Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Denise1984 schreef:hoe zit dat dan met sex? dan zit die ring in de weg toch?
Citaat:Meer dan 80% van de vrouwen en 70% van de partners geeft aan de ring zelden of nooit te voelen tijdens het vrijen. Bijna alle partners vinden het gebruik van de ring geen bezwaar. Uit onderzoek blijkt dat slechts een klein percentage van de vrouwen de ring verwijdert tijdens het vrijen. Als je er geen hinder van hebt, is het raadzaam om de ring te laten zitten. Overigens mag de ring niet langer dan 3 uur buiten de vagina zijn, anders ben je niet meer beschermd.
Appieee schreef:Ik gebruik hem inmiddels bijna vijf jaar en heb ook nog nooit ergens last van gehad..
Maar blijkbaar zijn er vrouwen bij wie het wel misgaat, dus dat ik zit te "piepen" lijkt me niet, want blijkbaar komt het voor dat het misgaat.
Ti_Amo schreef:ik heb gehoord dat er mensen zijn die plotseling overleden zijn aan de Yasmine pil, mijn moeder werkt in een apotheek en die apotheek raadt ook iedereen die pil af!
(weet niet of dit echt waar is dat er mensen aan overleden zijn maar als die apotheek het niet meer weggeeft dan denk ik dat het wel serieus zo is!)

Armani88 schreef:ik hoor wel vaker dit soort verhalen, maar je kunt me niet wijsmaken dat je niet doorhebt dat je zwanger bent dat moet je wel voelen !!
Cath_16 schreef:Dit is dus niet het geval.met dezelfde inhoud als microginon 30.
Cath_16 schreef:Ik krijg door de pil ontzettende hoofdpijn, ongeveer 2 weken per maand...
) Dat is toch gewoon eng!!
Dat je na niks te weten en te merken opeens een maand later moet bevallen van een baby...Gulpje schreef:Als je er zo bang voor bent, gebruik er dan een condoom ben, of doe niet meer sexen. Probleem opgelost!
Dan kan ik ook wel constand 'dubbel Dutch' met m'n vriend naar bed gaan...
Ben daar echt heel erg voorzichtig mee! Ohja.. Met een condoom lukt het me niet goed. Heel vaak doet het dan zeer
Vandaar..
SorayaDL schreef:Offtopic:Even voor de vrouwen hier die eerst microgynon30 slikten en nu door de apotheek een andere aangeboden krijgen die zogenaamd dezelfde "inhoud" heeft als Microgynon30.Cath_16 schreef:Dit is dus niet het geval.met dezelfde inhoud als microginon 30.Cath_16 schreef:Ik krijg door de pil ontzettende hoofdpijn, ongeveer 2 weken per maand...
Door die vervangende pil kreeg ik ook last van mijn huid, humeur en hoofdpijn. Ben toen door gaan vragen bij de apotheker (gewoon lastig zijn, het gaat wel om je gezondheid) en wat blijkt, de samenstelling is wel degelijk verschillend. Mijn zorgverzekering dekt deze nieuwe pil wel, maar microgynon30 niet, dus betaal ik de pil zelf wel. Kost per half jaar E18,- maar dat heb ik er wel voor over om af te zijn van die vervelende bijwerkingen. Bij Microgynon30 heb ik nog nooit zulke problemen ondervonden.
SorayaDL schreef:Offtopic:Even voor de vrouwen hier die eerst microgynon30 slikten en nu door de apotheek een andere aangeboden krijgen die zogenaamd dezelfde "inhoud" heeft als Microgynon30.Cath_16 schreef:Dit is dus niet het geval.met dezelfde inhoud als microginon 30.Cath_16 schreef:Ik krijg door de pil ontzettende hoofdpijn, ongeveer 2 weken per maand...
Door die vervangende pil kreeg ik ook last van mijn huid, humeur en hoofdpijn. Ben toen door gaan vragen bij de apotheker (gewoon lastig zijn, het gaat wel om je gezondheid) en wat blijkt, de samenstelling is wel degelijk verschillend. Mijn zorgverzekering dekt deze nieuwe pil wel, maar microgynon30 niet, dus betaal ik de pil zelf wel. Kost per half jaar E18,- maar dat heb ik er wel voor over om af te zijn van die vervelende bijwerkingen. Bij Microgynon30 heb ik nog nooit zulke problemen ondervonden.