Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
urselin schreef:Het artikel maakt op zich veel beweringen, maar zegt wetenschappelijk weinig.
Ja, er zijn onderzoeken gedaan, maar ik zie daarin nog veel te veel storende factoren en factoren waar de onderzoekers geen rekening mee gehouden hebben. Er wordt in het artikel zelfs nog aangegeven dat verder onderzoek nodig is, omdat er geen één onderzoek is die aan alle relevante eisen voldoet.
. En ook aandelen heb ik niet.
marrlinde schreef:ik heb er vroeger ook heel erg last van gehad, ik had een of ander klepje wat niet goed sloot, daardoor ging de urine weer terug, ben ik nog aan geopereerd..
) iets gedaan... ik heb er nog wel lang last van gehad dat k mn urine niet goed binnen kon houden zegmaar, heb heel lang met een of ander wekker ding gelopen op de basisschool zodat ik om het uur sowieso naar de wc ging, omdat ik anders in mn broek zou plassen
en dan had k voor de zekerheid maandverband in (wat overigens niet lekker zit op die leeftijd..
).

of had ik dat verkeerd???
urselin schreef:Dan snap ik toch niet waarom ik dan in zes maanden tijd zeven blaasontstekingen gehad als cranberry zo goed goed zou moeten helpen? Vanaf het begin ben ik al begonnen ben met cranberry supplementen en elke dag pure ongezoete cranberry sap drinken? (en het is 100% zeker dat het de E.coli bacterie is bij mij)