Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pasterza schreef:Fiffill schreef:Inderdaad, al zijn we misschien dan maar de enige twee, maakt niet uit.
Nee, er zullen wel meer mensen zijn (denk ik?).
Vjestagirl schreef:Tuurlijk wel! We zijn vast niet de enige 2 mensen ter wereld die gewoon een half leger meezeulen in hun hoofd
Hoezo enige twee? Worden mijn berichtjes dan niet gelezen ofzo
sophie_kurk schreef:"Wat een gek verhaal zeg haha. Ik heb er nog nooit van gehoord! Op dit moment klinkt het allemaal vrij onschuldig, maar toch zou ik het eng vinden. Wat als die mensen zo overheersend worden dat je niet meer normaal kan leven? Heb je niet zoiets van ik wil met een psychiater praten?
Vjestagirl schreef:sophie_kurk schreef:"Wat een gek verhaal zeg haha. Ik heb er nog nooit van gehoord! Op dit moment klinkt het allemaal vrij onschuldig, maar toch zou ik het eng vinden. Wat als die mensen zo overheersend worden dat je niet meer normaal kan leven? Heb je niet zoiets van ik wil met een psychiater praten?
áls ze zo overheersend worden dat ik niet kan leven zou ik misschien wel een psycholoog gaan zien. Voor nu zijn ze vooral gezellig.
Olster4ever schreef:ik heb een tijdje ook zoiets gehad toen ik in groep 8 zat ik was erg eenzaam dus verzon onbewust zelf vrienden. soms zat ik dus tegen 'lucht' te praten en werd alles nog erger..
maar heb nu veel vrienden dus ik heb er geen last meer van
misschien moet je gwoon mensen gaan leren kennen enzo.
probeer je vriend[en][innen]kring uit.
hoe moeilijk het ook is, je vindt vast wel mensen waar mee het klikt toch?
(misschien in het vervolg iets voorzichtiger zijn met dat soort uitspraken, ik kan het wel hebben, maar er zijn ook mensen die heel erg hard hun best doen en geen vrienden kunnen maken door angsten enz. En die vinden het misschein wat minder leuk)Vjestagirl schreef:Olster4ever schreef:ik heb een tijdje ook zoiets gehad toen ik in groep 8 zat ik was erg eenzaam dus verzon onbewust zelf vrienden. soms zat ik dus tegen 'lucht' te praten en werd alles nog erger..
maar heb nu veel vrienden dus ik heb er geen last meer van
misschien moet je gwoon mensen gaan leren kennen enzo.
probeer je vriend[en][innen]kring uit.
hoe moeilijk het ook is, je vindt vast wel mensen waar mee het klikt toch?
Is leuk om te zeggen tegen iemand met een sociale stoornis...[size=3](misschien in het vervolg iets voorzichtiger zijn met dat soort uitspraken, ik kan het wel hebben, maar er zijn ook mensen die heel erg hard hun best doen en geen vrienden kunnen maken door angsten enz. En die vinden het misschein wat minder leuk)[/size]
Nee, er zijn maar bijzonder weinig mensen waar het mee klikt. En dat is niet erg, ik heb 2 goede vrienden, en ik ken best wat mensen, en daar ben ik gelukkig mee. Ik ben niet ontevreden over mijn sociale leven.
Olga88 schreef:Wat raaaaar zeg. Je ziet/hoort dit wel eens in films enzo, maar dat mensen hier echt 'last' van hebben..
Ik vraag me dan wel af, wat als jij je echt niet goed/depri voelt? Zijn hun dan diegene die je opvrolijken of juist diegene die je nog meer naar beneden trekken (dus je gevoelens versterken..)?
poes schreef:Dissociatieve persoonlijkheidstoornis komt zooo weinig voor dat er binnen de psychologie ernstige twijfel is of het wel bestaat. Dus om daarmee te gaan gooien vind ik nogal sterk eigenlijk...
Denk dat zolang jijzelf of anderen of je functioneren er geen last van hebben, er niks aan de hand is. Iedereen is op zijn manier raar hoor