Weight watchers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Weight watchers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:09

Staat ook in de tabel ;) (de punten daarvan iig)
Bij brood,, alle soorten.. 1 punt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:12

_Nancy schreef:

ohw okee thanks ik ga even die tabel zoeken want zat al te denken hmpf moet ik elke keer om gaan rekenen, ga even zoeken en dan print ik hem uit :D
edit: gevonden, zoveel :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:15

haha ja echt heel veel :')
en dan staat er niet eens alles tussen..

Anyway ik ga het bijhouden,, weet alleen niet zo goed hoe ik moet gaan minderen oid..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:16

ik eet opzich niet veel ik eet alleen heulll slecht :j

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:19

Ik dus ook :o

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:28

Ik eet veel én slecht :') en vooral bij stress/andere emoties grijp ik naar vettig en zoet, en dus fout eten..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:29

ja stress is heel gevaarlijk bij mij, ik blijf dan graaien en grijpen naar alles wat eetbaar is en lekker zoet is.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:30

xDramaQueen schreef:
ja stress is heel gevaarlijk bij mij, ik blijf dan graaien en grijpen naar alles wat eetbaar is en lekker zoet is.

ja precies, en het gevoel is er na die eetbui nog net zo heftig :\

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:33

En als iets klein is.. dan eet je het vaak ook meer terwijl het net zo slecht is :(

Heb net 12 tucjes op!! :')
Ze zijn zo snel op, dus pak ik er maar meer..

Een collega van mij is op een fruit en groente dieet,, die eet dus alléén maar fruit en groente..
Dat lijkt me ook niet erg gezond, wel?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:43

Kytha schreef:
xDramaQueen schreef:

ja precies, en het gevoel is er na die eetbui nog net zo heftig :\

jep, dan zit ik misschien vol, maar ik voel me altijd nog net zo k*t.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 21:59

nou vandaag weer netjes uitgekomen haha, ontbijt en lunch met smacks (soort cornflakes) en melk. bij elkaar 6 punten.. avondeten aardappels met spinazie en vis (en een beetje appelmoes en ketchup) en dan als toetje vanillevla was iets van 12 punten en tussendoor een wasa cracker met kaas was 3 punten.. toen zat ik op 21 en ik mag er 24. en nog een peer :) dus heb nog puntjes over :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:20

Maar als je je dag begint met voldoende eten, dan heb je aan het eind vd dag minder ‘snaaitrek’. En voor het emo-eten…kun je dan niet een andere bezigheid vinden om je af te leiden? Kost natuurlijk wel veel zelfdiscipline, dat merk ik zelf ook omdat het ook een gewoonte is, maar als je echt wil dan zou het moeten lukken :)

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:26

_Nancy schreef:

hou er rekening mee dat het 1 punt is voor ( uit mijn hoofd) 30 gram. leg nu eens een sneedje brood op een weegschaal. 9 van de 10 keer dat hij zwaarder is dan 30 gram. Ik reken daarom altijd 1,5 pt voor 1 snee.

Wat mogen jullie veel punten! Ik mag er ( nog maar ) 20... en over een paar weekjes nog maar 19.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:28

ik mag er 22 :j (werk in de zorg, dus loop best veel op een dag)
zat vanochtend aan de 65,1 kilo :o er moeten er dus 7,1 af.. en over 10 weken ga ik op vakantie, hopelijk gaat dat lukken...

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:16

Haha valt allemaal niet mee dat afvallen he.
Ach als het makkelijk zou zijn zouden we niet met z'n allen te dik/zwaar zijn.

Als je moeite hebt met het uitkomen van je punten schrijf het dan van te voren op dat scheelt echt.
En haal van te voren je boodschappen en neem geen of in ieder geval weinig of geen chips, koek of meer van dat slechts mee. Als het niet in huis is grijp je er ook niet zo snel naar, neem extra rijstwafels oid mee.

En ja als je al geen pasta, rijst, aardappel lust is het wel lastig en blijft er weinig over ik weet niet wat je normaal dan wel eet?
Misschien lust je wel puree of bruine bonen ofzo als vervanging.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 15:45

kvind het vandaag nog al moeilijker worden pffff... ik eet normaal echt ongezond (zie tosti's tussendoor of een gebakken eitje of 's avonds fff frituren of een pizza bestellen) en nu heb ik echt honger en lekkere trek haha.. maar zal wel overzijn na het avondeten hoop ik.!!

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 20:18

helemaal niemand verder die eraan doet?
ben een kleine week verder en 0.9 kilo afgevallen :)

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 08:41

Ik probeer me een beetje aan de richtlijnen te houden, maar in het weekend ga ik meestal flink over de points heen :o compenseer dat dan wel weer maandag/ dinsdag.. maar toch he ;)

Inmiddels is er wel 2,4 kilo af.. in een weekje of 3 ongeveer... dus het begin is gemaakt!

Hoe gaatie bij jou silvaantje?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 10:37

Hier gaat ie ook aardig :) inmiddels 1,5 kilo kwijt sinds vorige week maandag, maar van eht weekend wel flink gezondigd met tapas :9

En als het goed is vanmiddag een paar dagen weg, maar dan zondig ik nooit zoveel, hooguit glas rosé of een paar chippies :)

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:33

Hoi, ik wil me ook graag hier aanmelden.
Ik heb me eigen gisteren ingeschreven bij ww online. Door medicatie ben ik 12 kilo aangekomen, en die wil ik er natuurlijk ook weer heel graag af hebben :Y)
Ik mag 20 punten hebben op een dag. Moet vandaag of morgen nog wel boodschappen gaan doen, dus dat zal wennen worden. :o

En dan nog een vraagje: Die active points, mag je die optellen bij je gewone aantal punten?

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:04

Ik zou je adviseren je active points zo min mogelijk te gebruiken en wel simpel omdat je dan meer afvalt als je ze wel gebruikt gaat het minder goed.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:20

ik gebruik ze niet, maar als je echt fanatiek gesport hebt, kan het geen kwaad hoor, dan kan je lichaam best wel wat energie gebruiken!

Woehoee *\o/* al bijna 2 kilo kwijt, ondanks weekendje weg etc!

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 21:47

Ik heb tot nu toe ook de active points nog niet gebruikt. En vandaag voor de 1e dag ( van de 3 ) een paar punten over.
Houden jullie ook je omvangs maten bij?

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 22:02

hallo! ook ik al af via de ww.. Ben in maart zelf begonnen en sinds 1 april bij de ww voor een extra stok achter de deur... ging tot vorige week super, heb nu een megadip.. kom niet aan maar val ook niet af.. Heb steeds 1 goede en dan weer 1 slechte dag, dan grijp ik naar al het ongezonde wat er maar te pakken is.. Iemand tips om de negatieve vibe door te komen?
ben ondertussen ca 8 kilo kwijt, nog 15 te gaan...

Ik hoorde laatst dat je van je punten per dag er maximaal 2 mag besteden aan snoep/koek etc. Verder natuurlijk belangrijk om je punten goed over de dag te verdelen en niet teveel aan je avondeten + extraatjes te besteden. verder goed afwisselen (ene dag brood, andere dag beschuit, dan weer yoghurt etc. en ook fruit en beleg en ontbijtkoek/eierkoek goed afwisselen) en eten uit alle groepen (groenten/fruit (5 porties per dag), koolhydraten, vetten, vocht etc.)..

Succes allemaal!!

Carolaa, ik houd geen omvangsmaten bij, simpelweg omdat ik nog steeds geen meetlint heb aangeschaft.. Heb wel kort terug weer eens gewinkeld, paste weer in een maat 42/L van merkkleding terwijl ik daarvoor zelfs bij lange na niet eens in de 44/xl pastte en dus maar gewoon niet meer ging winkelen ;-). Voelde erg goed, nu nog die vibe terugkrijgen!!!

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:42

Ik kan me momenteel nog niet aan alle regels van WW houden, omdat ik sinds maandag een beugel heb gekregen, en alleen maar zachte/ vloeibare dingen kan eten. En helaas zijn zachte dingen ook weleens veel punten ;-(
Hopelijk kan ik over 1 a 2 weken weer redelijk normaal eten. Daarmee bedoel ik alle groentes en fruit soorten.