Help! Mijn haar! kan ik op 1 dag 2x kleuren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:57

Head & shoulders is iid heel agressief spul voor geverft haar :j

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:18

oei, wel erg..
nu ben je veel geld kwijt en je haar is alsnog niet mooier.

Weet iemand trouwens of je je haar kan verven met henna als je zelf beetje donkerblond haar hebt met lichtere highlights? ;)

Mloes

Re: Help! Mijn haar! kan ik op 1 dag 2x kleuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:53

Zooo, €135 is echt wel heel veel geld.. Fijn dat het nu weer ongeveer is zoals je het wou.
Ik verf mijn haar altijd zelf, nog nooit rare dingen meegemaakt. Het wordt altijd wel ongeveer zoals ik het wil ;)

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:09

pff zat ik gister nog commentaar te geven dat je je haar niet opnieuw moest kleuren... heb ik hetzelf gedaan en is dus ook mislukt... knaloranje met groen :s
ik had dus donkerbruin haar en wilde naar lichtbruin en paar blonde plukjes... naar lichtbruin ging al niet zoals het moest en toen werder mijn blonde plukjes, plukken en knaloranje... ik snel naar de kapper... is nu best heel erg mooi geworden al zeg ik het zelf en was met verven, knippen en fohnen 50 euro kwijt....
kun je toch niets vanzeggen?

ik heb nu coupe de soleil maar eigenlijk door heel mijn haar dus lijkt nu net of ik ik wel 10 verschillende kleuren blond heb... heel cool....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:34

xDramaQueen schreef:
ik ben zo blij met kort haar, t kost mij maar 30 euro om te blonderen, dus ik ga me zo ook eens aankleden denk ik en toch eens naar de kapper, maar goed dat je het zegt! heb heel vaak naar die van loreall willen grijpen omdat het zo'n korte inwerk tijd heeft!

nou, was bij de nieuwe kapper en ze vroegen 55 euro, en ik heb kort haar, ja daaag, dus ik heb zelf verf gehaald jaja uit de winkel, doe ik het trouwens ook altijd mee hoor, en hij pakt gewoon! niet alle stukken maar die casting van loreall is wel echt goed.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:41

Omdat er een rode gloed overheen zit moet je het eerst ontkleuren en dan opnieuw verven.
Ik zou hiermee echt naar de kapper gaan. Heb precies hetzelfde gehad als jij.

Rood is de moeilijkste kleur om eruit te krijgen dus je haar moet echt ontkleurt worden!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:37

Iedereen zegt dat je donker haar eerst moet ontkleuren, voordat je het kan blonderen. Maar mijn zwarte haar werd meteen geblondeerd bij de kapper en dat ging prima? :Y)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 01:12

[LZP] > [MW]

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 01:29

Wat vervelend zeg, beste rekening ook.
Ik zou even een belletje doen naar 'l oreal, dat zouden ze mij wel gaan vergoeden, duur grapje.
Ben ook wel benieuwd naar een voor en na foto.