als ik m'n voet een beetje op & neer doe, dan zit hij zegmaar even vast, en als ik hem dan door doe dan knakt ie vet hard, en soms doet het ook nog pijn ook!

Maarja zolang ik niet iets ergers krijg heb ik er geen moeite mee!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

M'n vingers, neus, nek, rug, knieen, tenen enz
M'n ouders weten 's morgens ook altijd direct wie er wakker is als ze mij horen "stappen" aka kraken
Krijg soms wel vieze blikken toegesmeten gekregen als ik zit te kraken. Ik snap het dat er veel mensen zijn die er niet tegen kunnen, maar ik kan er niet aandoen

Misschien heb ik ooit m'n neus onbewust gebroken ofzo? Geen idee
.

Mijn enkels en knieën doe ik nooit expres, dat gaat altijd vanzelf. De rest wel, als ik mijn rug, nek of heupen een paard dagen niet meer kraak kan ik ze letterlijk niet meer bewegen en kan ik niet eens meer uit mijn bed komen. Volgens mijn fysiotherapeut kan het ook weinig kwaam zolang het geen pijn doet.
Maar mijn vrienden zijn het ondertussen gewend
Voor mijn onderrug/SI ga ik op mijn rug liggen en buig ik bijvoorbeeld mijn linkerbeen en draai die dan naar rechts, knakt ook altijd goed
* Maar gewoon zo zachtjes, komt ze nog maar gewoon aan die teen, zegt die: KRAAAAAAAAAAAAK. M'n mama verschoot zich een bult en blijft nu verstandig van m'n voeten af
Vaak zit die ook vast en moet ik die echt terug goed 'trekken'. Gezond is wat anders zeker?