Ronne schreef:Ik heb het zelf gehad... ben toen niet vreemd gegaan, maar heb wel een relatie van toen 4 jaar uitgemaakt. Is gelukkig (toen ik op ontdekkingstocht was geweest) wel allemaal weer goed gekomen, maar ik wil maar zeggen...
Een goed excuus om vreemd te gaan is er nooit, want het is iets wat je gewoon niet mag doen! Maar ik probeer wel aan te geven dat het soms echt kan gaan kriebelen als je maar met een persoon ervaring hebt!
Maar zo kun je net zo goed na veel bedpartners bedenken dat de sex in je huidige relatie toch minder is als dat het met de vorige was. En als sex in je relatie voor jou heel belangrijk is, kun je ook besluiten ermee te stoppen

Terwijl je het van de andere kant bekeken nooit zou weten of het beter kon

*hmmz niet zo duidelijk uitgelegd misschien, maar hoop dat je het snapt
)

Ik heb gewoon zoiets van
'What were you thinking??!!' Ik bedoel kom op, 25 vrouwen!!! Dat zijn er veel hoor...IMO.... Kerel is nog maar 22... En hij is 22 geworden sinds wij samen zijn.. En als je nagaat dat je hier 21 moet zijn om de bars/discos/clubs binne te komen... Dan denk ik van waar heb je in godsnaam al die wijven gevonden.......... Wanneer is die hier in godsnaam mee begonnen? Hij vroeg een keer hoe oud ik was toen ik ontmaagd werd, ik zei 17..nou meteen zo'n blik van 'Heb je er zo lang meegwacht??' Kerel was waarschijnlijk 14-15 of zo.... En dan heb je te maken met het feit dat beiden nog thuis wonen.. kunnen ze het mooi in de auto doen of op de WC bij het feest waar ze waren..

Ik vind het zelf ook vervelend dat het mij zo gek maakt.. noigmaals het feit dat 'ie gewoon seks voor de seks had maakt me het niet eens zoveel uit..maar het getal... En als ik dan na ga dan het allemaal van die sletterige types waren, die natuurlijk hartstikke slank e.d waren en vast een betere pijpbeurt kon geven dan ik (want ja veel ervaring he
) dan inderdaad, zou die dan daar niet eens aan terug denken?? Maar ik moet zeggen sinds wij samen zijn hij zegt dat 'ie geen telefoon nummers meer heeft van iemand waar die seks mee heeft gehad.. En hij heeft ze ook (bijna) allemaal van z'n myspace gegooid.. Al hebben wel ruzie gehad om z'n Facebook; ik had er geen een, krijg een, bekijk de zijne, staat dat 'ie nog mooi vrijgezel is...dit terwijl wij best serioius waren..zo'n 6-7 maand volgens mij. Daar hadden we ruzie over en volgens mij was die ook best bang van geworden...