RoosG, fijn dat het lukte. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan!
xDramaQueen schreef:zoals ik al zei, als je het niet hebt kan je er niet over oordelen, net zoals ik net uitlegde, wie ben ik om te zeggen ach het zijn maar spinnen terwijl een ander een lantaarnpaal inklimt zodra hij/zij er 1 ziet? zoiets is persoonlijk en jij kan daar niet over oordelen of het dan aanstelleritus is of niet.
Op dit punt ben ik het met DramaQueen helemaal eens. Zelf heb ik ook enorme problemen met slikken, alles dus, ook eten wordt fijngekauwt net als medicijnen. Capsules en 'verbodendoortebijten'pillen neem ik al niet. Er is trouwens AB in pilvorm die je mag kauwen. Mijn broer heeft precies hetzelfde probleem en had dat spul gekregen nadat hij had aangegeven de andere AB niet te kunnen doorslikken.
Eigenlijk is het, iig in mijn geval, een soort fobie. Op het moment dat ik iets, te ver voor mijn gevoel, in mijn keel voel raak ik in paniek en gaat alles op slot. Waarschijnlijk doordat ik als ukkie na een amandelknipbeurt bloedproppen in mijn keel heb gehad. Aanstelleritis vind ik net te kort door de bocht, fobieen zijn zeker niet dodelijk maar wel verdraait lastig! (en eigenlijk zou je eens moeten weten hoe het voelt voordat je er een goed oordeel over kan vellen)