Crashdieet: welke en ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 01:47

Zo dan, dat eierdieet is een partij ongezond!!!

walfie

Re: Crashdieet: welke en ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:32

hen ongeveer 3 maanden het ziekenhuis dieet gevolgd. Ik ben toen 25 kilo afgevallen. Langzaam opbouwen met weer gewoon eten. Het werkte toen bij mij super, Ze zijn er niet allemaal afgebleven, ongeveer 5 kilo aangekomen in het eerste jaar erna. Nu (drie jaar later) zit ik nog steeds opdacht gewicht.

Ik WEET dat het erg slecht is maar ik ben blij met het resultaat.

Mocht het ooit weer nodig zijn, doe ik het weer!

_Judje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:42

Ik zou inderdaad voor de balansdagen gaan. Wat ik wel is doe is een fruitdag. Gewoon alleen fruit eten. Doe dat voor mijn part 2 dagen per week. Gewoon lekker bewegen en veel drinken. Geen frisdranken, maar alleen water, thee en melk. Ik denk dat je het er dan zo af hebt, en dat is ook niet heel ongezond. De andere 5 dagen in de week normaal eten, maar dus niet meer dan normaal, en niet meer snoepen dan normaal. Sport op de dagen dat je geen fruitdag hebt, maar ga op je fruitdag bv 2x een half uur wandelen ofzo... Das een soort verantwoord crashen dan, zonder dat je ook gelijk je stofwisseling om zeep helpt!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:58

Fitzroy, dan heb ik een vraagje? Is het omdat je idd bij wijze van spreken in een trouwjurk moet of niet? Crashen helpt je tijdelijk en snel wat kilo's kwijt te raken, maar het komt er net zo hard weer aan als je gewoon gaat eten en met een beetje pech nog meer kilo's ook.
Ik snap dat je dat niet wilt horen, maar das nou eenmaal het nadelige van crashen.
Misschien moet je je eetpatroon omgooien... Ik weet niet of je elke dag bijv het zelfde ontbijt en luncht? Veel variatie daarin helpt je lichaam aan het werk te houden met verbranden.
Ik ben zelf 54 kilo in totaal afgevallen. En moet zeggen dat ik nu ook voor de zomer er wel een killootje afwil, alleen helaas gaat dat veeeeeul langzamer als die 54 ;)
In ieder geval succes ermee?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-09 07:54

Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik wil toch nog even laten weten voor de geinteresseerden dat ik met 2 x het Hartstichtingdieet binnen 2 weken 5 kilo ben afgevallen.
Ik denk dat het voor mij heel erg geholpen heeft dat mijn stofwisseling even iets anders kreeg dan het normale patroon.