Als je nog nodig hebt? Ik loop al ruim een jaar ermee, heb de stempel 'chronische whiplash' grekregen, maar loop gelukkig nu weer bij een neuroloog die toch nog weer verder wil kijken
Wat ik wel lastig vond is de vragen te beantwoorden over hoe het je leven beinvloed. Als ik niet aan de hoofdpijn doe word het zo erg dat ik tegen de vlakte ga. Maar ik voel het altijd ver van te voren aan komen dus ik neem een handvol pillen. En dan heb ik er niet zo heel veel last van. Alleen een zeurende hoofdpijn voor 3 dagen.
@ Cookies: Ja, dan is het idd niet echt de hoofdpijn die je normaal zou hebben. Maar het feit dat je een handvol pillen slikt, zegt toch als iets over wat het met je leven doet, niet? Toch zeker een invloed vind ik dat:-)
Maar idd, is zeker niet allemaal even makkelijk, toch bedankt dat je het hebt ingevuld!
Henri3kjuH
Geplaatst: 23-01-09 21:59
Hier ook al aantal jaren hoofdpijn patiënt, zo te zien heb je al heel wat reacties Maar je mag mij ook altijd nog een pb sturen met vragenlijst
Je mag het aan mij doorsturen, heb regelmatig gewone hoofdpijn en heb ook eens in de zoveel tijd migraine. Onder behandeling geweest bij een chiropractor (ruim 2 jaar) en nu onder behandeling bij de fysio en natuurlijk contact met de huisarts ivm de medicijnen voor de migraine!
Mij mag je de lijst ook doorsturen Hoofdpijn die komt uit het vastzitten van mijn nek en schouders en loop er al min 5 jaar mee bij de fysio met tussenpozen.
Wodile
Geplaatst: 23-01-09 22:25
hier nog een deelnemer, loop al meer dan7 jaar met hoofdpijn rond.....
Jeetje Wodile! 7 jaar al! Ik heb het iets meer dan 1 jaar gehad, ben toen gestopt met alle medicijnen, en binnen 3 dagen was het ineens een stuk minder, en merk nu dat het nog verder afneemt. Ik hoop dat jij ook snel duidelijke vermindering zult meemaken, Hoofdpijn is zo rot om te hebben!
Rashja
Hier ook één! Ik kreeg gedonder dankzij een andere pil, nu ben ik gestopt heb ik nog steeds hoofdpijn... waarschijnlijk teveel stress... Ik heb heel snel hoofdpijn