Nieuwe herbal essences

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Re: Nieuwe herbal essences

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:58

Heeeelemaal mee eens!
Ik had altijd volumeshampoo van herbal essences, en die rook zo lekker! En daar was die ene leuke jongen het ook mee eens :o
En had ook nog fruitfusions shampoo, die gebruikte ik gewoon als zeep :+ Omdat die zo lekker rook!!

Die nieuwe shampoo is echt niets :n kvind de flessen lelijker, de geur minder lekker, en mn haar lijkt net stro en pluist heel erg met de nieuwe volumeshampoo.. Niet geslaagd dus als je t mij vraagt :n

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:20

Ik vond de oude ook veel lekkerder. Vind dat de functie op de fles wel goed nagekomen word, heb er nu 3 geprobeerd en vooral dazling daze maakt mijn haar super glanzend. maar die conditioner flessen, wat een ondingen zeg! op een gegeven moment moet je de hele dop eraf schroeven omdat je het er anders niet mer uit krijgt.

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:22

Hmm ik heb de nieuwe nog niet geprobeert.
De oude vond ik vreselijk lekker ruiken.

Ik dacht ook ik doe goedkoop en koop kruidvat. Mijn haar veranderde helaas wel in een bos stro....erg jammer.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:23

Ik heb een proefmonster van die nieuwe gehad, zal hem wel eens gaan proberen. Anders stuur ik ook gewoon een mail :Y)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:25

Ah oliebol! Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar ik vond de oude echt heerlijk, echt, de lekkerste als je 't mij vraagt!
Hmm.. :(