Maarja.. nu het glad is, is het geen succes natuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Puchje schreef:Goed zo![]()
Ik heb vandaag ook weer geen suiker op
Ik heb zelfs de 7up laten staan
Doe ik het ook

Kytha schreef:anthaman; weet niet of een weegschaal vet kan meten, maar helpt me wel om er nu écht wat aan te gaan doen![]()
skeeleren vind ik ook leuk, wist niet dat dat goed was voor de BBB, aangezien dat mijn probleemzones zijn moet 't maar gauw zomer zijn. Of schaatsen natuurlijk
Ik heb gisteren een rondje hardgelopen. Mijn conditie is ook echt bagger
Moet je dan ook je lengte invullen?
Mizora schreef:, maar ik laat de hond wel vaak langer uit (half uur tot drie kwartier), dus misschien ga ik dat wel iedere dag doen, dat zal ook wel helpen.

Ik ben van plan om 3 keer per week te sporten. 2 keer fitness en 1 keer bodypump. 

__Nathalie__ schreef:eten jullie savonds nog wel eens wat?
Ik kan de hele dag zonder tussen doortjes maar als ik om half 10 thuis kom van me werk heb ik altijd behoefte (zin) aan wat lekkers. Dat is bij mij dus het grootste probleem.
Dan zou ik iets lekkers met weinig cal moeten vinden wat ik wel als zoet/hartigs kan eten.
Of het zit gewoon tussen mijn oren.
Ik kan gewoon echt NIET van lekkers afblijven savonds
Ik wil er ook weer een kilo of 20 af hebben
Gelukkig kan mijn figuur het hebben, maar ik wil ook gaan sporten voor mijn conditie en wat spieren krijgen
Antheman schreef:De weegschaal zal het ongeveer gokken denk ikMoet je dan ook je lengte invullen?
Het gaat erom dat je in beweging komt, dan komt die conditie vanzelf wel.

maar ik probeer nu echt na het avondeten alleen nog water te drinken. Ik heb ook een spastische darm en die moet ik 's avonds gewoon rust gunnen om minder last te hebben. Ik heb ook zo'n dip om 4 uur 's middags... cupasoup tijd 
__Nathalie__ schreef:eten jullie savonds nog wel eens wat?
Ik kan de hele dag zonder tussen doortjes maar als ik om half 10 thuis kom van me werk heb ik altijd behoefte (zin) aan wat lekkers. Dat is bij mij dus het grootste probleem.
Dan zou ik iets lekkers met weinig cal moeten vinden wat ik wel als zoet/hartigs kan eten.
Of het zit gewoon tussen mijn oren.
Ik kan gewoon echt NIET van lekkers afblijven savonds
Ik wil er ook weer een kilo of 20 af hebben

Misschien moet je het even 'leren' eten maar het is echt lekker.
__Nathalie__ schreef:magere kwark is vrij zuur toch?
Ik mag van de dokter niet te veel zuur en prik.
Mijn lichaam zet alles om waardoor ik een te hoge zuurte graad (ofzoiets) krijg waardoor ik nog meer trek krijg ik zoet.....
sunshine je moet je zelf niet van alles gaan verbieden denk ik 1 klontje op een dag maakt echt geen verschil. anders kun je altijd nog een zoetje nemen.
Ik denk dat ik toch maar weer aan de komkommer moet en gewoon zorgen dat er niks in huis is. Dan snoept mijn vriend maar tot half 10 voor ik thuis kom
Ik let eigenlijk alleen op hoeveel cal ik binnen krijg.
) dan zijn je koolhydraten reserves uitgeput en heeft je lichaam weinig keus en moet ze wel de vet voorraad aanspreken. Dan ga je cardio training doen. Rustig aan, maar wel minstens 30 min en liever 45 – 60 minuten. Kytha schreef:Antheman schreef:De weegschaal zal het ongeveer gokken denk ikMoet je dan ook je lengte invullen?
Het gaat erom dat je in beweging komt, dan komt die conditie vanzelf wel.
ja, je lengte, je leeftijd & je geslacht
nathalie; dat heb ik ookmaar ik probeer nu echt na het avondeten alleen nog water te drinken. Ik heb ook een spastische darm en die moet ik 's avonds gewoon rust gunnen om minder last te hebben. Ik heb ook zo'n dip om 4 uur 's middags... cupasoup tijd
Hilde_q: ah herkenbaar, ik werk in de zorg en mijn dagen zijn ook heel wisselend (gelukkig nog geen nachtdiensten), steeds avond en vroege diensten en dan gaat alles door de war hier
)
Dus dan kan ik gaan wanneer ik wil. Ideaal