Misschien valt het wel reuze mee ! Of zit er een carriere als model in voor je
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar wie weet
Ecudes schreef:mirgino schreef:ja joh, niets aan te doen
mijn zoontje is ook geschat op 2.05cm
hij is net 10 geworden en is nu 1.63cm met schoenmaat 42/43
hij blijft ook maar groeien[ je ziet hem bijna langer worden]
er is mij verteld dat wanneer hij echt te groot gaat worden hij tijdens of na de pubertijd aan de groeiremmers kan
maar we hebben een jaren geleden foto`s van zijn hand laten maken en daar was gelukkig geen abnormale groei op te zien.
ben jij ook onderzocht?
Maar wat is echt groot? Ik vind 2 meter 5 voor 'n man niet extreem. Maar ja, ik heb dan ook een vriend van 2 meter, dus misschien een andere kijk erop.
Zelf ben ik aan de hand van mijn hand geschat (ik was echt nog jong) dat ik onder de 1.80 zou blijven. Ik was echter altijd heel erg groot. Maar goed.. ik was toen ik 12 was ongeveer 1.75 lang. Inmiddels ben ik 20 en al zeker 6-7 jaar uitgegroeid. Ik ben op 1.77 blijven steken.
Dus wat voorspeld was klopte. Dit was niet een voorspelling aan de hand van het doortrekken van die groeilijnen in groeitabellen, want als ik daar naar had gekeken was ik de 2 meter nu wel over geweest.
[/quote]
en me benen en enkels hebben daar geen zin om mee te werken,vooral aan mijn benen.Maarja als dokter zijnde moet je slim zijn en gewoon doorgroeien totdat je enkels uit de kom slaan
Ook al bij de GD geweest naar verschillende maar die zeggen dta t normaal is om echt pijn te hebben aan het groeien
Eejj schreef:Ik was vroeger ook altijd de grootste , ik werd geschat op 1.90. Maar ben blijven steken om 1.82 ongeveer..
Misschien valt het wel reuze mee ! Of zit er een carriere als model in voor je

) 

Kyno schreef:Maak je niet druk.
Toen ik 12 was, was ik 1.76m. en werd ik geschat op 1.95. Ik schrok me een hoedje, dat wilde ik ECHT niet!
Uiteindelijk ben ik 'maar' 1.84 geworden.
(wat overigens soms ook al knap lastig is maar ok.)

Ik was ook altijd de grootste van de klas tot een leeftijd van 15 jaar, toen was ik 1.75 cm.
meesten zijn kleiner dan mij
. Wie vind dit ook?

. Dat is toch heel anders dan voor een meisje/vrouw. Ik (en velen met mij) vallen juist op jongens die groot zijn
Olijkje schreef:Ik ben geschat 1.85, ben nu 1.80, maar nog niet helemaal klaar met groeien.
word je later toch lekker model, en koop een groot paard. Ik heb ook een e-pony en ik moet mijn benen optrekken om aan te sporen als ik mijn beugels op mooie lengte doe..

Evelli schreef:Even voor de vrouwen met voeten groter dan maat 42: Passo
gewoon lekker in Amsterdam, op de overtoom.. 
), ik heb mn adresjes voor leuke schoenen (heb een paar weken geleden ontdekt dat ik fantastische laarzen kan kopen in mn eigen durp!
) en lange broeken enzo worden ook steeds makkelijker te vinden.
)