Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonechi_ schreef:Bloedarmoede en ijzer tekort is volgens mij hetzelfde. Je moet een bepaald ijzergehalte in je bloed hebben om te mogen doneren. Mensen die bloed geven worden daar dus op getest. Ik heb ook wel eens te laag gescoord. Beetje meer spinazie eten en nooit meer last gehad. Voordeel vind ik al dat ik dus weet hoe mijn bloeddruk is en of mijn ijzergehalte op peil is. Veel mensen zullen geen idee hebben.
.
Vind t niet zo heel erg, en kan er veel mensen mee helpen 

Patriciavt schreef:Ik doneer al best een tijdje bloed inmiddels... wilde t graag, dus zo'n onderzoekje gedaan. Toen kreeg ik een ongeluk en had ik zoveel naalden in mijn lijf gehad dat ik t stiekem niet meer wilde... En toen bleek dat ik O-negatief had (is de enige bloedgroep die iedereen kan ontvangen) en voelde ik me een soort van verplicht om te gaanVind t niet zo heel erg, en kan er veel mensen mee helpen
Ik ging trouw bloed doneren vandaag...
Moet je altijd zo'n vragenlijst invullen.. dus ik zo ja ik heb 27 dec 2008 een piercing laten zetten..
Jaa ja ja hm hm hm zij ging het wel even vragen..
Mocht ik gewoon geen bloed doneren (ding is prima genezen inmiddels) mag pas na 27 dec 2009
En dat is omdat ik hem heb laten piercen (tragus) en als ik em had laten schieten bij de juwelier (waar veel meer risico's aan zitten) dan had ik wél bloed mogen doneren
Tja.. dan hebben ze dit jaar 3 zakken O-negatief minder.. suckers
Airiin schreef:Ik was er een paar dagen geleden om weer te doneren.. Ben ik afgekeurd voor een jaar! Piercing laten zetten. Stom dat ik er niet over nagedacht had.
Vind een jaar voor een piercing wel erg lang trouwens.