat het een soort van beschermt he. Maar niet elke babyzalf is vet hoor dus rustig maar.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 10:42

Sorry voor mijn reactie maar ik begreep het niet goed. De creme die ik heb is niet vettig, maar de Natusan die ik laatst had gekocht was inderdaad wel vettig. Drie uur erna voelde me huid nog vettig aan ja.
Maar ik snapte niet zo goed wat je met fatsige huid bedoelde, i'm sorry..