Wanneer narcose uit je lichaam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 16:57

De eerste keer dat ik geopereerd werd (was wel een ingrijpende operatie, had mijn been heel naar gebroken), zeiden ze dat je 6 weken ziek kan zijn van de narcose. Ik heb het niet precies bij gehouden, maar het waren ook minstens 6 weken dat ik er ziek van was. Vreselijk vond ik het.
Maar de tweede keer dat ik geopereerd werd (pinnen er weer uit), was veel minder ingrijpend, heb ik maar heel even last gehad, was zo weer beter. :)

ik had trouwens een hele goede conditie, dus daar lag het niet aan.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:05

verootjoo schreef:
Ik ben ook een aantal keer onder narcose geweest. En ik ben er telkens een week goed ziek van, hóge koorts gedurende die week. En me daarna nog een paar weken echt verrot voelen. Er zijn echter ook mensen die gelijk na het wakker worden zich weer tip top voelen. Heel persoonlijk dus ;) Ik reageer er iig heel sterk op, wordt ook niet zomaar meer verdoofd, en krijg al helemaal geen narcose meer..

Ik reageerde ook enorm sterk op dat lachgas, ik dacht echt dat ik doodging :+

Misselijk had ik niet echt heel veel last van dacht ik, maar wel een soort misselijkheid, beetje raar gevoel. Ik kon de eerste tijd ook niks eten, kotste alles direct weer uit. Maar ik ben altijd moeilijk met eten, heb ook erg snel buikpijn van eten en heb waarschijnlijk melkeiwit-allergie.