Eowyn3003 schreef:Inderdaad Rens_ke daar heb je helemaal gelijk in! Daniella, denk er ook aan dat je niet helemaal realistisch naar jezelf kijkt, dat doet niemand. En wat je uitstraalt doet ook al superveel. Als het knapste meisje van de wereld helemaal zielig en ineengedoken naar een misschien 'iets minder knap' meisje zit dat straalt van geluk, zal je merken dat iedereen het 'minder mooie' meisje knapper vindt hoor!
Klopt.
Sinds ik weer heel veel lach en alles, krijg ik veel vaker te horen dat ik een knap/leuk meisje ben, dan in m'n periode dat alles op kon bokken en ik alleen maar eenzaam ineengedoken zat..

Jij hebt een vet mooi figuur, heel slank. Als ik jou was zou ik echt niet jaloers zijn op mensen die mager zijn. Die zijn daar vast ook niet gelukkig mee (tenzij je er voor kiest misschien). 
Als ik vrolijk ben en goed ik mijn vel zit, dan zie je dat er gewoon direct aan af en voel ik mezelf ook wel mooier. Ik probeer gezond en lekker te eten en probeer mezelf goed te verzorgen. Verder heb ik eigenlijk vrij weinig op mezelf aan te merken, misschien dat mijn neus wat te groot is. En tsja, heb ook wel minder goede eigenschappen, maar dat weet ik van mezelf en daar probeer ik ook wel aan te werken. Al is het soms wel lastig als je ermee geconfronteerd wordt.