Ik heb precies hetzelfde. De foto's die zijn langs gekomen, dat is nog niets met wat ik had en heb.
Begon daarmee en toen ging het plots heel erg jeuken als ik even binnen was. Ik heb een hekel aan jeuk, dus net zolang terug jeuken totdat het over was. Kreeg hele blaren daardoor en als die dan open gingen, auw!
Gelukkig zijn die blaren nu weg, maar mn heupen zijn helemaal blauw. Ruim een vuist groot en echt naar.
Ik had natuurlijk helemaal geen zin om naar de huisarts te gaan en vergat het telkens in te smeren, maar vriendin van mij die ook vanwege stage de hele dag naar buiten moest ging ook naar de huisarts en die wist echt niet wat het was.
Totdat ik zei dat ik het ook had en mijn moeder met het 'winterbenen' fenomeen kwam. Wij waren beide in die periode op een stal werkten en dus in die kou buiten waren is de kans daarop wel heel groot. En als ik nu jullie berichten lees
Volgens mij hebben wij paardenmeisjes er veel last van.... Maar nu jeuken mijn benen al een tijdje niet meer, maar mijn knieholtes beginnen
Dus vanavond maar eens gaan smeren. 
.