De tweede was een stuk korter (8 uurtjes) maar veel heftiger. Ik ben echt niet kleinzerig, maar paasei wat doet dat pijn zeg!!
Beiden bevallingen heb ik zonder pijnbestrijding gedaan en waren hefige rugweeen.
Omdat ik toch wel graag het derde kindje wilde (heb het ook overwogen omdat ik bij de laatste een postnatale depressie heb gehad) heb ik wel besloten dat ik dit keer WEL pijnbestrijding wil. Waarom zo`n pijnlijden als het niet hoeft?
Overigens ben ik ook geschrokken van de megababy die ik kreeg (4040 gram)!! Met mijn kleine lichaam van 1.57. En helemaal niet ingescheurd
Dat is overigens wel een tip, perinium olie van weleda, die moet je de laatste weken inmasseren en ik ben dus helemaal niet ingescheurd met zo`n dik koppie!

Moet zeggen dat ik daar ook last van heb... Helaas is het klokkenspel van mijn wederhelft nog niet aan het klingelen... (Hij zit net voor de magische 30 grens, en ziet daar als een berg tegenop...hahahahaha, dus eerst die stap maar nemen en dan hopenlijk...ding dong
luisteren. Iedere bevalling is anders.