Nee heb ik, ja kan ik krijgen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Nog even wat dingen uit het andere topic, metaal kan storingen veroozaken aan ziekenhuisapparatuur dat in je omgeving zit, vandaar dat vaak alles afgeplakt/weg moet, niet alleen onder een MRI je kan het vergelijken met dat een telefoon storingen kan veroorzaken in een vliegtuig oid.
Over de rook piercing, je hebt hem pas sinds vrijdag, en ik blijf erbij dat dokters dokters zijn en piercers piercers, dokter hebben het niet met vreemde dingen in je lijf en dat zullen ze ook nooit hebben, een dokter kan geen piercing advies geven net zoals een piercer geen doktersadvies kan geven, je hebt net een naald door je kraakbeen gekregen, wat verwacht je dan?
snap dat het irritant is, maar eruithalen is doodzonde, ga langs de piercer inplaats van de dokter.
pharagirlke schreef:Rebeccaa schreef:Ongetwijfeld, ik denk dat in geen enkel land de dokters/ziekenhuizen/.. precíes dezelfde regels hanteren.
Nee, want als je bv iemand kent van een afdeling, kan je ook al een stuk meer klaar krijgen dan als ze je niet kennen
Hilde_q schreef:ik vind sowieso dat ze ooit heel moeilijk doen over piercings
ik kan me er niet druk om maken, bij mij op het werk heeft dat meisje een tragus, een boven haar lip, een neus piercing en een tong piercing. Baas respecteert hij hoe ze is en ze doet haar werk goed