Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romeo2007 schreef:Ontvang jij een brief van hun? Ik hoor nooit wat van mijn sportschool, hun administratie is niet echt op orde.
Kreeg vorige keer een rekening van 1 jaar geleden die ik niet betaald zou hebben. Een heel gedoe om geweest.
Bleek de fout bij hun te liggen en heb niet eens excuses gekregen, maargoed.
Maar even ontopic; ik sport dus niet meer
xDramaQueen schreef:dat zeg jij dan omdat je er werkt, ik geloof de mensen die daar gesport hebben eerder. rechtzaken, bedreigingen,incassobureau's alles gebeurd bij f4f
Voor de wellnesscentra betaal je veel, maar krijg je er ook een hoop voor terug
Liek_ schreef:xDramaQueen schreef:dat zeg jij dan omdat je er werkt, ik geloof de mensen die daar gesport hebben eerder. rechtzaken, bedreigingen,incassobureau's alles gebeurd bij f4f
Ik heb even gelezen en zag inderdaad schofterige dingen, maar ook veel laksheid van mensen die wel dachten onder het contract uit te komen terwijl ze zelf te laat opzegden. Is dan een kwestie van een aangetekende brief met handtekening retour sturen, dan kan je nooit last hebben?
Ondanks dat alles is het wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, goedkoop is duurkoop, bladieblaVoor de wellnesscentra betaal je veel, maar krijg je er ook een hoop voor terug
ik mocht me er niet aanmelden van me ouders, ben toen bij bodyconditioning gaan fitnessen in Utrecht, en ook ik betaalde heel wat, maar kreeg er ook heel veel voor terug. 

Ik werk zelf als fysio in een medisch trainingscentrum, fysiopraktijk, medisch fitness en sportschool in 1. Daar betaal je wat voor, maar je hebt wel de garantie dat de begeleiding goed is. Alle begeleiders zijn fysiotherapeuten en hebben verstand van zaken. Hoeveel mensen met blessures bij ons komen die op een verkeerde manier sporten....
Fitnessen zonder goede begeleiding kan meer kwaad dan goed doen. verootjoo schreef:Fit4free voor 8 euro permaand zou ik dus echt nooit aan beginnen.Ik werk zelf als fysio in een medisch trainingscentrum, fysiopraktijk, medisch fitness en sportschool in 1. Daar betaal je wat voor, maar je hebt wel de garantie dat de begeleiding goed is. Alle begeleiders zijn fysiotherapeuten en hebben verstand van zaken. Hoeveel mensen met blessures bij ons komen die op een verkeerde manier sporten....
Fitnessen zonder goede begeleiding kan meer kwaad dan goed doen.
Ik zeg niet dat het bij jullie zo is, maar een amper afgestudeerde cios'er kan ik ook geen trainer noemen
En op hoeveel mensen staat zo'n trainer dan? Of de fysio? LiNdA1986 schreef:Bij onze sportschool heb je maandabo, 3 maanden abo, 6 maanden abo en een jaarabo.
Jaarabo is goedkoper als maandabo.
Op zich vind ik dat jammer, want zal ook graag minder betalen, maar een jaarabo zie ik niet zitten omdat ik daar al eens problemen mee heb gehad bij een andere sportschool.
Ik houd het bij me maanabo, dan maar iets duurder.
Bij ons heb je ook apart abonnement voor groepslessen en gewoon fitness/cardio in de zaal. Dat is ook erg vervelend, want als je allebei wil betaal je ook weer een stuk meer.
Maar verder is het een leuke sportschool en zo hebben ze allemaal wel wat.