Zou wel super zijn als dit de oplossing blijkt te zijn!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En verder geen gordijnen of vloerbedekking in huis. Hooi/stro hoef ik gelukkig weinig mee.
SusanH schreef:Heb al van alles geprobeerd, homeopathie, bio resonantie en reguliere medicijnen (pillen en neussparay). Combinatie van xyzal en nasonex werkt tot nu toe het best, maar ik ben sinds een maand of twee gestopt met de pil en wil graag proberen of ik zwanger kan worden. Probleem is dan dat ik de neusspray en de pillen niet meer kan gebruiken omdat nooit is onderzocht welke risico's er zijn als je deze medicijnen gebruikt wanneer je zwanger bent. Ik ga dus maandag de huisarts bellen om te overleggen wat ik wel kan gebruiken want begin nu toch wel serieus last te krijgen van de pollen in de lucht. Binnen blijven is geen optie als je een hond en een paard hebt, en ik wil ook wel graag genieten van het mooie weer.
Ben wel benieuwd hoe anderen dit tijdens hun zwangerschap gedaan hebben, welke medicijnen mocht je wel gebruiken? Ik ben groot voorstander van natuurlijke en alternatieve geneeswijzen maar heb hier tot nu toe weinig effect van gezien bij mijn hooikoorts (sterker nog, het hielp me niks) en ben dus echt op zoek naar reguliere medicatie die je kunt gebruiken icm zwangerschap.
Richtje schreef:Geen last van aardappel of tomaat?
ben de hele dag lekker buiten geweest dus het jeukt weer vreselijk
)
) Welshcobfan schreef:Richtje schreef:Geen last van aardappel of tomaat?
Tomaat wel licht en de aardappel staat wel mij wel erg tegen. Ik krijg slechts een hele kleine aardappel met moeite weg.
Staat niet in verband met bomen, maar ik reageer ook heftig op sinaasappel en kiwi.
Weet iemand hoe je die verrekte eczeem jeuk tegen kan houdenben de hele dag lekker buiten geweest dus het jeukt weer vreselijk
Naast pinda, tarwe en boekweit.
Welshcobfan schreef:Enige negatieve kanten van die injecties is dat het een zeer langdurig traject is en dat veel mensen afhaken (waardoor het niet effectief meer is). Je moet namelijk wel telkens naar het ziekenhuis. en voor 20 procent heeft het totaal geen effect. Verder kun je natuurlijk altijd wat allergische klachten vertonen. (daarom word je de eerste dag een hele dag in het ziekenhuis gehouden om daarop te letten)
En als het goed is moet ik de eerste dag worden opgenomen in het ziekenhuis, aan het infuus gelegd en aan de monitor omdat ik extreem allergisch ben (en ze geen risico willen lopen dat ik er ineens tussen uit piep)

Wel minder effectief en je moet dagelijks druppelen. (tabletten bleken niet effectief volgens de allergoloog: voorkeur prikken, daarna de druppels)Ik ben ook panisch voor naalden, maar ik ben het continu ziek zijn en beperkt zijn zó zat dat ik die immuumtherapie als enige oplossing zie. Tevens denk ik dat ik door wekelijks geprikt te worden, mij over mijn angst voor naalden heen kan zetten 
)
kan er ook wel bij 

Iessie schreef:Eva_ schreef:Ik zit nu aan de fluxonase en seretide. Als het dadelijk erger wordt krijg ik nog nieuwe oogdruppels. Nu heb ik nog weinig last, behalve soms van mijn ogen.
Die fluxonase is hetzelfde als fluticason (ff uit mijn hoofd weet het niet zeker) toch? Dat is toch ook een vrij ''heftige'' spray (die staat hier als ik het met de ''gewone'' niet red).
Balen joh dat die pilletjes niet meer helpen.![]()