Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dilemma!!
(=1 bruin broodje met ei, 1 croissant met kaas en thee) dat wordt dus mijn tussendoortje.. voor de rest moet ik weer even kijken hoe het gaat.Pashon schreef:mamamiesje vind je dag in de ochtend wat magertjes.
Ik schrok me rot! Toen heb ik hem weer opnieuw goed gezet en toen was ik 80 kilo. Ik zou graag van dat laatste gewicht uitgaan
, maar ik denk dat ik voor de zekerheid maar een nieuwe ga kopen. Iemand nog tips welke goed is??
heb het vanaf oktober gehad..

niet echt misschien beetje ik kan mijn rijbroeken weer dichtdoen tijdens autorijden
tenminste het doet nog wel pijn maar hoef hem niet gelijk los te doen.
,al is er elke dag maar een
)
dan weeg ik nog hetzelfde als die ene dag dat ik uit niks aankwam.
dus of het echt haalbaar is weet ik niet,ik ga eerst maar gewoon voor een maat 40! heb nu 42,44.en dan kwabt er nog heel wat over mijn broek rand heen
maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt haha ben positief ingesteld,heeft mij gelukkig ook van het roken afgeholpen.en ben daar erg blij mee. tita schreef:Hallo allemaal mag ik meedoen.
Officiieel ben ik nu te zwaar om op mijn pony te mogen rijden.
Door alle diverse omstandigheden van vorig jaar (pony op sterven, huis opgeleverd, vriendin zwanger haar paarden rijden) had ik geen tijd meer voor de sportschool
Ik was redelijk afgetraind en woog 56 kilo bij een lengte van 168cm.
Dec is het me gelukt om 59 kilo te wegen om in mijn gala-jurk te passen maar feb was het weer eens raak en stond ik voor de laatste keer op de weegschaal. Die bijna toppunt voor mij is.
Ik moet onder de 60 kilo wegen en wil terug naar 58 kilo, 56 gaat niet meer lukken want ik wil niet meer 6 dagen in de week naar de sportschool en dan nog eens vaak 3 groepslessen van 1 uur mee doen.
Maar wil wel die zomerkleren aan heb geen geld voor nieuwes.
Sinds maart eet ik gezond voor mijn doen maar afvallenniet echt misschien beetje ik kan mijn rijbroeken weer dichtdoen tijdens autorijden
tenminste het doet nog wel pijn maar hoef hem niet gelijk los te doen.
Hopelijk vind ik hier steun
ja stress is goed ik ging van 65 kilo naar 49 ben heel lang 53 gebleven en toen rond de 56-57 door veel blijven trainen.
en dat vind ik te vatsig voor mezelf en te zwaar voor mijn pony.cindybijl schreef:tita: als je je dagschema's hier neerzet, kunnen we je misschien helpen?
amazone: lekker gevoel he!
!