Op naar de gezondheid... ik wou dat ik er vanaf was!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Snackie schreef:Even offtopic, wat jij in je onderschrift heb staan,heb ik in mijn profiel staan
oowie schreef:hier nog een zieke.
was vorige week de hele week al beroerd,maar ben net bij een nieuwe job begonnen dus ben gewoon te werk gegaan.
helaas storte ik vrijdag avond echt in elkaar en heb van vrijdagavond tot en met gister niks anders gedaan dan op mn bed gelegen.
heb totaal geen honger of trek,het enige wat ik eet (eet pas weer sinds gister) is een sinaasappel en wat brinta of een soepje.
de koorts is weg maar daar is alles mee gezegd,ben nog zo ontzettend beroerd.
ben nu 2 uurtjes uit bed geweest,ga er nu weer in.
ik blijf ook maar hoesten en er komt niks los,hoest zoveel dat ik last van mn buikspieren heb en over moet geven.
gelukkig hadden ze er wel begrip voor op t werk,wat een drama zeg die griep!
!

En ben bang dat het er weer uit komt als ik iets eet..

. Sjukke schreef:Hier ook een griep-slachtoffer![]()
Sinds zondagavond ben ik ziek. Het begon met een verkoudheid.. Maar toen zweten terwijl ik te trillen zat van de kou (met dubbele dekens in bed) en zere keel, zeer hoofd, misselijk, overgeven (gelukkig tot nu toe maar 1x gebeurt..) en ben heel slap en duizelig.
Ik denk dat ik zo slap ben omdat ik bijna niks eet.. Ik heb gewoon totaal geen honger..!En ben bang dat het er weer uit komt als ik iets eet..
Maargoed sinds vanmiddag gaat het iets beter, heb een beschuitje met jam gegeten en m'n hoofdpijn en pijn in m'n keel is minder geworden.
Vanwege COPD moest ik ook dit jaar weer de griepprik ophalen, maar ik kon niet naar mijn thuis-thuis woonplaats -waar ik die prik op moest halen- komen buiten het weekend.. Ik had een erg drukke tijd in Leeuwarden (waar ik studeer en op kamers woon). Ik heb de griepprik dus niet gehad.. met een gedachte in m'n hoofd "ik word toch niet ziek".. Mja dom dommer domst! Wel dus! En daar onderga ik nu de gevolgen van..![]()
Voor alle zieke mensen op Bokt: Heel veel beterschapjes!!
Helaas werkt ie niet tegen alle varianten... Sodeletuut schreef:Bah hier ook een! Heb net proefwerkweek op school, en wie wordt ik ziek? IK!
Ik ben echt nóóit ziek, en nou heb ik zo;n belangrijke week, en ben ik ziek!
3x gekotst om half 4 's nachts (was nacht van zaterdag op zondag).
En ik loop nu nog steeds te kwakkelen............
Blegh!