Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sifra01 schreef:Nou dat geeft hoop iig. Ben hardstikke zenuwachtig om morgen te gaan beginnen. Omdat ik van veel mensen hoor dat het eerst erger wordt. Moet ik echt niet aan denken....
Haagsemeid schreef:sifra01 schreef:Nou dat geeft hoop iig. Ben hardstikke zenuwachtig om morgen te gaan beginnen. Omdat ik van veel mensen hoor dat het eerst erger wordt. Moet ik echt niet aan denken....
De een reageert heel anders dan de ander.
Ik had daar helemaal geen last van alleen een beetje grieperig/misselijk gevoel.
Soms een beetje hoofdpijn en in de nacht had ik in het begin rare dromen en sliep onrustig
Haagsemeid schreef:Nee na een paar dagen had ik het. Welke heb je?
En je kunt het beter na het eten doen dan word je minder snel misselijk
Chanelly schreef:@ sifra01 Ik ben er ook aan gewend dat ik het heb.
Mijn vriend en ouders passen zich erop aan en vinden het al heel normaal dat het bij mij hoort.
Het is gewoon niet anders en ik heb na al die jaren me eigenlijk erbij neergelegt dat het bij me hoord.
Het is vervelend en komt op momenten datje het nietkan gebruiken maar de aanvallen zijn al veel sneller onder controle en de buitenwereld ziet erniks van alleen ik voel me vreselijk k*t op dat moment.

sifra01 schreef:Chanelly schreef:@ sifra01 Ik ben er ook aan gewend dat ik het heb.
Mijn vriend en ouders passen zich erop aan en vinden het al heel normaal dat het bij mij hoort.
Het is gewoon niet anders en ik heb na al die jaren me eigenlijk erbij neergelegt dat het bij me hoord.
Het is vervelend en komt op momenten datje het nietkan gebruiken maar de aanvallen zijn al veel sneller onder controle en de buitenwereld ziet erniks van alleen ik voel me vreselijk k*t op dat moment.
Als je het zelf kunt accepteren scheelt dat al zoveel. Maar het gevoel blijft zo rot. Ik dacht in het begin altijd dat iedereen echt zou denken van 'wat doet dat meisje raar?' Maar ze zien het meestal idd niet eens....

Mellanii schreef:Dankjewel!!
Maar hoe gaat het met jou??
Ben je ook in therapie geweest of ??
Groetjes
sifra01 schreef:Ja, heb er al 4 jaar last van en heb al heel wat therapieën gehad. Ook bij een psycholoog, maar helaas was hij zelf net begonnen en wist ook niet zo goed wat hij ermee aan moest. In die tijd wilde ik nooit medicijnen. Maar nu gaat het zo slecht dat ik wel moet. Ben nu inmiddels ook bij een goede psychologe, dat is best heftig, maar wel heel goed. Voor mij nu dus een combinatie van beide.
) en daarna werd ik weer een beetje 'normaal'. Gevoelens worden wel iets onderdrukt maar niet zoveel dat je niets meer voelt, meer dat alles niet komt binnenstormen maar netjes aanklopt, zeg maar...
sifra01 schreef:Haagsemeid schreef:Nee na een paar dagen had ik het. Welke heb je?
En je kunt het beter na het eten doen dan word je minder snel misselijk
Efexor xr 37,5 mg. Langzaam opbouwen, want ben altijd nogal gevoelig voor medicatie. Wilde zo ff een broodje pakken en dan dat ding innemen. Je zwilt niet weten hoe zenuwachtig ik ben![]()
Maar wss is het dus niet zo dat ik over een uur helemaal op de kop sta (of heel suf ben)
Nou ja, ga het gewoon doen (en dan te bedenken dat ik vroeger zonder problemen allerlei pilletjes wegwerkte op feestjes pfff)
heb wel 75mg, wssn moet ik mijn hele leven dit medicijn slikken omdat ik een stofje in mijn hersenen te snel afbreek of helemaal niet aanmaak maar met die medicijnen durf ik alles weer gelukkig.