Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

JustaLive schreef:En met plassen kun je hem dan inlaten of ben ik nou gek ?

) en een warme kruik
)
) aardbeientaart is gaan halen. Ze heeft toen bij de banketbakker trots tegen iedereen lopen vertellen dat ik voor het eerst ongesteld was geworden
Binnen een dag wist het halve dorp het. Ik durfde bijna niet meer over straat 

) mijn pb-box staat open
)
maar het zit wel heel relaxt) Dat is ook het gezondst.
)xDramaQueen schreef:let wel op dat je je tampon niet te lang inlaat, http://nl.wikipedia.org/wiki/Toxischeshocksyndroom ik vind dus 6 uur echt te lang _bonte_ als je goed ongesteld bent zou ik hem om de 3 a 4 uur wisselen, en als je wat minder ongesteld word dan een string maandverbandje oid.
ik ging ook al op mijn 11de aan de pil, ik wer op me 9de ongesteld en heb de leed 2 jaar volgehouden, maar elke keer als ik ongesteld was werd mijn moeder gebeld dat er een kind op de badkamer vloer lag![]()
hoe meer je het word hoe minder de pijn op een gegeven moment word (meestal dan), maar gaat het echt niet meer ga dan naar de dokter
Ik heb alleen maar af en toe van die hele erge krampen. Dat komt dan ineens opzetten maar na 5 minuten is ook ook weer voorbij. Niet zo erg dus.

JustaLive schreef:Trouwends, hoe het gisteravond begon, met rommelen en steekjes,
Begint nu weer. Metteeen maar een advil slikken ? Of wachten?
marloe schreef:xDramaQueen schreef:let wel op dat je je tampon niet te lang inlaat, http://nl.wikipedia.org/wiki/Toxischeshocksyndroom ik vind dus 6 uur echt te lang _bonte_ als je goed ongesteld bent zou ik hem om de 3 a 4 uur wisselen, en als je wat minder ongesteld word dan een string maandverbandje oid.
ik ging ook al op mijn 11de aan de pil, ik wer op me 9de ongesteld en heb de leed 2 jaar volgehouden, maar elke keer als ik ongesteld was werd mijn moeder gebeld dat er een kind op de badkamer vloer lag![]()
hoe meer je het word hoe minder de pijn op een gegeven moment word (meestal dan), maar gaat het echt niet meer ga dan naar de dokter
6 uur te lang?
Op de gebruiksaanwijzing van o.b. staat max 8 uur, en als ie bij 4 uur al vol is raden ze aan een grotere te nemen.
Ik laat 'm ook altijd zo rond de 6 uur in. Dacht dat het echt geen kwaad kon, al word ik wel een beetje bang van die verhalen die ik erover lees.
Sterkte ts.Ik heb alleen maar af en toe van die hele erge krampen. Dat komt dan ineens opzetten maar na 5 minuten is ook ook weer voorbij. Niet zo erg dus.
zijn heel veel meiden hoor die hem langer inhouden alleen ik vind dat net iets te eng.