Schoonheids vraagjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schoonheids vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:41

Bostrol. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:43

Rooie bostrol dan wel hea? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:43

Is dat een apart ras? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:45

Ja zeer bijzonder haha.

Dan heb je rood haar en sproeten en sla je zo nu en dan oerkreten uit, snap je ook waarom de mannen met een boog om me heen lopen whahah. En eerlijk gezegd zou t me worst wezen, lekker gek XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:46

En that's the spirit! :))

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:50

Bedenk ipv waar je níet tevreden mee bent waar je wél tevreden mee bent!

Ik zie op de foto's een mooi iemand. Ik zie zo 123 mooie benen, mooi haar en een mooi gezicht. Daarbij heb je behalve een buitenkant ook nog een binnenkant! Ik denk dat jij het gewoon niet getroffen hebt met je exen. Je bent namelijk echt een heel mooi meisje en ik zou idd wat met de tip van geerke doen: zoek een psycholoog op oid. als je zo'n slecht zelfbeeld hebt. Het maakt je leven een stuk leuker als je wat meer van jezelf kan houden namelijk. En als iemand je daarbij kan helpen is dat toch ontzettend fijn?

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:50

Snoompje schreef:
Rooie bostrol dan wel hea? :P

:')

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:52

je werkt als model voor websites.. Dat zegt al wat

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:54

je laat je echt te veel aanpraten.
als je je zelf dik blijft noemen dan ga je je alleen maar rotter voelen..
je kan beter wat positiever zijn over je zelf.
dan ga je er ook veel vrolijker en gelukkiger uit zien meid. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:58

Zeg, ik vind het banketstaaf om te zeggen, maar wat wil je nu horen?
Ja je bent strontlelijk;
ja je bent super vet. Slaat toch nergens op (daarbij zou ik dit alleen tegen je zeggen als ik een jaloers kreng zonder eigenwaarde zou zijn).
Sorry hoor maar heb eigenlijk weinig puf om hier nog veel energie in te steken. Het schijnt niet aan te komen.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 21:00

Ik vind het erg lief dat jullie zeggen van gezond gewicht enz
maar dit is niet hoe ik het zie en hoe ik het voel
in mijn ogen ben ik nu ook echt een biggetje, en dan heb ik het niet over de schattige babe versie!!
Ik praat dr wel over met vriendinnen omdat ik in het weekend echt even helemaal de verkeerde kant op
bleek te gaan, hoorde van een meisje dat je van drugs afviel en kreeg toen ook de gedachtes misschien moet
ik dat gaan doen, tot ik dun ben maar dit is natuurlijk niet de manier
en is een super stomme gedachte natuurlijk!!!
Daar ben ik nu dan ook wel vanaf!!
Sinds zijn exen dat hebben geroepen vind ik het ook verschrikkelijk als me vriend aan me buik ofzo zit, soms ben
ik bang dat hij mijn ook dik vind omdat al zijn vriendinnen altijd maatje XS tot S hadden!!
Nou wil ik niet afvallen voor hem hoor, ik ben altijd wel onzeker geweest over me figuur maar niet zoooo extreem als nu
daarom is het gewoon beter als ik wat afval, dan zit ik weer lekkerder in mijn vel enz!!
Vlede week gingen we uiteten en ik nam een kinder menu die ik vervolgens niet eens had opgegeten, toen zei hij dat hij
vond dat ik verschrikkelijk weinig at, dus nu eet ik de hele dag maar niet als ik naar hem toe ga zodat ik vette honger heb
en wel eet daarsow maar ook dan denk ik bij elke hap daar gaat weer een kilo!!!
Hoeveel is gezond om per week af te vallen? Ik wil namelijk niet lijken op een lindsay of paris!!
Ik vind ook wel dingen leuk aan mezelf zoals me haar vind ik wel oke!!
En ik hoef ook geen pep talk ofzo,,, maar gewoon tips van mensen hoe je kan afvallen en hoe je het gezond kan doen!!
Omdat het mijn blijkbaar niet lukt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:04

Ik heb eigenlijk wel medelijden met je. :) En dat bedoel ik niet vervelend. Je bent gewoon bang. Bang voor afwijzingen, bang dat mensen nare dingen over je zeggen etc. En je moet niet toegeven aan die angst. Als je bij elke hap denkt: Daar gaat weer een kilo, kan je dan lekker eten? Nee. Wil je lekker kunnen eten: Ja. En wanneer kan je dat? Als je goed in je vel zit. En hoe bereik je dat? Niet door af te vallen, maar door meer zelfvertrouwen te kweken. Echt, op de manier waarop jij op dit moment denkt ben je niet tevreden met 'iets eraf' dat denk je nu alleen maar. Dat gaat verder en verder. En dat mag je jezelf niet aan doen. Als je uit angst iets aan je lichaam wil veranderen ben je niet goed bezig, helemaal niet zelfs. Dus bespaar jezelf dat ajb. :)

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:05

Zoals ik al eerder zei ...

Bij gezond afvallen gaat het niet per week. Lees nog even het hele topic door en je zal zien dat er echt al een heleboel tips gegeven zijn voor gezonder eten.

Niet eten is trouwens nog ongezonder >;) Dan krijg je echt een onregelmatig patroon en dat is pas écht slecht voor je lichaam. Dan eet je bv geen crackers met beleg, geen appel, geen mueslireep (oid) maar wel heel veel avondeten. Je moet gevarieerd eten, verdeeld over een hele dag. Het beste is om 's avonds niet al te veel meer te eten.

Het is idd zoals Juul zegt een soort angst lijkt wel .. en angst is een HEEL slechte raadgever!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:06

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:09

ik ben 1,64m, was 64,5 kg, was met crashen naar 60 gegaan, en ging daarna naar de sportschool gegaan, wilde eigenlijk nog 2-4 kg, maar werd me heel erg afgeraden, omdat 60 (vooral in combinatie met sporten, dus spieropbouw) goed was voor mijn lengte.

(nou heb ik geluk dat t er nog steeds af is, ik weet t crashen is niet goed)

als ze vinden dat je dik bent zegt dat meer over hun dan over jou, laat ze lekker in hun eigen wereldje leven..

ik heb ook een zelfbeeld ver in t negatieve, so be it, werk daaraan, niet aan je uiterlijk, draag kleding waarvan jij vind dat je er goed uitziet, en als anderen dat niet vinden, hun probleem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:12

Kimmikky schreef:
ik ben 1,64m, was 64,5 kg, was met crashen naar 60 gegaan, en ging daarna naar de sportschool gegaan, wilde eigenlijk nog 2-4 kg, maar werd me heel erg afgeraden, omdat 60 (vooral in combinatie met sporten, dus spieropbouw) goed was voor mijn lengte.

(nou heb ik geluk dat t er nog steeds af is, ik weet t crashen is niet goed)

als ze vinden dat je dik bent zegt dat meer over hun dan over jou, laat ze lekker in hun eigen wereldje leven..

ik heb ook een zelfbeeld ver in t negatieve, so be it, werk daaraan, niet aan je uiterlijk, draag kleding waarvan jij vind dat je er goed uitziet, en als anderen dat niet vinden, hun probleem

Eens.

Je moet eigenlijk vanuit je onzekerheid overgaan naar overal lekker schijt aan hebben, en dan ook echt. Ik wil dit dus ik doe dit en i don't care what YOU think, dat idee. En als je eenmaal zover bent weer vanuit daar een gezonde middenweg zoeken. :) Das de beste weg. Dan heb je allebei de kanten ervaren en weet je hoe je dr tussenin moet gaat zitten. En wat het fijnst voelt. :)

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 21:16

Oke, ja ik kan dat niet heel goed
ik vind het verschrikkelijk als mensen stom over me praten,
veel mensen (eigenlijk vooral meisjes) hebben meteen een hekel aan me
en als iemand dan vraagt waarom weten ze dat niet
waardoor ik denk dat dr iets mis met me is, veel van me vrienden zeggen juist
dat ik heel spontaan, altijd vrolijk en heel gezellig ben!!
en ik probeer ook altijd gewoon aardig te doen tegen iedereen!!
Maar schijnbaar gaat dat ook al niet goed, anders zouden al die meiden niet meteen
van huize al een hekel aan me hebben!!
Ik heb nu zeg maar wel echt dat figuur als dat meisje in die spiegel!!!
haha en neeee dat is echt zo niet wat ik DENK

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:20

Vind je dat figuur van dat meisje in de spiegel DIK dan?!?!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:21

Hihi ik heb dat ook: Ik schijn altijd een arrogante bek te trekken naar mensen. Vroeger trok ik me dat ook vreselijk aan, maar nu echt niet meer. :) Luister naar wat je vrienden zeggen, die kennen jou het beste. :)

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 21:24

Juul schreef:
Hihi ik heb dat ook: Ik schijn altijd een arrogante bek te trekken naar mensen. Vroeger trok ik me dat ook vreselijk aan, maar nu echt niet meer. :) Luister naar wat je vrienden zeggen, die kennen jou het beste. :)

Jaa maar daar let k juist super erg op nu :S
vaak als ze dan perongeluk togh met mijn opgescheept zitten
n ik een poging maak tot een gesprek krijg ik vaak aan het einde te horen dat
ze me heel anders hadden voorgesteld

ik vind dat meisje in de spiegel zeker wel dikkig ja *nu krijg ik zeker allemaal boze berichtjes haha*

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:26

Ahum dit begint wel erg te klinken als een minderwaardigheidscomplex. Volgens mij ben jij vreselijk onzeker over jezelf. Wat vind je dan van de foto's in je profiel? Veel meiden zouden er ontzettend graag zo uit willen zien hoor, en voor die websites wordt je natuurlijk ook niets voor niks gevraagd.
Ik vraag me trouwens wel af wat voor sites dat zijn en waar jij dus je ideaal beeldt, inclusief operaties, vandaan haalt..

Anoniem

*Barst zwaar in lachen uit*

Ik ben mijn bijnaam Rode Bostrol maar even gaan ruilen in de winkel (gelukkig had ik het bonnetje nog).

Voor een geringe bijbetaling mag ik me vanaf nu Miss Piggy noemen :P

SecretLIN

bokjebok schreef:
Oke, ja ik kan dat niet heel goed
ik vind het verschrikkelijk als mensen stom over me praten,
veel mensen (eigenlijk vooral meisjes) hebben meteen een hekel aan me
en als iemand dan vraagt waarom weten ze dat niet
waardoor ik denk dat dr iets mis met me is, veel van me vrienden zeggen juist
dat ik heel spontaan, altijd vrolijk en heel gezellig ben!!
en ik probeer ook altijd gewoon aardig te doen tegen iedereen!!
Maar schijnbaar gaat dat ook al niet goed, anders zouden al die meiden niet meteen
van huize al een hekel aan me hebben!!
Ik heb nu zeg maar wel echt dat figuur als dat meisje in die spiegel!!!
haha en neeee dat is echt zo niet wat ik DENK

die meiden die zo tegen je doen zijn gewoon jaloers op je ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:27

ik ben ook heel onzeker over mezelf en mijn lichaam en alles ik weet wel hoe jij je voelt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:27

Meisje in de spiegel heeft een normaal postuur.

Maar je moet je echt niet zo erg bezig houden met wat anderen van je vinden, dat kost energie en het heeft juist het omgekeerde effect. Mensen zien aan je als je onzeker bent en loopt te piekeren over dingen. Wees lekker jezelf, en lekker spontaan, dan komt het vanzelf wel.