Steeds onzekerder over mijn lichaam.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Steeds onzekerder over mijn lichaam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:04

Ik heb gewoon en bikini gekocht met een inie minie broekje. Maar dat komt omdat ik van voren plat ben (ja echt, heb een AA cupje) dus dan kan ik met mn kont wat compenseren en die putjes, tsja, daar heb ik me bij neergelegd ;) (en anders trek ik mn boardshort er wel ff overheen).

K heb nu weer wat anders leuks, maar gelukkig is dat bijna niet te zien... Heb in december 3e paar oorbel gaatjes laten piercen. Normaal geeft dat geen problemen, maar sinds een dag of 5 zit er een giga opgezwollen bult achter mn oor. Net ff door de piercer naar laten kijken, blijk ik een of andere overgevoeligheid te hebben (hypertrophie ofzo). Nu mag ik elke avond smeren met tea tree olie en hopen dat het over een week over is, anders moeten we grondigere maatregelen gaan treffen. Laat mn haar nu dus maar lekker los hangen... Niemand hoeft mn oor te zien, haha.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 12:57

Heb je geluk dat je nog kont hebt! Anders had je weer van die opmerkingen gekregen van dubbele rug enzo dus ja dan moet je hem inderdaad wel showen :D

Gaat schijnt best vaak mis met oorbellen weet niet of je ze bovenin je oor hebt maar heb ook wel eens een reportage op tv gezien dat hele oren gingen vergroeien door oorbellen die dus niet goed gezet waren. Zou het wel goed in de gaten houden! tea tree werkt meestal wel goed alleen stinkt verschrikkelijk :P Succes ermee!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 13:09

Ik ben pas geleden eindelijk op een normaal gewicht gekomen, 60 kilo weeg ik nu en ik ben 1.62 m. hoog. Heb nu tieten, een soort van kont en sterf van de putten en kraters overal, want ineens 8 kilo erbij kon mijn bindweefsel niet aan. Ook heb ik een jaap over mijn buik lopen van maag tot schaambeen, een huid als Caspar het vriendelijke spookje en donker haar, dat op plekken tevoorschijn komt waarvan ik helemaal niet wist dat je daar haar kon hebben.

En het zal me boeien!!!!!! Ik trek lekker een bikini aan, of ga achter in de tuin liggen, op het zwembad whatever. Als je je leven laat vergallen door anderen, dan leef je niet voor jezelf. Dat je ontevreden bent over je lichaam, join the club. Lekker af en toe over zeuren maar niet de overhand laten nemen, tis jou lijf jij zal het ermee moeten doen, weet blij dát het het doet!!

En jongens die je aan de kant zetten omdat je putten hebt?? Die gaan niet aan de vrouw komen.... of ze moeten ze inruilen elke keer, lekker oppervlakkig....

Kop in de wind, tieten vooruit, rug recht en de groeten aan dat soort lui!

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 18:13

Oke minder ja. Ik heb ook wel een beetje de Caspar kleur :D
Ik doe het ook allemaal maar alleen kan ik niet zeggen dat ik me er echt prettig bij voel.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:07

Tja, onzeker. Ik zit onder de puisten op mijn rug, het zijn haast ontstekingen. Daardoor kan ik niet zwemmen, maar word over een paar weken behandeld. Dáár ben ik onzeker over. Ik ben 1,70 meter lang en ik weeg 53 kg, dus over vet hoor je mij echt niet klagen! Ik ben afgelopen zomer 13(!) kg afgevallen. Dat is niet gezond voor een meisje van toen nog 14 jaar. Ik schrik er zelf ook elke keer weer van. Maar het was niet bepaald mijn beste periode. En nee, geen anorexia. Maar ik vind mezelf er nu echt heel vormloos uitzien. Ik heb geen figuur, ben helemaal 'recht'. Heupen zie je nauwelijks. Ik heb geen vrouwelijke rondingen. Ik ben zo plat als wat en mijn borsten zijn niet eens rond. :? Ik heb echt van die pads nodig, anders verdwijnen ze gewoon in mijn bh/bikini. Een decolleté is echt onmogelijk.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:31

Munnie schreef:
Oke minder ja. Ik heb ook wel een beetje de Caspar kleur :D
Ik doe het ook allemaal maar alleen kan ik niet zeggen dat ik me er echt prettig bij voel.

Als je zolang bent afgezeken door een "vriendje" dan kan dat ook best zijn sporen achter laten, dat geloof ik zeker. Maar het zal ook uit jezelf moeten komen wil je dit veranderen. Eventueel met hulp of alleen, maakt niet uit. Ik heb ook dagen dat ik me niet prettig voel in mijn lijf en zal dan ook niet echt in bikini in het zwembad gaan liggen. Over het algemeen echter, als je op datzelfde zwembad rondkijkt zie je dat er echt niemand met een perfect lijf loopt, iedereen heeft zijn butsen en kuilen en mankementjes. En dan kan je lekker relativeren zoals ik doe, en hup weg met die rugzak en hier met het plezier. :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:08

Je moet idd ook gewoon lak hebben aan wat anderen zeggen.
In de zomer ging ik vaak lekker naar het water, zwemmen en zonnen en blijkbaar waren daar jongens geweest die ook bij ons op school zaten. Loop ik aan het begin van het schooljaar naar school toe (is altijd een stukje lopen van het station naar school) hoor ik opeens een hele groep jongens achter me joelen "Whooee, daar heb je Toos Tietloos!!" Nou, dan voel je je ook niet blij, want de halve school loopt tegelijk die kant op, dus ik stond lekker voor schut. En zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen ;) Maar als je je door dat soort opmerkingen uit het veld laat slaan, word je gewoon helemaal ongelukkig! Voor dat soort mensen is het een lolletje, die hebben gewoon niet door wat ze eventueel bij een ander kunnen veroorzaken....