Baantjes zwemmers ook hier ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flower

Re: Baantjes zwemmers ook hier ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:23

Weet je wat ik nog erger vind dan bejaarden en Pieters wannabe's-never-gonna-be's, oudere mannen die alleen maar komen om jonge meiden in bikini's te kijken, echt verschrikkelijk.

Al die ogen die helemaal volgen hoe iemand het zwembed in en uitgaat :roll:

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:47

Zijn er vandaag geen baantjes gezwommen?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 08:29

Ik moet zo even naar de drogist en ga dan richting zwembad. Heb vandaag 50 minuutjes in de planning staan.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:55

Gisteren braaf 40 baantjes gezwommen.
Onze vaste mannengroep was er ook weer, dus het was een beetje te gezellig voor meer baantjes. Van al dat gelach en gespetter gaat het niet sneller.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:12

Ik wilde eigenlijk vandaag gaan zwemmen maar voelde me absoluut niet fit vanmorgen dus maar even overgeslagen.

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:13

Het lijkt me wel leuk om te doen :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:14

Vervelend als je je niet fit voelt. Hopelijk snel weer topfit en weer lekker zwemmen. Beterschap

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:22

Vanavond ga ik weer lekker zwemmen! Ik tel zelf nooit de baantjes maar spreek met mezelf af van tevoren hoe lang ik ga zwemmen.

Voor de fanatieke zwemmers die het al enige tijd doen: na hoeveel tijd begonnen jullie resultaat te zien? Dus dat je afvalt/strakker wordt/betere conditie?

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:25

Heb afgelopen dinsdag gezwommen.
25 Baantjes aan 1 stuk door gezwommen en toen vind ik 't mooi geweest. Volgende keer maar weer meer.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:27

Vende schreef:
Vanavond ga ik weer lekker zwemmen! Ik tel zelf nooit de baantjes maar spreek met mezelf af van tevoren hoe lang ik ga zwemmen.
Ik werk ook op tijd dat vind ik een stuk prettiger omdat ik dan ook makkelijker tussendoor een keer oversteek als daar meer ruimte is.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:27

Ik heb vroeger wedrijdgezwommen en ging toen ik in Tilburg woonde 1-2 keer per week een uur baantjes zwemmen. Er was een aparte baan gemaakt voor de snelzwemmers om maar zo te zeggen. De rest van het bad waren baantjes zwemmers die rustig hun baatjes aan het zwemmen waren en voor de rest met elkaar aan het kletsen waren.

Helaas in Breda zit het zwembad toch wel iets verder van mijn huis af, maar wil het binnekort wel weer op gaan pakken (naast het fitness,wii-fitten en paardrijden)
Alleen je krijgt er wel brede schouders van, dat is wel een nadeel als je daar niet van houdt. Ik persoonlijk vind het niet erg. Ik kwam van zwemmen eigenlijk aan (in de tijd van het wedstrijdzwemmen). Maar ik trainde toen ook 4 keer per week en had in het weekend een wedstrijd. Wat eraan kwam was dus vooral spiermassa en die wegen nou eenmaal zwaarder dan vet.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:31

Vende: afvallen en strakker worden kan ik je niet zeggen. Ben al jaren op hetzelfde gewicht terwijl ik minimaal 3x pw sport.

Maar conditie bouw je echt best vlot op vind ik. Wij begonnen met 30 baantjes met moeite en doen nu lachend 50 baantjes zonder echt moe te zijn. Denk dat we in een half jaar dat ongeveer bereikt hebben.
Maar zwemconditie is wel heel wat anders vind ik als bv hardloopconditie/fietsconditie enz.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:38

ik MOET nu ook mee van me zussen. Eerst had ik de smoes, ben te dik. Ben al sinds nov. aan de lijn en inmiddels 7 kilo kwijt. Dus die vlieger gaat niet meer op. Ik vind het zwemmen zelf geen probleem, maar daarna dat aankleden in een nat hokje, je bent dan zelf zo vies klef alles plakt. Maar goed ik heb het belooft. Maandag ben ik de klos

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 16:40

:) hahaha het is heerlijk hoor tante ik ben dinsdag weer geweest en ik ga morgen weer :D alleen het aankleden vind ik ook een ramp :j Maar het is wel heerlijk relaxed en ontspannen :)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:14

Ik probeer het ook elke week te doen (onbelast bewegen) maar het is bij ons (Sassenheim) ook altijd ERG druk: veel bejaarden en als je daar achter zwemt, zink je bijna (zo snel gaan ze, niet dus). Ik doe ong. 40 min., alleen op de buik en schoolslag. Dan ben ik het zat maar achteraf heb ik vaak een goed gevoel!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:54

Ik heb mezelf vandaag toch nog richting zwembad geschopt voor 50 minuten zwemmen. Ging lekker, het was ook onwijs rustig.