Vrined heeft al veel bedpartners gehad....meningen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:29

Ronne schreef:
Ik heb het zelf gehad... ben toen niet vreemd gegaan, maar heb wel een relatie van toen 4 jaar uitgemaakt. Is gelukkig (toen ik op ontdekkingstocht was geweest) wel allemaal weer goed gekomen, maar ik wil maar zeggen...

Een goed excuus om vreemd te gaan is er nooit, want het is iets wat je gewoon niet mag doen! Maar ik probeer wel aan te geven dat het soms echt kan gaan kriebelen als je maar met een persoon ervaring hebt!

Maar zo kun je net zo goed na veel bedpartners bedenken dat de sex in je huidige relatie toch minder is als dat het met de vorige was. En als sex in je relatie voor jou heel belangrijk is, kun je ook besluiten ermee te stoppen ;)
Terwijl je het van de andere kant bekeken nooit zou weten of het beter kon :P

*hmmz niet zo duidelijk uitgelegd misschien, maar hoop dat je het snapt :=

Ronne

Re: Vrined heeft al veel bedpartners gehad....meningen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:33

Ik moest het even twee keer lezen, maar ik geloof dat ik het snap ;)

Dit klopt inderdaad, maar ik merk dat veel mensen dan wel rust krijgen en zich echt kunnen settelen in een relatie. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend, maar de wilde haren zijn eraf.

Ik moet zeggen dat er verder niks mis was in mijn relatie. Wij zijn nu zo'n 6 jaar samen en wonen sinds een jaar samen. Ik kan me niet voorstellen dat ik een betere relatie zou kunnen hebben, dus in mijn geval gaat dit niet op.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:47

Goed dat je er al wat positiever in staat, zou je vriend trouwens wel vragen of hij een soa test doet(laat 'm het gewoon doen :+ )

Ik heb zelf ook een vriend (normale vriendschap) en dat is gewoon een eerste klas slet, hij is 19 geloof ik en heeft denk ik al 30/35 bedpartners gehad als het er niet meer zijn, elk weekend weer een ander. Toen kreeg hij een vriendin, echt die jongen is in een klap omgeslagen, hij had alles voor haar over en was zo trouw als een labrador. Zou nog geen stap verkeerd zetten al had je het graag.
Wat ik hier mee probeer te zeggen is, dat mensen kunnen veranderen en dat het verleden het verleden is.
Als jij niet leuk/knap/sexy/aantrekkelijk genoeg was voor hem was hij echt niet nog bij je!

En ik snap erg goed dat je het vervelend vind, maar ik denk dat iedereen dat heeft. Ofja soort van, volgens mij moet je er gewoon niet aan denken dat je vriend al met andere mensen seks heeft gehad ik krijg er altijd een misselijkmakend beeld bij :')

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:53

Ja ik zou me alleen maar kunnen bedenken dat je je partner precies kunt vertellen wat je wel en niet lekker vind.
Ik zou er nu gewoon vrede mee hebben als ik weer een serieuse relatie krijg. Maar zo niet vermaak ik mezelf ook prima zo!!
En als mn toekomste vriend problemen heeft met mn verleden heeft hij pech :Y)

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 07:20

Jullie zijn nu samen dus mag je niet meer in het verleden kijken vind ik, je leeft nu en niet in het verleden

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 07:30

Klopt ergens wel, maar het verleden vormt wel wie je nu bent en de toekomst zal bepalen wie je kan zijn.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 07:42

wizewo schreef:
Klopt ergens wel, maar het verleden vormt wel wie je nu bent en de toekomst zal bepalen wie je kan zijn.

En op die jongen van nu is ze toch gevallen?

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:34

Ik snap wel wat je bedoelt. Maar het is gebeurd, ik zou me er nu neit meer druk om maken. Helemaal niet nu je zegt dat het zo goed gaat tussen jullie.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 22:49

Jullie hebben allemaal gelijk, het is ook zo stom dat ik hiermee zit.. OF nou ja, dat is wat overdreven, nee het stoort mij echt niet zo dat ik hem niet aan kan kijken zonder er aan te denken maar ALS ik erover na denk wordt ik echt gek... van mezelf!

Het gaat me eigenlijk niet eens om dat 'ie gewoon 'casual sex' heeft gehad, ik heb ook een scharreltje gehad... Maar meer om het feit dat er zoveel waren :n Ik heb gewoon zoiets van _-:( 'What were you thinking??!!' Ik bedoel kom op, 25 vrouwen!!! Dat zijn er veel hoor...IMO.... Kerel is nog maar 22... En hij is 22 geworden sinds wij samen zijn.. En als je nagaat dat je hier 21 moet zijn om de bars/discos/clubs binne te komen... Dan denk ik van waar heb je in godsnaam al die wijven gevonden.......... Wanneer is die hier in godsnaam mee begonnen? Hij vroeg een keer hoe oud ik was toen ik ontmaagd werd, ik zei 17..nou meteen zo'n blik van 'Heb je er zo lang meegwacht??' Kerel was waarschijnlijk 14-15 of zo.... En dan heb je te maken met het feit dat beiden nog thuis wonen.. kunnen ze het mooi in de auto doen of op de WC bij het feest waar ze waren..

Grrr kijk, zulke gedachten gaan er dan rond in mijn hoofd, en het is zo stom!!! Ik word echt gek van mezelf... Hij maakt mij zoooo blij en echt ik heb echt alles voor hem over, ik wil hier gewoon niet meer aan denken ... Ik heb hem ook gezend dat ik er geen sarcastisch opmerkingen meer over zal maken.,.. want hij werd ook echt gek van..ook logisch..dus ik hoop dat ik het daardoor ook meer achter mij kan laten.. Het is ook echt niet eerlijk tegenover hem..

Okee mensen ik moet douchen want ik moet naar pilates!!!

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:33

Het is helemaal niet stom dat je ermee zit!
Sex is toch iets intiems, en je wil het liefst dat hij dat alleen met jou deelt..
Maar dat heeft hij dus niet..
Het zijn er veel idd, maar probeer te denken; met ál die meisjes ging het om lust, bij jou is het liefde, dat is veel belangrijker!

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:44

Ik heb ook zo een man die heul heul heul veul vriendinnen ( lees om en nabij de 2keer zoveel als jou vriend)heeft gehad voor mij.
Heb zelf ook een aantal bedpartners gehad maar zoveel nee.
In het begin was het even schrikken zoveel dames, maar het was nu eenmaal gebeurd.
Ik moet zeggen heb er nu alleen maar lol van, denkt niet aan zich zelf en weet veel.
Ik ben ook van mening je valt op iemand nu en niet hoe die was.
Mijn vriend heeft wel een test moeten doen en ik heb hem ook gedaan, gewoon voor de zekerheid.
Probeer er niet teveel bij na te denken en kijk naar de toekomst, wat al eerder is gezegd vroeger was lust nu is het liefde.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:16

ik snap wel wat je bedoelt, maar ik zou zeggen, hij is nu van jou en gaat ook met jou alleen naar bed. Zolang hij niks voor die andere dames voelde is er voor mij weinig aan de hand.
Hij houd nu van jou.
Ik zou eigenlijk zeggen, doe er je voordeel mee :D
(sorry voor degenen die vinden dat ik er te makkelijk over denk, maar war geweest is is geweest, als het nu maar anders is.)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:53

Voor mij was dit een serieuze afknapper geweest.. TWINTIG vrouwen.. en dat alleen maar voor de seks, niets meer, niets minder. Ik ken die jongen natuurlijk niet, misschien compenseert hij die "tegenvaller" wel met een hoop andere dingen.

Ik ben blij dat ik en mijn vriend alletwee nog niemand hadden gehad voordat wij voor het eerst seks hadden

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:11

Ik denk dat je er inderdaad niet mee moet zitten ook voor jezelf niet.
Tis gebeurt en tis jammer maarja je kunt de tijd niet terug draaien en net wat er al gezged wordt hopenlijk heeft hij ervan gelleerd...
T interesseert mij werkelijk geen moer hoeveel meisjes een kerle heeft gehad evenals het me nietinteresseerd hoeveel een meisje gehad heeft.
Ieder zijn ding,en nee ik duik echt niet met jan en alleman het nest in ik ben zelf niet zo,en dat heb je te respecteren vind ik dan.....

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 16:25

Ronne schreef:
Weet je wat wel een voordeel is? Er zijn veel jongens (en meiden) die maar weinig of geen bedpartners (wat een viva-woord ;)) hebben gehad en die zich dan na een aantal jaar in een serieuze relatie beginnen af te vragen hoe het zou zijn met iemand anders en om deze reden de relatie beeindigen of vreemdgaan. Dit is een risico dat niet zo groot is met deze jongen.

@ TS: ik herken de gevoelens die jij beschrijft echt heel goed! Mijn vriend is wat ouder en is vroeg 'begonnen' en heeft minimaal 3x zoveel sekspartners gehad als ik. Ik ben zelf ook niet heilig, maar soms vraag ik me inderdaad af of ik niet enorm tegenval in bed, of dat andere meiden een mooier lichaam hadden. Of als ik bijvoorbeeld chagereinig ben, vraag ik me af of hij niet denkt: jeetje: X. was nooit zo lastig van karakter.
Ik heb er met hem uitgebreid over gepraat en dat heeft wel iets geholpen. Hij heeft me duidelijk gemaakt dat seks voor lust en seks met liefde anders zijn voor hem. Daarnaast vindt ie het onzin dat ik me er druk over maak, onze relatie is zijn langste tot nu toe (ruim 3 jaar) en we wonen gezellig in één huis.

Om terug te komen op de quote: mijn vriend heeft inderdaad gezegd dat hij nu weet wat er 'te krijgen is' en weet nu ook zeker wat hij wil ( en dat ben ik volgens hem :D ). Hij is veel banger dat ik vreemd zal gaan omdat ik veel nieuwsgieriger ben, nou zal ik niet snel vreemdgaan, maar als deze relatie ooit over zou gaan denk ik wel dat ik het één en ander in wil halen :o

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:00

Ja, dat is inderdaad wel wat ik bedoel. Dat is hetzelfde als je op je 12e een relatie krijgt met iemand.. dan kom je ook vaak op een punt waarop je wel eens wil weten of het gras ergens anders misschien groener is.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:06

Anne. schreef:
Voor mij was dit een serieuze afknapper geweest.. TWINTIG vrouwen.. en dat alleen maar voor de seks, niets meer, niets minder. Ik ken die jongen natuurlijk niet, misschien compenseert hij die "tegenvaller" wel met een hoop andere dingen.

Ik ben blij dat ik en mijn vriend alletwee nog niemand hadden gehad voordat wij voor het eerst seks hadden

Voor mij zou het eerder een afknapper zijn als hij zou zeggen dat ie op al die vrouwen verliefd is geweest }:0

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 22:19

Hah oh ik was bang om allerlei berichten te krijgen van kind doe toch eens normaal, na mijn laatste bericht! haha!

Maar valt mee dus...

Fijn dat mensen mij begrijppen :j Ik vind het zelf ook vervelend dat het mij zo gek maakt.. noigmaals het feit dat 'ie gewoon seks voor de seks had maakt me het niet eens zoveel uit..maar het getal... En als ik dan na ga dan het allemaal van die sletterige types waren, die natuurlijk hartstikke slank e.d waren en vast een betere pijpbeurt kon geven dan ik (want ja veel ervaring he :r ) dan inderdaad, zou die dan daar niet eens aan terug denken?? Maar ik moet zeggen sinds wij samen zijn hij zegt dat 'ie geen telefoon nummers meer heeft van iemand waar die seks mee heeft gehad.. En hij heeft ze ook (bijna) allemaal van z'n myspace gegooid.. Al hebben wel ruzie gehad om z'n Facebook; ik had er geen een, krijg een, bekijk de zijne, staat dat 'ie nog mooi vrijgezel is...dit terwijl wij best serioius waren..zo'n 6-7 maand volgens mij. Daar hadden we ruzie over en volgens mij was die ook best bang van geworden...

Het stomme is dat hij soms echt trust issues heeft, want schijnt dat een van die meiden waar die dacht een relatie mee te hebben dus vreemdging.. Ach weetje die jongen zocht dus echt de verkeerde meisjes op, echt die types die vreemd zouden gaan of hartstikke dom zijn en ook echt van die feestbeest types zijn.. ja wat verwacht je dan ook..

@patos; net alsof ik het getiept heb. Ik zou dus echt nooit vreemdgaan, maar hij kan wel eens wat achterdochtig zijn.. laatste tijd niet echt maar in het begin wel. Om hetzelfde reden. En inderdaad, ik kan niet zeggen dat als ik hem niet ontmoet had, ik niet hetzelfde pad zou volgen wat ik al aan het doen was (had voor ik hem kende ook een scharreltje namelijk... geen relatie, wel seks).,..dus ja, beetje hypokreet van mezelf..

@Anne. Ja het was een enorm verassing, ik had er niet omgevraagd, maar om het een of andere reden hadden we het erover.. En tja, onze eerste maanden samen ging echt stroef hoor,k zo vaak stonden we beiden op het puntje om het uit te maken, maar beiden zagen we echt iets in elkaar, waar we gewoon NIET van weg konden lopen. Echt in 3 maand waren wij vaker boos op elkaar dan mij ex en ik in 5 jaar.. Echt stom. En van een dag op een ander ging de knop gewoon om en nu gaat het echt goed.

\En voor iedereen; wat betreft het feit dat 'ie ervaren is, ja dat klopt. En daar zou je ook nooit mij over horen ;) Maar ff serious, ik was voor hem echt een beetje preuts, nooit het licht aan en het enige andere standje wat ik ooit had geprobeerd was ik bovenop. Zelfs in pijpen was ik echt een beginner nog := (haha toepasselijk smiley)
Hij heeft hier dus in dit alles een verandering gebracht, wel een een redelijk harde manier, (hij zei dat het 'saai' begon te worden...nouuuu heb z'n leven een hel gemaakt, die jongen denkt wel 2 keer na nu voor die ooit zoiets gaat zeggen..ik was echt pissed) MAAR dat was blijkbaar wat ik nodig had want ik ben nu zoveel vrijer met seks... En het is ook 100000000x lekkerder voor mij geworden. Dus ja, daarvoor ben ik ook echt dankbaar.... Nu is het echt zo van welke standje hebben we niet geprobeerd, lingerie shoppen doen we vaak, noem maar op.. :D

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 10:10

Haha het is opzich wel fijn om te lezen dat iemand anders een beetje dezelfde gevoelens en ideeen erover heeft. In mijn geval is het wel iets anders (hij heeft niet zoveel bedpartners gehad als jouw vriend) maar aangezien ik nog minder ervaring heb krijg ik ook zo'n knagend gevoel.
Het is zo stom maar je kan er idd niks aan doen, en ik kan mezelf er ook helemaal gek mee maken.
Wij hebben ook een 'saai' momentje gehad, nou mijn hele vertrouwen was daarna wel even weg en eigenlijk denk ik er nog steeds vaak aan. Maar gelukkig zit het allemaal wel goed met ons. Alleen dat stomme duiveltje op mijn schouder..als ik ook maar iets ergens lees begint het weer. Je moet het denk ik gewoon weg leren stoppen, jij weet wel beter.