Snel vet haar... HELP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Snel vet haar... HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 21:18

Die glansserums e.d. zou ik echt noooit gebruiken, volgens mij krijg je daar echt een sla-oliehoofd van Huilen van het lachen

Verders smeer ik er al geen andere dingen in (haarlak e.d.)... Wel draag ik iedere dag 4x een scooterhelm wat ook niet echt bevordelijk is helaas...

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:21

Nadine___ schreef:
Ik heb er ook vaak last van. De enige shampoo die nu voor mij werkt is Elvive Nutri gloss light. Er staat op voor lang futloos haar dat er snel vet uit ziet. Het helpt super, ik gebruik ook niet te vaak creme spoelings en maskers, omdat dat dan vaak te veel verzorging voor je haar is en je haar er dus nog vetter van wordt. Ook uitkijken met spullen die je in je haar smeert, zoals glans sprays en haarlak/gel. Ook vooral de glans sprays maken je haar heel vet naar mijn idee. En, elke dag wassen is inderdaad ook niet zo heel erg goed, volgens mij verzorg je het dan ook 'te veel'.

die heb ik ook maar dan is het alsnog binnen een dag vet en daar heb ik zooooooon HEKEL aan, bah, ik voel me dan echt vies!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:22

Weet niet of het al is gezegd hoor, met wassen met een ei!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:01

Foccused: heb een monstertje Rehab voor je gemaakt. Pb maar even wanneer je thuis bent, dan drop ik het wel even af Lachen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 12:36

Ohhww.. ik ben zo blij! Door die lompe hormonen word mijn haar weer (net als tijdens mijn pubertijd) na een dag vet!

Of te wel, ik waste het sochtets, savonds zag het er uit alsof ik het een week niet had gewassen!

Nu heb ik dus ook de i love juicy gehaald (ik heb alleen een keer een monstertje gehad) en mijn haar is nu de 2de dag alsof ik het vanochtent heb gewassen!!! Haha!:D

Enneh, hiervoor gebruikte ik Rehab. ook goed, maar maakte ietsjes vetter Knipoog

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 12:48

Evelli schreef:
Foccused: heb een monstertje Rehab voor je gemaakt. Pb maar even wanneer je thuis bent, dan drop ik het wel even af Lachen

Super bedankt!

Ik was het nu met koud water, en geen conditioner meer op mijn hoofdhuid, dat helpt een beetje. Verder heb ik ook droogshampoo gehaalt dat werkt ook zekers goed!