Cookies schreef:Antheman schreef:zat. neem ik wel mijn epileerapparaat voor je mee!
Ik gebruik hem niet meer.
Oh heerlijkdus dan kan ik met mooie gladde benen paarden masseren!
Alhoewle ik je aanraad om het erná te doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

In het begin even pijnlijk, maar als je eenmaal gewend bent, is het ideaal..Ik ben helaas zo stom geweest om ermee te stoppen en nu moet ik er weer helemaal opnieuw aan wennen
Heb besloten het voorlopig bij scheren te houden 
) Succes! Corelli schreef:Ik heb het ook gedaanIn het begin even pijnlijk, maar als je eenmaal gewend bent, is het ideaal..Ik ben helaas zo stom geweest om ermee te stoppen en nu moet ik er weer helemaal opnieuw aan wennen
Heb besloten het voorlopig bij scheren te houden
Trouwens nog een tip voor als je het gaat proberen: begin op je scheenbeen en niet te dicht bij je enkel..Als je je kuiten doet, moet je de huid goed strak trekken! Kuit en enkel vind ik namelijk de pijnlijkste plekken (oksels en bikinilijn heb ik me nooit aan gewaagd) Succes!

Na 2 dagen is het echt weer scheren voor mij want dat zie je stoppeltjes. Als je de haartjes lang moet laten groeien voordat je kunt epileren heeft dat dus geen zin. Marilla schreef:Geen aanrader dus?
Ik heb vrijdag wax gekocht die je warm moet maken. Ik ben benieuwd of dat werkt. Ik heb donderdag nog geharst met Veet, dus het duurt nog wel even voordat ik het kan gebruiken.
Maar met Veet kreeg ik niet alle haren weg en moest ik alsnog scheren, dus vandaar dat ik maar iets anders ga proberen.
en....laseren heb ik de centjes niet voor,omdat dat dat een paar behandelingen zijn.
TiaraBungy schreef:Oeh wat een handig topic! Ik ga van de week proberen om met Veet te harsen.
Hoop dat het niet al te pijn doet. Ik ben ook vervloekt met zwarte dikke haren..
Als dat niet lukt ga ik toch maar proberen te epileren..

Cookies schreef:Zouden we ons ditzelf ook aandoen als er geen mannen waren? Of zouden we gewoon allemaal dikke harige vrouwen zijn?
blauw00gje schreef:TiaraBungy schreef:Oeh wat een handig topic! Ik ga van de week proberen om met Veet te harsen.
Hoop dat het niet al te pijn doet. Ik ben ook vervloekt met zwarte dikke haren..
Als dat niet lukt ga ik toch maar proberen te epileren..
Dan wacht ik jou reactie af! Dan probeer ik het na jou misschien ook wel een keer
ik hou je op de hoogte!!!
(en een schijtluis
)