Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lyonesse schreef:Piaffe_Girl schreef:ik ben net na dokter geweest.
en heb stediril 30 mee gekregen voor 3 maand
Ik krijg altijd voor een half jaar
Maaaaar ik kwam hier eigenlijk langs omdat ik een vraag had over Stederil. Normaal was hij altijd gelig net als microgynon, maar nu is hij wit? Watskeburt?
Piaffe_Girl schreef:Lyonesse schreef:
Ik krijg altijd voor een half jaar
Maaaaar ik kwam hier eigenlijk langs omdat ik een vraag had over Stederil. Normaal was hij altijd gelig net als microgynon, maar nu is hij wit? Watskeburt?
ik begin er net mee dus even kijken of deze bij me past.
bij mij is die ook wit
me dokter heeft uigelegt dat ze wat zijn verranderd inhoud niet maar ze hadden eerst ook een andere naam .
Marije_jiplover schreef:Is er hier iemand die weet hoe het nu zit met vergoeding voor anticonceptie door de (basis)verzekering?
Ik heb een Mirena spiraaltje en die heb ik nu bijna 5 jaar. Deze moet er dus bijna uit en ik wil hem graag laten vervangen door een nieuwe, want hij bevalt me wel.
Ik weet dat ik er destijds voor heb moeten betalen bij de apotheek toen ik hem ging ophalen (ik moest hem zelf ophalen en meenemen naar de gynaecoloog om hem daar in te laten brengen).
Nu was ik aan het zoeken, wat me dat zou gaan kosten nu, maar ik kwam nu via zoeken een site tegen (http://www.medicijnkosten.nl/) en als ik daar Mirena invul, komt eruit dat die vergoed wordt door de basisverzekering. Maar is dat dan in alle gevallen zo?
Zou wel lekker zijn overigens, als die gewoon vergoed wordt.
chantalvdv schreef:Waren jullie de eerste keren ook onregelmatig ongesteld. 2 weken geleden normaal ongesteld geworden, en nu ben ik weer licht ongesteld??
poes schreef:Na paardrijden kun je het wel weer even voelen merkte ik. Of na leuke dingen met de vriendMaar je voelt het zelf wel aan.