Dunnere/stevigere bovenbenen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:36

kamaron schreef:
spinning gaan doen in de sportschool 2 maal per week is al voldoende voor echt resultaat, ben nu 5 maanden bezig 2 maal per week en al een superesultaat!

Heb je met spinning dan niet dat je hele dikke kuiten en bovenbenen krijgt?
Ik deed bij ons op de sportschool altijd bodypump en daar val je heel snel van af maar mijn kuiten werden hier zo dik van dat ik mijn leren rijlaarzen niet meer paste.
En dat vond ik toch wel wat zonde, dus toen daar maar weer mee gestopt en nu bezig met pilates.

kamaron

Re: Dunnere/stevigere bovenbenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:49

Ikzelf merk t niet nee....wel dat ze gladder en steviger zijn geworen (niet van die drilbenen) maar dikker nop niets nada...

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:09

Ik krijg altijd pijn in m'n billen van spinning :')

Zo'n speciaal broekje is op zich wel aan te raden als je het vaker wilt doen, ik doe t maar een keer in de zoveel tijd, dan vind ik het zonde van t geld...

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:35

NaNi schreef:
Ik krijg altijd pijn in m'n billen van spinning :')

Zo'n speciaal broekje is op zich wel aan te raden als je het vaker wilt doen, ik doe t maar een keer in de zoveel tijd, dan vind ik het zonde van t geld...

daarom doe je dus zon broekje aan om die pijn te voorkomen :)*

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:20

Dat klopt :) maar ik heb wel 's een oude broek van m'n vriend aangehad en toen had ik ook billenpijn :') Ik fiets ook nooit, dat scheelt.. als ik 10 minuten naar m'n werk fiets heb ik de dag erna ook pijn :')

Ben net weer lekker wezen sporten, en ik weet zeker dat ik morgen spierpijn heb in m'n bovenbenen EN m'n buik :D

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 08:22

je mik :P moet ook wel een beetje harden eraan hoor nu heb ik nadien geen last meer maar de eerste paar malen ieksss auwww

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:24

Ik ga in de winter altijd met de bus naar de trein en dan met de trein naar school (in totaal 65 km.) 's zomers fiets ik naar de trein (18km) en ik baal nu ook van mijn figuur maar als ik weer een weekje heen en weer gefietst heb krijg ik m'n mooie figuur weer terug.

Ik zou je ook veel fietsen en zwemmen aanraden. Hardlopen doe ik niet want na mijn enkelbanden gescheurd te hebben 3 jaar geleden houden mijn enkels dat niet meer dan 500meter vol :(