sportschool

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ga je naar de sportschool?

ja
44 (50%)
nee
24 (27%)
binnenkort
8 (9%)
ik wil wel maar mag niet
4 (4%)
anders: (plaats bericht)
7 (8%)

Totaal aantal stemmen: 87

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:17

ik heb een opzegtermijn van 3 maanden.. was telaat terug van mn stage.. (wie denkt er ook 3 maanden van te voren aan:S ) en nu zit ik er weer een jaar aanvast.. Toen gebeld enzo of ze een uitzondering konden maken. Ze zouden, zodra iemand zich als nieuw lid aanmeldde, mijn abo over laten nemen door die gene. Ik ben daar 2 maanden mee bezig geweest en er was "geen 1 nieuw lid geweest".. Geloof je natuurlijk niet.. dus ik blijf maar af en toe gaan, want k had maar meteen opgezegd voor over 11 maanden haha..

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:18

Romeo2007 schreef:
Ontvang jij een brief van hun? Ik hoor nooit wat van mijn sportschool, hun administratie is niet echt op orde.
Kreeg vorige keer een rekening van 1 jaar geleden die ik niet betaald zou hebben. Een heel gedoe om geweest.
Bleek de fout bij hun te liggen en heb niet eens excuses gekregen, maargoed.

Maar even ontopic; ik sport dus niet meer :Y)

Ik denk niet dat ik een brief van hun kreeg. Maar ik hoop het wel, meer een brief van je bent gestopt met fitness blablabla.

Ontopic: ik sport dus ook niet meer :+

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:19

Ik sport ook bij de sportschool. Streven is 2 of 3 keer in de week. Maar meestal ga ik maar het 1x in de week. Dat is ook de reden dat ik in maart het lidmaatschap niet verleng. Het is gewoon te saai. Het enige wat ik zal gaan missen is de zonnebank :+:

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:20

Ik stap liever 1x per week meer op mijn paard dan de sportschool hoor! Of ik rij telkens een kwartiertje langer door, of een half uurtje aan de hand wandelen na het rijden. Want dan is je verbranding toch al op gang en dan verbrand je alsnog door!

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:20

Ik sport nu een aantal maanden. de sportschool komt erlke 3 maanden met een anders fitnisplan. die maken ze op maat voor je ook heb ik de gelegenheid om aan clubles mee te doen. en bij mijn abonnement mag ik gatris gebruik maken van het zwembad, van de sauna en de zonnebank.
Dus ik wissel het fitnissen af met club les en dat gaat heel goed.

Phant0m

Re: sportschool

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:24

Ik ben elke dag in de sportschool te vinden,
maja ik werk daar dus... haha

maar ik sport toch wel zo'n 3 á 4 keer in de week.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:17

Liek_ schreef:
Je hebt toch fit4free sportscholen? Iets van 8 euro per maand? Dan kan je het gewoon zelf betalen :)

even googlen op die zaak, daar word je NIET blij van, daarom heb ik uiteindelijk een duurdere gekozen, maar had geen problemen zoals veel mensen hebben met fit4free

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:37

Fit for free valt best mee hoor !
mochten er vragen zijn pb me maar ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:40

dat zeg jij dan omdat je er werkt, ik geloof de mensen die daar gesport hebben eerder. rechtzaken, bedreigingen,incassobureau's alles gebeurd bij f4f

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:43

xDramaQueen schreef:
dat zeg jij dan omdat je er werkt, ik geloof de mensen die daar gesport hebben eerder. rechtzaken, bedreigingen,incassobureau's alles gebeurd bij f4f

Ik heb even gelezen en zag inderdaad schofterige dingen, maar ook veel laksheid van mensen die wel dachten onder het contract uit te komen terwijl ze zelf te laat opzegden. Is dan een kwestie van een aangetekende brief met handtekening retour sturen, dan kan je nooit last hebben?

Ondanks dat alles is het wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, goedkoop is duurkoop, bladiebla :D Voor de wellnesscentra betaal je veel, maar krijg je er ook een hoop voor terug :j

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:44

ik weet het allemaal DQ, en omdat ik er werk ga ik ze niet het hand boven het hoofd houden !!

als je gewoon netjes betaald, en op tijd je abo opzegt, is er niks aan de hand !

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:47

Liek_ schreef:
xDramaQueen schreef:

Ik heb even gelezen en zag inderdaad schofterige dingen, maar ook veel laksheid van mensen die wel dachten onder het contract uit te komen terwijl ze zelf te laat opzegden. Is dan een kwestie van een aangetekende brief met handtekening retour sturen, dan kan je nooit last hebben?

Ondanks dat alles is het wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, goedkoop is duurkoop, bladiebla :D Voor de wellnesscentra betaal je veel, maar krijg je er ook een hoop voor terug :j

tuurlijk zijn er mensen die te laat opzegden, maar er zijn ook mensen bij die ruim van te voren opzeggen maar dan word er gezegd ja ik heb nooit iets ontvangen, lees de links maar :j ik mocht me er niet aanmelden van me ouders, ben toen bij bodyconditioning gaan fitnessen in Utrecht, en ook ik betaalde heel wat, maar kreeg er ook heel veel voor terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:49

Ik zou wel graag een trainingsmaatje willen hebben, maar dan wel iemand die net zo bloedfanatiek is als ik. Dat mis ik wel!

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:52

Het scheelt nu ook wel dat we andere eigenaren hebben.
als het goed is moet het nu een stuk beter worden, want dit is een hele bekende in de randstad die super goed loopt!
Zal binnekort ook wel in de krant komen.... :D

Als je wat geld te besteden hebt, zou ik zelf ook naar een andere sportschool gaan, maar wat betreft de abonnementen zijn bijna overal voor een jaar!

enne aangezien ik mn best doe voor onze klanten, en ik mn salaris elke maand krijg.. vind ik het wel best ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:54

phant0m bij de duurdere sportscholen niet hoor, je krijgt wel korting! als je langer afsluit maar inprincipe gewoon een maand, en ze doen ook geen automatische incasso.

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:59

2 grote fitness centra hier in de buurt werken ook met jaar contracten ! ( fitness first & Health city )
ach ja.. binnekort heb je alleen nog maar contracten voor maximaal 3 maanden... goed idee van het kabinet :D

voor de minima onder ons is F4F een oplossing, en met een beetje pech voor de rest van je leven... haha grapje !

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:00

als je een fanatieke fitnesser bent kan het geen kwaad, maar ik verveelde me dood na 3 a 4 maanden en ben toen ook gestopt, ben uiteindelijk blij dat ik toen niet bij F4F ben gegaan :))

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:01

Fit4free voor 8 euro permaand zou ik dus echt nooit aan beginnen. :n Ik werk zelf als fysio in een medisch trainingscentrum, fysiopraktijk, medisch fitness en sportschool in 1. Daar betaal je wat voor, maar je hebt wel de garantie dat de begeleiding goed is. Alle begeleiders zijn fysiotherapeuten en hebben verstand van zaken. Hoeveel mensen met blessures bij ons komen die op een verkeerde manier sporten.... := Fitnessen zonder goede begeleiding kan meer kwaad dan goed doen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:02

Bij onze sportschool heb je maandabo, 3 maanden abo, 6 maanden abo en een jaarabo.
Jaarabo is goedkoper als maandabo.

Op zich vind ik dat jammer, want zal ook graag minder betalen, maar een jaarabo zie ik niet zitten omdat ik daar al eens problemen mee heb gehad bij een andere sportschool.
Ik houd het bij me maanabo, dan maar iets duurder.

Bij ons heb je ook apart abonnement voor groepslessen en gewoon fitness/cardio in de zaal. Dat is ook erg vervelend, want als je allebei wil betaal je ook weer een stuk meer.
Maar verder is het een leuke sportschool en zo hebben ze allemaal wel wat.

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:04

verootjoo schreef:
Fit4free voor 8 euro permaand zou ik dus echt nooit aan beginnen. :n Ik werk zelf als fysio in een medisch trainingscentrum, fysiopraktijk, medisch fitness en sportschool in 1. Daar betaal je wat voor, maar je hebt wel de garantie dat de begeleiding goed is. Alle begeleiders zijn fysiotherapeuten en hebben verstand van zaken. Hoeveel mensen met blessures bij ons komen die op een verkeerde manier sporten.... := Fitnessen zonder goede begeleiding kan meer kwaad dan goed doen.

f4f is vanaf 9,95 per maand..
en er loopt opgeleid personeel rond, denk aan personal trainer, 'gewone' trainers, groeples docenten, fysio, dietist ! ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:07

ja dat van die 'trainers' in sportscholen ken ik := Ik zeg niet dat het bij jullie zo is, maar een amper afgestudeerde cios'er kan ik ook geen trainer noemen := En op hoeveel mensen staat zo'n trainer dan? Of de fysio?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:28

Liek_ schreef:
Ik zou wel graag een trainingsmaatje willen hebben, maar dan wel iemand die net zo bloedfanatiek is als ik. Dat mis ik wel!

Meeten Liek :D

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:30

LiNdA1986 schreef:
Bij onze sportschool heb je maandabo, 3 maanden abo, 6 maanden abo en een jaarabo.
Jaarabo is goedkoper als maandabo.

Op zich vind ik dat jammer, want zal ook graag minder betalen, maar een jaarabo zie ik niet zitten omdat ik daar al eens problemen mee heb gehad bij een andere sportschool.
Ik houd het bij me maanabo, dan maar iets duurder.

Bij ons heb je ook apart abonnement voor groepslessen en gewoon fitness/cardio in de zaal. Dat is ook erg vervelend, want als je allebei wil betaal je ook weer een stuk meer.
Maar verder is het een leuke sportschool en zo hebben ze allemaal wel wat.

Mijn sportschool voldoet hier ook aan alleen bij ons zitten de groepslessen er ook bij in.
Heb een jaar abbo, betaal 37,50 per maand maar volg per week wel 3 lessen......
Daar kan je geen paardrijlesje voor nemen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:35

miep1979 schreef:
Liek_ schreef:

Meeten Liek :D

is goed, kom je dan 4 keer per week naar zeist? :D