Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het zag er echt niet uit. Ik word er gelukkig nog dagelijks aan herinnert, want daarna heb ik mijn officiële pasfoto laten maken. 
Maar godzijdank ben ik dus niet de enige die gerust 200 km gaat rijden voor ene kapper die je goed vindt en vertrouwt, dat je zeker thuis komt met je mooie lange haren en niet 20 cm eraf met tranen in je ogen.
_Amyyy schreef:Leuke verandering!
Ik ben zelf ook niet echt een held bij de kapper, durf noooit een andere coupe te nemen
geerke schreef:ik ga eens per jaar,stuk eraf,blonde plukjes ....en dan fohnt ze het zo netjes dat zodra ik de straat weer oploop er meteen een staartje ingaat...
ze maakt altijd hele rare slag, terwijl ik duidelijkz eg dat ik stijl wil, ben sowieso niet erg tevreden over de kapster, maja, het zijn kennisen van ons dus moeten we er wel heen.(wil mama) Ze doen er daar ook altijd spoeling in, maar het kost zoveel geld terwijl ik het alleen maar lelijk vind. Mam heeft mijn haar zelf geverfd en vind het veel leuker, en kost minder...
iig bij mij staat het nooit

nou nee echt niet, ik ga NIET met een hanekam lopen.

Tandarts niet, daar had ik nooit problemen mee....
) ook een kapperfobie, al ben ik vorig jaar wel geweest samen met mijn mams 

Nickytje schreef:Haha, leuk om te lezen dat er nog meer mensen zijn die echt niet graag bij de kapper over de vloer komen!
Nu ben ik heus geen moeilijk mens hoor, als het iets te kort is, so be it. Maar toen, die bewuste kapbeurt, dat was
gewoon té erg...
@Roane: Da's wel een hele verandering, maar dat korte staat je echt super leuk, heel fris
Vooral ook met de plukjes!
en om nou elkedag te gaan stijlen voor ik de deur uit ga...
Zt je daar in een stoel, ben al geen prater met vreemden, en dan word er geacht dat je over koetjes en kalfjes bebbale.t
Roane schreef:Ik had heel eg lang haar, wat ik toen helemaal geweldig vond.
Maar gegeven moment realiseer je je gewoon dat je die fase in je leven gehad hebt. Dat je toch spontaner over wilt komen op mensen, dan dat je doet met lang, sluiken stijl haar mat niet echt flatteerd. (aka, we werden modebewust *kuch*)

)

.
) dan toen ik kwam, en niets uitgedund.