Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
een nepsnijtandje, want ook ik mis mijn snijtandje en nog 1 of 2 kiezen( vergeet het altijd
) die zijn gewoon niet in aanleg, genetisch foutje dus
Maar is het nu erg mooi de neptanden van nu? MoonChloe schreef:Helaas moet ik later waarschijnlijk ook paar kiezen laten trekken om het te vervangen door implanaten of brug o.i.d
Ik denk dat ik dan voor implanaten zal kiezen omdat het toch wel het minst gezeik is denk ik. Dan maar effe pijn.
Mijn broertje is jaren geleden op zijn mond gevallen, zijn voortand helemaal naar kl*te. 2x wortelkanaalbehandeling gehad, kroon erop maar die ging elke keer weer stuk, (voornamelijk met het eten want ja dan gebruik je je voortanden het meest) Na 3 jaar gezeik met kroon, tand heel 'cementeren' *dus een stukje aan zijn kapotte tand plakken zeg maar* heeft tandarts besloten dat er een implantaat in ging. Mijn broer heel erg blijNu gaat hij nog maar 2x per jaar naar tandarts ipv 10x per jaar.
en mijn vader heeft van die paritiele prothese (2 kiezen aan een metalen ding). Heb hem daar eigenlijk nooit over horen klagen, hij heeft het al jaaaaren.
Ik ga eind april naar de paradontoloog.. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft !

mvs schreef:Ik heb nu een beugel, en hopelijk komt er binnen de kortste keren op de plek waar nu een gat ziteen nepsnijtandje, want ook ik mis mijn snijtandje en nog 1 of 2 kiezen( vergeet het altijd
) die zijn gewoon niet in aanleg, genetisch foutje dus
Maar is het nu erg mooi de neptanden van nu?
Citaat:Alles is minder erg dan een plaatje in je mond. (volgens een vriendin van mij die daar zeer veel ellende mee heeft gehad, en een half minderwaardigheids complex heeft daardoor)

Cloud schreef:Ik ben ook 1 van de gelukkige die een inplantaat mag laten zetten!!! Wat mij het meeste tegen houdt zijn de kosten van deze ingreep. De ziektekostenverzekeraar vergoed maar 450 euro terwijl het 1750 euro kost.
Hebben jullie heel het bedag vergoed gekregen of niet??