Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Klijntjuh schreef:Als ik niet zwanger ben, weet ik 1 ding zeker!! ik stop met de pil!!!
Maar zeker omdat het een minipil is met minimaal hormomen lijkt het me sterk dat je daar dan nog zo heftig op reageerd. Hoe je het beschrijft denk ik: Je bent zwanger. Maar soms maak je jezelf zo gek met: O wat als, dat je alleen nog maar erger misselijk word.
en me maag draaide iedere dag zeker 10 x (misselijk dus)
chantalvdv schreef:De bijwerkingen die je beschrijft ken ik niet in die mate van de pil. Nu zijn er verschillende pillen met verschillende bijwerkingen uiteraardMaar zeker omdat het een minipil is met minimaal hormomen lijkt het me sterk dat je daar dan nog zo heftig op reageerd. Hoe je het beschrijft denk ik: Je bent zwanger. Maar soms maak je jezelf zo gek met: O wat als, dat je alleen nog maar erger misselijk word.
Veel succes morgen, en hoop dat je dan een beetje zekerheid hebt! Niks is zo erg, als geen zekerheid hebben!

rakni schreef:ik zou nu naar de winkel gaan en nog een test halen als je zo zenuwachtig bent.
pijnlijke borsten krijg ik ook van alle hormoonhoudende anticonceptie.
Don_Zhivago schreef:weet je trouwens wel al wat je wilt, stel dat je zwanger bent??
of loop ik al erg vooruit op de zaken?
:P

want anders betekent het dat je zwanger bent..Don_Zhivago schreef:ja of je het wil houden...
jongen of meisje kan je niet kiezen he

Klijntjuh schreef:rakni schreef:ik zou nu naar de winkel gaan en nog een test halen als je zo zenuwachtig bent.
De winkeltestjes werken dus nog niet, aangezien ik volgende week pas mijn menstruatie zou moeten hebben.
Charaz schreef:[q]rakni schreef:ik zou nu naar de winkel gaan en nog een test halen als je zo zenuwachtig bent.
De winkeltestjes werken dus nog niet, aangezien ik volgende week pas mijn menstruatie zou moeten hebben.