Scheren, waxen, epileren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:05

Cookies schreef:
Antheman schreef:
zat. neem ik wel mijn epileerapparaat voor je mee!

Ik gebruik hem niet meer.

Oh heerlijk :9 dus dan kan ik met mooie gladde benen paarden masseren!

:j

Alhoewle ik je aanraad om het erná te doen :P

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 08:05

Marilla schreef:
@BlauwOogje, misschien een optie om hem anders bij een vriendin te lenen om te kijken of je het wat vind? Hoewel je het echt vaker moet proberen, dan word de pijn echt minder!

Daar heb ik ook aan zitten denken, maar die doen het ook allemaal gewoon met een scheermesje :P

vanalleswa

Re: Scheren, waxen, epileren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:28

ik heb ook de satinele ice van philips,koste iets van 35 euri bij het kruitvat in het begin wel het icepakcing gebruikt nu alleen nog voor verstuikingen van enkel en zo haha

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:40

Ik heb het ook gedaan :j In het begin even pijnlijk, maar als je eenmaal gewend bent, is het ideaal..Ik ben helaas zo stom geweest om ermee te stoppen en nu moet ik er weer helemaal opnieuw aan wennen :+ Heb besloten het voorlopig bij scheren te houden ;)

Trouwens nog een tip voor als je het gaat proberen: begin op je scheenbeen en niet te dicht bij je enkel..Als je je kuiten doet, moet je de huid goed strak trekken! Kuit en enkel vind ik namelijk de pijnlijkste plekken (oksels en bikinilijn heb ik me nooit aan gewaagd :n) Succes!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:48

Corelli schreef:
Ik heb het ook gedaan :j In het begin even pijnlijk, maar als je eenmaal gewend bent, is het ideaal..Ik ben helaas zo stom geweest om ermee te stoppen en nu moet ik er weer helemaal opnieuw aan wennen :+ Heb besloten het voorlopig bij scheren te houden ;)

Trouwens nog een tip voor als je het gaat proberen: begin op je scheenbeen en niet te dicht bij je enkel..Als je je kuiten doet, moet je de huid goed strak trekken! Kuit en enkel vind ik namelijk de pijnlijkste plekken (oksels en bikinilijn heb ik me nooit aan gewaagd :n) Succes!

Oh dat zijn iig wel handige tips! Die ga ik zéker meenemen als ik het aandurf :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 19:37

Ik heb gister die bikinilijn mesjes gehaald bij de Hema. Ik ben benieuwd want het lijkt me dat die niet echt scherp zijn :P

Petraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:30

Ik vroeg me af of de pijn van een epilaarapparaat erger/gelijk/minder is dan epileren met de hand?
Want de pijn als je het epileert met de hand vind ik erg meevallen, maar als het erger is met een epilaarapparaat denk ik dat ik er maar niet aan begin. :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:00

blauw00gje schreef:
Ik heb gister die bikinilijn mesjes gehaald bij de Hema. Ik ben benieuwd want het lijkt me dat die niet echt scherp zijn :P

Wat een poedersuiker. Ze zijn totaal niet scherp en je moet er 100 keer overheen gaan voor een haartje weg is! :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 09:23

Geen aanrader dus? ;)

Ik heb vrijdag wax gekocht die je warm moet maken. Ik ben benieuwd of dat werkt. Ik heb donderdag nog geharst met Veet, dus het duurt nog wel even voordat ik het kan gebruiken.
Maar met Veet kreeg ik niet alle haren weg en moest ik alsnog scheren, dus vandaar dat ik maar iets anders ga proberen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 12:50

Ja dat had ik dus ook. Er bleven nog best wel wat haren zitten. En na een paar dagen had ik allemaal rode bulten op mijn been en jeuken als een gek. En ik had ineens 3 blauwe plekken. Laat even weten hoe het bevalt met die warme wax.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:11

Ik heb een keer koude was strips van Veet gebruikt, erg pijnlijk, benen bleven vol met hars zitten en merendeel van de haartjes zat erna gewoon nog op zijn plek :+

Hoelang moeten de haartjes zijn voordat je met de epileer erover heen kunt?
Want ik heb zwart, dikke haartjes die met velen zijn en een witte huid ;( Na 2 dagen is het echt weer scheren voor mij want dat zie je stoppeltjes. Als je de haartjes lang moet laten groeien voordat je kunt epileren heeft dat dus geen zin.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:28

Marilla schreef:
Geen aanrader dus? ;)

Ik heb vrijdag wax gekocht die je warm moet maken. Ik ben benieuwd of dat werkt. Ik heb donderdag nog geharst met Veet, dus het duurt nog wel even voordat ik het kan gebruiken.
Maar met Veet kreeg ik niet alle haren weg en moest ik alsnog scheren, dus vandaar dat ik maar iets anders ga proberen.

Ik vind van niet ;)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:35

ik gebruik ook trouw de epilady....zorg dat de haartjes niet te lang zijn, heb laatst de bikinilijn geprobeerd....oeps!
ff niet meer doen,daar zoek ik nog een andere oplossing voor,doe dat nu met mesje onder de douche, maar wat groeien die krengen hard zeg! :( en....laseren heb ik de centjes niet voor,omdat dat dat een paar behandelingen zijn.
heeft mijn schoonzusje wel gedaan, die is er reuze blij mee.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:53

Oeh wat een handig topic! Ik ga van de week proberen om met Veet te harsen.
Hoop dat het niet al te pijn doet. Ik ben ook vervloekt met zwarte dikke haren..;(
Als dat niet lukt ga ik toch maar proberen te epileren..;)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 08:55

Zouden we ons ditzelf ook aandoen als er geen mannen waren? Of zouden we gewoon allemaal dikke harige vrouwen zijn? :o?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:14

TiaraBungy schreef:
Hoop dat het niet al te pijn doet. Ik ben ook vervloekt met zwarte dikke haren..;(

Dan wacht ik jou reactie af! Dan probeer ik het na jou misschien ook wel een keer :P

Cookies schreef:
Zouden we ons ditzelf ook aandoen als er geen mannen waren? Of zouden we gewoon allemaal dikke harige vrouwen zijn? :o?

Hahahaha ik heb geen idee :P

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:55

blauw00gje schreef:
TiaraBungy schreef:

Dan wacht ik jou reactie af! Dan probeer ik het na jou misschien ook wel een keer :P

hahaha is goed hoor ;) ik hou je op de hoogte!!!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:17

Haha is goed, ik ben benieuwd :+ (en een schijtluis := )

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:45

Cookies schreef:

Geen idee :+ Maar ik voel me altijd heel schoon en lekker fris als ik me net geschoren heb :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:14

Cookies schreef:

Ik doe 't toch grotendeels gewoon voor mezelf. Vind 't toch wel net wat frisser en mooier als m'n benen enzo kaal zijn.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:19

Ja daar ben ik het wel mee eens inderdaad :P

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:30

Cookies schreef:

Ik denk het wel, al moet ik eerlijk toegeven dat ik het érg slecht heb bijgehouden sinds vriendlief weg is. :x

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:07

Ik hou het in de winter eerlijk gezegd ook minder bij dan in de zomer :P

kiimberliiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:11

ik scheer alles, behalve mijn gezicht natuurlijk, die doe ik epileren!

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:39

Je armen ook?