Hij kost 5,25 euro voor 20 pillen. Blijft minstens 8 uur door werken. En het werkt! Ik kan weer dingen doen 
Sterkte er mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij kost 5,25 euro voor 20 pillen. Blijft minstens 8 uur door werken. En het werkt! Ik kan weer dingen doen 
(voor degene die het niet weten: ik heb al een hele tijd een verwijzing in huis, maar durfde niet, wegens een traumatisch verleden. En nu heb ik dus eindelijk mijn moed verzameld. Vandaar dat ik er zo blij mee ben!).corientjuhh schreef:wat dachten jullie dan bij het lezen van de titel?

)
. En zodra je begint te lezen is het onmiddelijk duidelijk. Bovendien, het trekt wel aandacht
Krijg je mooi veel reacties.Raja schreef:Aleve Feminax werkt erg goed.
En natuurlijk: alle pijnstillers kunnen bijwerkingen vertonen bij langdurig gebruik.
Maar een aantal dagn per maand lijtk me geen probleem.
Er zijn 1000-den mensen die dit doen.
Het kan idd maag en darm klachten veroorzaken, maar bij de hoeveelheid die je zou gebruiken tijdens je menstruatie is die kans zeer klein.
En paracetamol werkt bloedverdunennd en is daarom niet erg geschikt tijdens de menstruatie
Nickeltje schreef:Raja schreef:Aleve Feminax werkt erg goed.
En natuurlijk: alle pijnstillers kunnen bijwerkingen vertonen bij langdurig gebruik.
Maar een aantal dagn per maand lijtk me geen probleem.
Er zijn 1000-den mensen die dit doen.
Het kan idd maag en darm klachten veroorzaken, maar bij de hoeveelheid die je zou gebruiken tijdens je menstruatie is die kans zeer klein.
En paracetamol werkt bloedverdunennd en is daarom niet erg geschikt tijdens de menstruatie
Aspirine werkt bloedverdunnend, paracetamol totaal niet. Geen probleem dus om dat te gebruiken als dat helpt.
Iedereen doet hier terecht voorzichtig over Ibuprofen, maar de Aleve (feminax) waar zo over gepraat wordt is een middel uit precies dezelfde groep als ibuprofen, namelijk Naproxen... Ook rommel dus.
Maar een paar dagen per maand bij erge menstruatiepijn is het heel terecht dat gewoon te slikken. Denk er alleen alsjeblieft niet makkelijker over als over ibuprofen.
Paracetamol is nog steeds de meest onschuldige.